Geschiedenis gedeelte

Gestart door Wizard, 02 juni 2008 - 17:40:01

« vorige - volgende »

Wizard

Waarom is hier eigenlijk geen geschiedenis gedeelte??

Ferrari 2010

Omdat de geschiedenis voorbij is, het heeft weinig zin om daar nog opnieuw discussies over te gaan voeren, das gewoon oude koeien uit de gracht sleuren. Het forum is bovendien een deel van de site, een site die over de actualiteit gaat. Enfin, dat is mijn bescheiden gedacht daarover hé, ik zit niet in het team dus heb zelf met interne keuzes niets te maken hé ;)

Er zijn andere sites die zich meer op geschiedenis richten, google maar es op f1 geschiedenis en je vind direct een goede met forum ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

En toch heb ik het idee dat wel behoefte is aan een stukje geschiedenis. De namen Schumacher en Senna zijn nog steeds niet uit het forumbeeld verdwenen. ;)
Dit is overigens ook het enigste F1-forum dat ik ken zonder een geschiedenis gedeelte, vandaar ook mijn vraag.

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 02 juni 2008 - 18:08:57
En toch heb ik het idee dat wel behoefte is aan een stukje geschiedenis. De namen Schumacher en Senna zijn nog steeds niet uit het forumbeeld verdwenen. ;)
Dit is overigens ook het enigste F1-forum dat ik ken zonder een geschiedenis gedeelte, vandaar ook mijn vraag.
Bwa, als er van die mensen voorbij komen met gezever als 'schumacher is de aller aller beste ooit en ik houd men been stijf' dan zijn zo'n gedeeltes handig, kan je dat deel van het topic naar daar werpen en kunnen we het verder negeren :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

En in wat voor een topic vond dat plaats? De beste coureur ooit = geschiedenis. ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 02 juni 2008 - 18:30:52
En in wat voor een topic vond dat plaats? De beste coureur ooit = geschiedenis. ;)
Laat ons hopen dat de beste coureur ooit toekomst is, kwestie van de nieuwe generaties niet te ontmoedigen :) Overigens, zolang het eigenlijk F1 is , hoort het gewoonweg in het F1-gedeelte thuis :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Als je een geschiedenis topic wil openen staat je dat vrij, Wizard. Je zal snel genoeg zien of zo'n topic aanslaat of niet.

Maar je zal wel een goede openingsstelling of anecdote moeten hebben om de discussie aan te zwengelen. Ik denk alleen dat die dan wel in f1 forum thuishoort, en niet bij allerlei. Zou het niet zo zijn dan corrigeert een Mod of Admin je wel  ;).

Jasper

Citaat van: Wizard op 02 juni 2008 - 18:08:57
En toch heb ik het idee dat wel behoefte is aan een stukje geschiedenis. De namen Schumacher en Senna zijn nog steeds niet uit het forumbeeld verdwenen. ;)
Dit is overigens ook het enigste F1-forum dat ik ken zonder een geschiedenis gedeelte, vandaar ook mijn vraag.
Dit is ook het enige Nederlandstalige F1-forum met een hoog niveau. ;D Of toch tot voor kort.

Wizard

En wat bedoel je daarmee Jasper??  :)

McChouffe

Aaah geschiedenis ... met grote voorsprong mijn minst favoriete vak in het middelbaar  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

Citaat van: Wizard op 03 juni 2008 - 21:12:25
En wat bedoel je daarmee Jasper??  :)
Dat hij niet meer het nivo heeft wat hij vroeger had ;)

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 03 juni 2008 - 23:27:39
Citaat van: Wizard op 03 juni 2008 - 21:12:25
En wat bedoel je daarmee Jasper??  :)
Dat hij niet meer het nivo heeft wat hij vroeger had ;)
Dat er soms mensen komen die denken dat je op een forum absoluut voet bij stuk moet houden, en dat haalt het niveau van een forum een stuk naar beneden. Denk maar aan mister Persempre...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Een apart geschiedenisgedeelte op het forum loont volgens mij de moeite niet, het zou de verzuring enkel maar verhogen...Bovendien wordt in andere topics regelmatig teruggegrepen naar de geschiedenis om bepaalde zaken te verduidelijken (of om z'n gelijk te halen... ;))

Ook op de site verschijnen er regelmatig artikels m.b.t. tot het verleden van de F1, z'n races en z'n piloten.


scho0634


Martin

Ik heb op die 'andere' site zo'n 80 F1-Geschiedenis verhalen geschreven. En die worden daar gretig gelezen.
Zowel over coureurs als races, teams en team managers. Maar alles uit het verleden.