Klopt, maar dat is blijkbaar niet waar alle teameigenaren op zitten te wachten, of zaten te wachten nu Rebellion ook afdaalt naar de LMP2 klasse. Kolles neem ik niet helemaal serieus. Niettemin geloof ik dat er zat privateers zijn die wel oren hebben naar de LMP1 klasse als ze het financieel maar kunnen rondkrijgen. In 2012 waren er 16 LMP1's, waarvan 10 privateers, volgend jaar als het even tegenzit maar 4...
In IMSA (of USCC) zitten ze blijkbaar ook niet zo te wachten op de versimpelde LMP2 klasse nu ze daar de DPi klasse hebben opgezet. Ik verwacht dat de DPi's sneller zullen zijn dan de LMP2's en dat de DPi's ook interessanter zullen zijn voor fabriekssupport (niet voor fabrieksteams). Het lijkt erop dat de klasse ergens tussen de LMP1 en LMP2 zal zitten qua snelheid.
In IMSA (of USCC) zitten ze blijkbaar ook niet zo te wachten op de versimpelde LMP2 klasse nu ze daar de DPi klasse hebben opgezet. Ik verwacht dat de DPi's sneller zullen zijn dan de LMP2's en dat de DPi's ook interessanter zullen zijn voor fabriekssupport (niet voor fabrieksteams). Het lijkt erop dat de klasse ergens tussen de LMP1 en LMP2 zal zitten qua snelheid.