Wie?Waar?Wanneer?Wat?

Gestart door TheIceman, 07 juni 2008 - 10:45:16

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Wizard op 17 juli 2011 - 18:21:46
Werd Verstappen hier niet 7de (dus net geen punt)?

Klopt.  :(

Wizard

Erg jammer, inderdaad. Diegene die de race nog herinneren, geweldig gevecht met Mika Hakkinen....in een Arrows!!

Kootje

Citaat van: Wizard op 17 juli 2011 - 18:49:11
Erg jammer, inderdaad. Diegene die de race nog herinneren, geweldig gevecht met Mika Hakkinen....in een Arrows!!
Volgens mij lag hij zelfs lange tijd 2e of 3e.  8)

0634

Citaat van: Wizard op 17 juli 2011 - 18:49:11
Erg jammer, inderdaad. Diegene die de race nog herinneren, geweldig gevecht met Mika Hakkinen....in een Arrows!!
Kan ik me niet herinneren, nee. Mika Hakkinen in een Arrows... ;)

Wizard

Citaat van: Kootje op 17 juli 2011 - 18:55:32
Citaat van: Wizard op 17 juli 2011 - 18:49:11
Erg jammer, inderdaad. Diegene die de race nog herinneren, geweldig gevecht met Mika Hakkinen....in een Arrows!!
Volgens mij lag hij zelfs lange tijd 2e of 3e.  8)

Tweede, tussen DC en Schumacher. Helaas was de baan aan het opdrogen. Verstappen was sneller dan DC.

SDG

Citaat van: Jeroen op 16 juli 2011 - 09:04:46
Wie weet nog welke talentloze dwaas hier voor Barrichello en Schumacher rijdt in zijn ultieme moment of glory?



Zijn échte ultieme moment of glory beleefde hij het jaar daarvoor in de Amerikaanse GP op Indianapolis; toen hij in een Minardi eventjes op de derde plaats rondreed.  ;)

Gerard

Dat was inderdaad een hele mooie race van us Joske.. op youtube circuleren mooie beelden,met mooi commentaar van Brundle en Murray Walker.. 

0634

Citaat van: SDG op 18 juli 2011 - 12:50:17
Zijn échte ultieme moment of glory beleefde hij het jaar daarvoor in de Amerikaanse GP op Indianapolis; toen hij in een Minardi eventjes op de derde plaats rondreed.  ;)
Dat wel, maar toen reed hij wel achter de Ferrari's en nu reden zij achter hem.

Ferrari77

Wie: Gaston Mazzacane
Waar: GP van Maleisie
Wanneer: 18 Maart 2001
Waarom: Safetycar n.a.v. monsoon regenbui

0634

Dat klopt wel, maar was al gezegd. ;)

Evenzogoed, mag je van mij best met een nieuwe vraag komen. :)

Wizard

Om het topic levende te houden heb ik de stoute schoenen aangetrokken en besloten een pic te plaatsen. Misschien wat onduidelijk door het formaat maar ik ga opzoek naar een betere. Ik ben benieuwd wie deze raad. De vraag: Wie test hier de Williams?


JimmySPA

Citaat van: Wizard op 14 september 2011 - 17:10:29
Wie test hier de Williams?



World famous Allard Kalff!!!!!!!!!!!!  ;)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Wizard

Kak! :) Ik had niet gedacht dat deze snel geraden zou worden. En hij is goed. ;)

SDG

Wie zit hier in de Renault turbo? Tip: het is net als bij bovenstaande post iemand uit de F1-verslaggeving...




Kootje

Wat dacht je ??
Ik kom niet uit die andere quiz, dus gooi ik er zelf maar eentje tegenaan.  :D

Overigens geen idee wie je zoekt.