Drie eigenlijk, want je hebt ook Tarzan.
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Tuesday op 18 november 2019 - 09:40:13Wat een ferme taal. Van voren was het een duidelijke actie van Vettel maar in de auto is het hooguit je stuur 1 graad draaien. Vanuit de onboard van Leclerc was niet te zien wie van de twee nou naar de ander stuurde. Het was een minimale touché met maximale gevolgen. Een andere keer is er niks aan de hand.Citaat van: Fietser op 18 november 2019 - 09:05:25want die kon alleen maar machteloos toe kijken? Die had niet 3 centimeter naar links kunnen sturen? Hij neemt uiteindelijk net zoveel risico als Vettel. Mensen denken altijd dat een recht stuk een recht stuk is en dat coureurs dus kaarsrecht recht door moeten rijden, maar dat is een misvatting. Als Vettel net zo stug was geweest als Leclerc dan was het bij het opgaan van het rechte stuk al misgegaan. Uiteindelijk moet je geven en nemen en vooral zorgen dat je in de race blijft. Leclerc heeft dat niet gedaan. En tuurlijk Vettel neemt ook een risico door zn auto naar binnen te laten lopen. Maar 1 iemand volledig vrijpleiten slaat nergens op.
maar Leclerc was het zeker niet.
Citaat van: Jozef op 04 november 2019 - 11:55:38Jij vond Mercedes domineren, ik vond ze fractioneel beter. We zitten niet zover van elkaar af.Citaat van: Matthijs op 04 november 2019 - 11:44:44Dit weekend kwam hij een haartje tekort voor pole (was geen optimale ronde) en een paar seconden tekort voor de overwinning. En beide Mercedessen waren echt niet aan het cruisen want de overwinning stond op het spel. Als Max van pole had kunnen starten dan had hij ook deze kunnen winnen.
Hoe verklaar je dan dat Verstappen de tweede plek verloor aan Hamilton? Nee, Mercedes domineerde deze race, Verstappen kon het gat alleen een beetje verkleinen toen de Mercedescoureurs elkaar het level zuur maakten.
Citaat van: Fietser op 28 oktober 2019 - 18:50:35Nouja, ik moet het anders formuleren. Ik vond de inhaalactie prachtig maar ik vond dat hij teveel risico nam. Hoe meer risico je neemt, des te groter is de kans op schade. Natuurlijk is dat onderdeel van het spelletje, maar als daarna zo'n DRS-zone komt, dan is het het risico wellicht niet waard. Ik vond de actie typerend voor de gemoedstoestand waarin Verstappen verkeerde. En toen wist ik nog niet dat hij een lekke band had.Citaat van: Matthijs op 28 oktober 2019 - 12:48:48Nou ja, smaken verschillen natuurlijk. Ik vond het juist zo mooi omdát Bottas hem daar niet verwachtte. (Wie wel eigenlijk op zo'n onmogelijk plek?) Verstappen was hem daardoor grotendeels voorbij, waardoor 'het aanraken' volgens mij toch geheel op het conto van Bottas kwam. Of het verstandig was is een ander verhaal, zeker gezien wat daarna gebeurde op het rechte stuk. Over dat laatste verkeer ik overigens in twijfel. Bottas ging namelijk, geholpen door DRS, met wel heel groot snelheidsverschil om Verstappen heen. Wat bij mij de vraag oproept of Verstappen in rechte lijn al iets merkte van die leeglopende band. Misschien dat anderen daar meer over weten.Citaat van: Fietser op 28 oktober 2019 - 09:11:54Vooropgesteld: ik wil niet in een discussie komen dat alle risico's moeten worden uitgebannen, het was een 'ballsy move' zoals de Britten dat lekker kunnen zeggen. Maar ik vond het helemaal niet zo'n mooie inhaalactie. Ten eerste had hij de medewerking van Bottas nodig die hem totaal niet verwachtte (vandaar de lekke band). Maar ten tweede omdat hij op het rechte stuk gewoon weer met DRS werd ingehaald, dus het was eigenlijk een te groot risico 'voor niets'. Natuurlijk is dat de schuld van de stomme DRS, maar je moet daar als coureur wel rekening mee houden.
Spectaculair hoe Verstappen Bottas verschalkte in het stadion. (Wat mij betreft move off the day, leverde helaas wel een lekke band op, maar dat was niet zijn schuld.)
Citaat van: Tuesday op 28 oktober 2019 - 13:14:40Stel dat Verstappen nog geen tijd had gezet en dus tiende zou starten. Dan is vol doorblazen bij geel dus altijd beter, want daardoor startte hij 4e en niet 10e. De straf had moeten zijn: de rondetijd afnemen én drie plaatsen straf. De poletijd van 1:14.7 staat volgens mij ook nog gewoon.Citaat van: Matthijs op 28 oktober 2019 - 12:51:22omdat de elektronische systemen niet werkten en er maar 1 vlag was had het wel een kansje van slagen. En een gridstraf van 3 plaatsen is ook gewoon niet zo heel erg afschrikkend, zeker niet als je je ondertussen met 2 tiende kunt verbeteren (dat had zo maar die drie plaatsen al waard kunnen zijn).Citaat van: Wings op 28 oktober 2019 - 08:25:36Technisch deed Hamilton niets verkeerd want de gele vlag werd nog niet gezwaaid. Maar ik vind het wel hypocriet van Hamilton om Verstappen aan te vallen, wetende dat hij iets (bijna) vergelijkbaars deed. Toch snap ik echt niet wat Verstappen bezielde om vol door te blazen onder geel, no way dat hij er ooit mee weg zou komen.
Verder verbaast het mij dat ik niets lees ik over Lewis die zijn teamgenoot voor zijn neus ziet crashen en niet vertraagt. De kans dat de auto van Bottas naar binnen snijdt na contact met de muur is aanwezig. In potentie een hoog risico. Niet dat ik vind dat we nu Lewis collectief moeten afbranden maar als je veiligheid zo hoog hebt zitten zou ik mij hier zeker druk om maken.
Citaat van: Wings op 28 oktober 2019 - 08:25:36Technisch deed Hamilton niets verkeerd want de gele vlag werd nog niet gezwaaid. Maar ik vind het wel hypocriet van Hamilton om Verstappen aan te vallen, wetende dat hij iets (bijna) vergelijkbaars deed. Toch snap ik echt niet wat Verstappen bezielde om vol door te blazen onder geel, no way dat hij er ooit mee weg zou komen.
Verder verbaast het mij dat ik niets lees ik over Lewis die zijn teamgenoot voor zijn neus ziet crashen en niet vertraagt. De kans dat de auto van Bottas naar binnen snijdt na contact met de muur is aanwezig. In potentie een hoog risico. Niet dat ik vind dat we nu Lewis collectief moeten afbranden maar als je veiligheid zo hoog hebt zitten zou ik mij hier zeker druk om maken.
Citaat van: Fietser op 28 oktober 2019 - 09:11:54Vooropgesteld: ik wil niet in een discussie komen dat alle risico's moeten worden uitgebannen, het was een 'ballsy move' zoals de Britten dat lekker kunnen zeggen. Maar ik vond het helemaal niet zo'n mooie inhaalactie. Ten eerste had hij de medewerking van Bottas nodig die hem totaal niet verwachtte (vandaar de lekke band). Maar ten tweede omdat hij op het rechte stuk gewoon weer met DRS werd ingehaald, dus het was eigenlijk een te groot risico 'voor niets'. Natuurlijk is dat de schuld van de stomme DRS, maar je moet daar als coureur wel rekening mee houden.
Spectaculair hoe Verstappen Bottas verschalkte in het stadion. (Wat mij betreft move off the day, leverde helaas wel een lekke band op, maar dat was niet zijn schuld.)
Citaat van: Tuesday op 26 oktober 2019 - 22:14:39Volslagen debiel als dat waar is.
Poletijd blijft gewoon staan. Gelukkig maar.
CitaatRed Bull boss Christian Horner told Sky F1 that the yellow flags had cleared when he reached that section of the track.
Citaat van: Mickey op 26 oktober 2019 - 21:34:50Geen probleem. Toen ik zei 'ik snap het niet' doelde ik op Verstappen, niet op jou.
Ja goed hoor. Heb het bij de herhaling ook allemaal beter kunnen beoordelen.
Citaat van: Mickey op 26 oktober 2019 - 21:10:45Huh? Hij was toch allerlaatste? Als Vettel kan liften dan kan Verstappen dat ook. Bizar dat hij zijn tijd verbetert als er zo overduidelijk geel hing. Ik snap het niet.
Zou nogal draconisch zijn. Dat ze de snelste afnemen, soit.
En hoe snel kan je reageren? En wie zegt dat er al geel hing? Zat een paar seconden tussen.
Page created in 0.067 seconds with 17 queries.