Live stream

Gestart door F12008, 15 mei 2008 - 19:48:35

« vorige - volgende »

F12008

Kent er iemand een site waarop je live stream naar de vrije oefensessie, kwalificatie en de race kan kijken of één van de 3.
Ben er al een maand naar aant zoeken en als ik er dan één vind wordt die site offline gehaald.  :'(

Dank bij voorbaat.

Ferrari 2010

Citaat van: F12008 op 15 mei 2008 - 19:48:35
Kent er iemand een site waarop je live stream naar de vrije oefensessie, kwalificatie en de race kan kijken of één van de 3.
Ben er al een maand naar aant zoeken en als ik er dan één vind wordt die site offline gehaald.  :'(

Dank bij voorbaat.
Met beeld en gratis veronderstel ik? Vergeet dat maar. Als ik me niet vergis boodt f1-live.com het vroeger aan, maar de FIA kennende zal dat wel afgelopen zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Inderdaad, hier zitten we op de kabel van UPC. Telefoon, tv en internet. Je kunt pakketten krijgen. Hoe uitgebreider hoe duurder. Maar er zal best wel iets te vinden zijn op internet voor minimale kosten. Ik heb daar eerlijk gezegt nog nooit naar gezocht.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 15 mei 2008 - 21:54:30
Inderdaad, hier zitten we op de kabel van UPC. Telefoon, tv en internet. Je kunt pakketten krijgen. Hoe uitgebreider hoe duurder. Maar er zal best wel iets te vinden zijn op internet voor minimale kosten. Ik heb daar eerlijk gezegt nog nooit naar gezocht.
Sorry dat ik het zeg, maar wat heeft dit ingodsnaam met dit topic te maken?!? Ik zie het verband niet. Ligt dit aan mij of is er geen verband?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

#4
Citaat van: Ferrari 2008 op 15 mei 2008 - 20:35:38
Citaat van: F12008 op 15 mei 2008 - 19:48:35
Kent er iemand een site waarop je live stream naar de vrije oefensessie, kwalificatie en de race kan kijken of één van de 3.
Ben er al een maand naar aant zoeken en als ik er dan één vind wordt die site offline gehaald.  :'(

Dank bij voorbaat.
Met beeld en gratis veronderstel ik? Vergeet dat maar. Als ik me niet vergis boodt f1-live.com het vroeger aan, maar de FIA kennende zal dat wel afgelopen zijn.
Om een fatsoenlijk antwoord aan jouw te geven.
Some things are too important to be left in the past.

janke

#5
Citaat van: Ferrari 2008 op 15 mei 2008 - 22:09:36
Citaat van: janke op 15 mei 2008 - 21:54:30
Inderdaad, hier zitten we op de kabel van UPC. Telefoon, tv en internet. Je kunt pakketten krijgen. Hoe uitgebreider hoe duurder. Maar er zal best wel iets te vinden zijn op internet voor minimale kosten. Ik heb daar eerlijk gezegt nog nooit naar gezocht.
Sorry dat ik het zeg, maar wat heeft dit ingodsnaam met dit topic te maken?!? Ik zie het verband niet. Ligt dit aan mij of is er geen verband?
Jij reageert toch op F1-2008. Hij stelt een fatsoenlijke vraag. En streaming en timing moet je voor betalen. Of kan het bij jou voor nop. Geef een WWW.
Some things are too important to be left in the past.

Martin

Met een beetje zoeken zal je wel wat vinden, zelfs als je Bertje heet.
Of het gratis is weet ik niet. Ik kijk op RTL7 naar de kwali en de race.
Meer hoef ik niet te zien.

Groeten aan Janke.

FerrariMan

Citaat van: F12008 op 15 mei 2008 - 19:48:35
Kent er iemand een site waarop je live stream naar de vrije oefensessie, kwalificatie en de race kan kijken of één van de 3.
Ben er al een maand naar aant zoeken en als ik er dan één vind wordt die site offline gehaald.  :'(

Dank bij voorbaat.
http://www.myp2p.eu/index.php?part=sports

Hier valt meestal wel wat te rapen. Heb er vorige GP nog oefenritten op bekeken. In goeie kwaliteit, helaas in het Chinees.

F12008

#8
Citaat van: FerrariMan op 16 mei 2008 - 09:49:38
http://www.myp2p.eu/index.php?part=sports

Hier valt meestal wel wat te rapen. Heb er vorige GP nog oefenritten op bekeken. In goeie kwaliteit, helaas in het Chinees.



Bedank voor deze site alvast Ferrariman.  ;)
Kan je op deze site naar alle vrije trainingen en kwalificatieritten en de race zelf kijken?

Die site waar ik het over had was helemaal gratis. Die beelden die je daar op kon zien waren van iTV afkomstig:
http://www.itv-f1.com/VideoLive.aspx
Dit was de site waar ik naar die beelden kon kijken:


F12008

#9
Deze middag heb ik eve gezocht op het internet en deze link is het resulaat van mijn zoektocht:
http://mad-max.runhost.net/f1player.html

Deze link geeft de beelden vanop iTV weer(oefenritten, kwalificatie en race), en het is bovendien helemaal gratis!  ;)


waard500

Waarom kunnen we de training van zaterdag nooit kijken? Jammer maar helaas ??? :'(
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009


scho0634

Dat heb je inmiddels op 24 topic gemeld, ja. Lijkt me voor nu wel even genoeg.

robbert

Citaat van: 0634 op 24 april 2009 - 19:12:04
Dat heb je inmiddels op 24 topic gemeld, ja. Lijkt me voor nu wel even genoeg.
oei oei, dat is hier streng zeg, ik vind het juist goed dat er meerdere malen een link wordt gemeld, anders moet ge zoeken en nu niet