Jullie snappen toch wat Jozef bedoelt? Als je een F2-coureur vraagt wat hij liever heeft: winnen in de F2 of ontdekt worden als talent door de F1-teambazen dan weet je wat hij gaat kiezen toch?
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Breaktest op 15 oktober 2019 - 14:46:23Mooi hoe je meerdere topics aan elkaar verbindt
En voor het materiaal kan dat natuurlijk ook geen kwaad, lijkt me.
Citaat van: Breaktest op 14 oktober 2019 - 16:30:23Dat vraag ik me af. Verstappen was zoveel downforce kwijt dat hij de groep voor hem niet kon bijhouden. Dan heb ik het over 2 tot 3 seconden langzamer dan hij zou kunnen rijden met een gezonde auto. Als een middenmoter dit zou overkomen zou hij stijf achteraan rijden zonder enige aansluiting. Hoeveel pleuris zou er dan uitbreken als deze auto de pitbox werd ingereden? Ik denk niet veel. Tegenwoordig vallen er toch te weinig auto's uit om nog kans te maken op een punt en ondertussen belast je toch de motor, de versnellingsbak etc. Ik zou er wel begrip voor hebben, al snap ik ook dat het publiek en de sponsor er niet op zit te wachten.
Maar moet je voorstellen als de onderste helft van het speelveld na een kwart van de race de wagen in de box parkeert 'omdat er vandaag toch geen punten vallen te halen'. Ik kan je zeggen, dan breekt de pleuris uit.
Citaat van: Breaktest op 14 oktober 2019 - 14:10:06Huh? In je vorige post romantiseer je nog de tijd zonder regels van Stewart en Hunt en nu moet dit helemaal dichtgeregeld worden? Hij maakte een valse start ja, maar stond gewoon weer stil binnen in zijn vak toen de lichten uit gingen. In de tijd van Stewart en Hunt deed niemand daar moeilijk over.
Volgens mij is de regel bij elke startschotsport: Je mag niet bewegen voor de start - helderder en eenvoudiger kan eigenlijk niet; bij schaatsen of atletiek wordt men zelfs al afgeschoten als men een minimale lichaamsbeweging maakt en niet eens van zijn plaats komt.
Maar op een of andere manier weet F1 zelfs dat nog te verknoeien.
Citaat van: Wings op 02 oktober 2019 - 17:33:03In dat geval mijn excuses!Citaat van: Matthijs op 02 oktober 2019 - 10:12:29Citaat van: Wings op 02 oktober 2019 - 09:37:43als je zo weinig basisbegrip hebt van statistiek kun je je er maar beter niet aan wagen.Als je zo weinig basisbegrip hebt van fatsoensnormen kun je maar beter je mond houden.
Wellicht dat je het hebt gemist maar dat was de boodschap van Breaktest aan mij die ik teruggaf. Geeft verder niets heur.
Citaat van: Jozef op 01 oktober 2019 - 19:22:50En mijns inziens op vergelijkbaar niveau met Albon. Zo zie je maar weer
De Vries staat inderdaad lager dan Russell en Norris als je het mij vraagt, maar anderzijds wel weer hoger dan Jolyon Palmer die GP2-kampioen werd in zijn vierde seizoen en (helaas) wel een F1-zitje wist te bemachtigen.
Citaat van: Charrel op 02 oktober 2019 - 11:46:13Om lekker van de natuur te genieten omdat de race niet doorgaat? #stikstof
Ik ben er sowieso van donderdag tot zondag, dus voor mensen die willen meeten
Citaat van: Wings op 02 oktober 2019 - 09:37:43als je zo weinig basisbegrip hebt van statistiek kun je je er maar beter niet aan wagen.Als je zo weinig basisbegrip hebt van fatsoensnormen kun je maar beter je mond houden.
Citaat van: Charrel op 01 oktober 2019 - 11:30:02Die geruchten komen steeds vanuit dezelfde bron, dus als die bron geen bewijzen heeft dan is er nog niks. Ik zou het overigens wel toejuichen.
Er gaan ook de geruchten dat McLaren nog wel eens het "fabrieksteam" van Mercedes kan gaan worden. Dat Mercedes na 2021 de stekker uit hun eigen team trekt, op zich niet geheel onlogisch.
Citaat van: Wings op 29 september 2019 - 11:11:43Ik vind 'blijken' wel wat zwaar aangezet. Ik denk ook niet dat Nyck goed genoeg is maar ik vond de juniorcarrière van Albon ook niet heel overtuigend en kijk nu eens.
Kampioen! Maar wat is het waard? Nyck is niet goed genoeg gebleken om door te stromen naar de Formule 1 dus het doel is niet gehaald. Volgend jaar Formule E bij Mercedes.
Page created in 0.047 seconds with 17 queries.