Wie?Waar?Wanneer?Wat?

Gestart door TheIceman, 07 juni 2008 - 10:45:16

« vorige - volgende »

Gerard


0634

Citaat van: Gerard op 06 juli 2010 - 08:33:25
Ralf Schumacher vliegt over Barrichello, Openings race 2002,Australia, ?
Helemaal correcta mundo.

gloudiesaurus

David Coulthard, Alexander Wurz, Australië 2008?

Wurz werd nog bijna onthoofd door de auto van Coulthard ;)

Mooie auto trouwens die Red Bull, mooi die vloeiende lijnen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

#108
Citaat van: gloudiesaurus op 06 juli 2010 - 15:09:00
David Coulthard, Alexander Wurz, Australië 2008?

Wurz werd nog bijna onthoofd door de auto van Coulthard ;)

Mooie auto trouwens die Red Bull, mooi die vloeiende lijnen...

Bedoel je de auto zoals hij op de foto staat? :D

Het was trouwens bijna goed...
Alleen het jaartal klopte niet, het was 2007... :)

Volgende...


KVDracer

#109
Citaat van: Gerard op 06 juli 2010 - 19:43:26

Volgende...



Kimi Raikkonen in de GP Duitsland op Hockenheim 2005, bij het ingaan van de (eerste?) bocht vliegt bij het aanremmen het voorwiel van zijn wagen.


Gerard

Het was de Nurburgring  ;)

KVDracer


Gerard

Ok, deze MOET iedereen weten!!!!


Zaphod_Beeblebrox

Wie: Eddie Irvine in de Ferrari (denk ik), Jos Verstappen of Jan Magnussen in de Stewart (denk ik), iemand in een Prost, iemand in een Benetton, 2 Minardi's, nog een Prost, een hoop toeschouwers aan de rechterkant, etc...

Wat: Iemand die uitschuift en de rest die mee begint te schuiven. 

Waar: Op een terras in Rhodos tussen de Nederlandse Schumacherfans. Oh nee wacht, dat was waar ik zat toen. Francorchamps natuurlijk

Wanneer: 1998 als ik het mij goed voor de geest haal.

Gerard

Citaat van: Zaphod_Beeblebrox op 07 juli 2010 - 12:14:05
Wie: Eddie Irvine in de Ferrari (denk ik), Jos Verstappen of Jan Magnussen in de Stewart (denk ik), iemand in een Prost, iemand in een Benetton, 2 Minardi's, nog een Prost, een hoop toeschouwers aan de rechterkant, etc...

Wat: Iemand die uitschuift en de rest die mee begint te schuiven. 

Waar: Op een terras in Rhodos tussen de Nederlandse Schumacherfans. Oh nee wacht, dat was waar ik zat toen. Francorchamps natuurlijk

Wanneer: 1998 als ik het mij goed voor de geest haal.

hahaha, GEWELDIG!!!

Wat een klaapper he?

Zaphod_Beeblebrox

Idd en ééntje om bij te houden, heb de videocasette(zie onder) thuis nog liggen. Die knal van Schumacher op Coulthard was ook die race. 

Voor de youngsters:
Videocasette: Een videocassette is een kunststoffen behuizing met daarin twee haspels waarop een videoband is gewikkeld. Via openingen in de behuizing (die door een klepje tegen stof en beschadiging worden beschermd) kan de videorecorder de band afspelen en hierop opnemen.

Zaphod_Beeblebrox


Gerard

#117
Dat moet Button in de BAR zijn...

Ik gok Monaco,aan de vangrails te zien... uitkomend tunnel ? Jaartal is 2003 of 2004??

0634

Button in de BAR op Monaco inderdaad. Jaartal is 2003. In 2004 finishde hij als 2e.

Enzo

Citaat van: Zaphod_Beeblebrox op 07 juli 2010 - 14:33:34
Voor de youngsters:
Videocasette: Een videocassette is een kunststoffen behuizing met daarin twee haspels waarop een videoband is gewikkeld. Via openingen in de behuizing (die door een klepje tegen stof en beschadiging worden beschermd) kan de videorecorder de band afspelen en hierop opnemen.


;D