Waar moet alonso in 2009 heen?

Gestart door alonso-for4ever, 04 juni 2008 - 16:07:07

« vorige - volgende »

Waar moet alonso in 2009 heen?

BMW
4 (10.3%)
Ferrari
7 (17.9%)
Mclaren
1 (2.6%)
Williams
2 (5.1%)
Toyota
0 (0%)
Bij renault blijven!
20 (51.3%)
Ander team
1 (2.6%)
geen idee!!
1 (2.6%)
Stoppen
3 (7.7%)

Totaal aantal stemmen: 33

leproffesseur

Hij heeft toch gezegd dat hij  zijn contract wil uitdoen maar nog niet weet of hij contract wil verlengen.
En zijn contract loopt nog tot 2009.En massa ligt volgend jaar ook vast dus ferrari lijkt volgend jaar uitgesloten.

alonsolover

dan een jaartje renault en ferarri

scho0634

Ik geloof niet dat we Alonso volgend jaar in de Renault kunnen bewonderen. Ik weet niet waarom, maar ik denk dat.

Wizard

Welke andere keuze heeft hij? Bij een kwakkeled Honda zie ik hem niet instappen, McLaren in een negative even als Ferrari. Blijft over? BMW? Tja, als het niet Renault is waar hij rijdt, zal het wel BMW worden en dat is het enigste wat er nog overblijft voor de Spanjaard.

Folkert

Citaat van: Wizard op 06 juli 2008 - 12:46:11
Welke andere keuze heeft hij? Bij een kwakkeled Honda zie ik hem niet instappen, McLaren in een negative even als Ferrari. Blijft over? BMW? Tja, als het niet Renault is waar hij rijdt, zal het wel BMW worden en dat is het enigste wat er nog overblijft voor de Spanjaard.
Honda mist een absolute topcoureur, met ervaring. Button is in mijn ogen nog steeds geod, maar geen ervaring met winnen en WK's winnen.
Daarnaast mist hij ook kwaliteiten om een team te vormen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Oftewel, je ziet Alonso wel bij Honda instappen?

Folkert

Citaat van: Wizard op 06 juli 2008 - 19:37:58
Oftewel, je ziet Alonso wel bij Honda instappen?
Yep. Zou voor beiden heel goed kunnen uitpakken.
Rest nog een goede ontwerper en Alonso gaat in 2010 voor zijn 3 en 4de titel.  ;D :-* :P
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Citaat van: Burorri op 06 juli 2008 - 19:45:02
Citaat van: Wizard op 06 juli 2008 - 19:37:58
Oftewel, je ziet Alonso wel bij Honda instappen?
Yep. Zou voor beiden heel goed kunnen uitpakken.
Rest nog een goede ontwerper en Alonso gaat in 2010 voor zijn 3 en 4de titel.  ;D :-* :P
2 titels in 1 jaar ,dat is top ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat


Folkert

Citaat van: meatball op 06 juli 2008 - 19:56:30
Citaat van: Burorri op 06 juli 2008 - 19:45:02
Citaat van: Wizard op 06 juli 2008 - 19:37:58
Oftewel, je ziet Alonso wel bij Honda instappen?
Yep. Zou voor beiden heel goed kunnen uitpakken.
Rest nog een goede ontwerper en Alonso gaat in 2010 voor zijn 3 en 4de titel.  ;D :-* :P
2 titels in 1 jaar ,dat is top ;)
Ja, moet je na gaan hoe goed hij gaat rijden daar. Binnen 2 jaar zit hij al op de 6 titels dan. :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Vortex

Citaat van: leproffesseur op 04 juli 2008 - 22:11:22
Hij heeft toch gezegd dat hij  zijn contract wil uitdoen maar nog niet weet of hij contract wil verlengen.
En zijn contract loopt nog tot 2009.En massa ligt volgend jaar ook vast dus ferrari lijkt volgend jaar uitgesloten.

Hij heeft een contract tot 2009 maar in het contract staat een clausule dat hij eerder zou kunnen vertrekken.

Citaat van: racefreaksThe Daily Mail weet het echter wederom anders te brengen en stelt dat Alonso een meerjarig contract heeft getekend waarin clausules zijn opgenomen over een mogelijk vroeg vertrek. Dit zou het voor Alonso mogelijk maken om volgend jaar voor Ferrari te gaan rijden.

leproffesseur

Hallo...ik had het wel over kimmi die een contract (zonder clausule) heeft tot 2009 en Massa ook.
En honda...?Nee is nog een jaar te vroeg want ze hebben geen topontwerper en zonder dit heb  je echt geen kans op de titel.Ze kunnen natuurlijk altijd met die wijzigingen een topwagen bouwen maar dan zou ik eerder bij redbull proberen want die hebben  andrew newy.

alonsolover


janke

Naar de BMW/Sauber fabriek in Hinwil is nog geen 200 km. ::)
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Citaat van: alonsolover op 29 juli 2008 - 09:16:06
Alonso zou op zoek zijn naar een woning bij maranello?
Tip
http://www.f1today.nl/nieuws/2008/07/29/alonso-zoekt-huis-dichter-bij-ferrarifabriek/

Ja en?? Alonso benadrukt nog eens dat-ie wil gaan rijden voor de roden, that's all.