Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - WeezyAveli

#32
Ik verwacht dat de mclaren z'n wagen sneller ontwikkelt dan de Redbulls, en dat Hamilton er het meest uit haalt.
#33
Wat een slechte teammanagement trouwens van Mclaren.

Als je even op de site fan F1 kijkt (F1.com) en dan bij de videocompilaties turkije bekijkt en dan het einde.
#34

Het is duidelijk dat Webber gewoon z'n lijn vasthoudt en Vettel te vroeg weer naar buiten probeert te sturen.

Mooie win van Lewis Hamilton eindelijk weer een mooie zondag  ;D
#35
Lijkt me niet dat Schumi op diezelfde banden moet beginnen. Je had gezien tijdens FP3 toen Lewis erook afging in bocht 8 3banden waren gewoon gelijk kapot.
Schumi zou het dan op die banden niet eens het einde v/d warmingup-lap halen.  ;D

Mooie 2e plaats voor Lewis, onder normale omstandigheden altijd sneller dan Button.
Hoop morgen op een mooie race.
#36
Hamilton spint in FP3, bocht 8.

"Definitely much happier with the balance on that run. Sorry about those tyres, had to stop the car before it went into the barriers."   :D
#37
Schumi & Massa  ;D

Iedereen rijdt verschillende runs dus eigenlijk kan je niet veel uit de tijden halen.
FP1 reden Lewis & Button ong. 8ronden op softs en daarin reed Lewis zijn/de snelste tijd met een verschil van 8tienden  :-\

Het is niet de 1e keer dat een mclaren op de 1e positie staat in een FP, en tijdens de quali gaat er dan een RBR er vandoor met de pole.
Ik hoop dat ze iig een stuk dichterbij zijn gekomen.

http://images.gpupdate.net/large/154693.jpg
#38
Formule 1 forum / Re:GP van Monaco
16 mei 2010 - 19:28:35
Trouwens Alonso had nog commentaar op Di Grassi na de race, het gaat over het begin v/d race toen Alonso vooral in 'gevecht' was met de HRT, Virgins en Lotus. Waarbij vrijwal iedere coureur van de 3 teams hem vrij makkelijk lieten gaan probeerde Di Grassi er iig nog een echt gevecht van te maken.
CitaatI lost a few laps behind Di Grassi, who must have thought the world championship was at stake in Monaco, but that's up to him
wtf? Denkt hij nou echt dat langzamere coureurs hem vrij baan gaan geven?

Beluister ook de radio op dat moment, de Ferraripit noemt Di Grassi een 'wanker'.
http://w153.wrzuta.pl/audio/9LZz9H9nG8Y/ferrari_radio (cred housemsg pf1 forum)

Nogal onsportief van Ferrari en Alonso...
#39
Formule 1 forum / Re:GP van Monaco
16 mei 2010 - 18:45:27
#40
Formule 1 forum / Re:GP van Monaco
16 mei 2010 - 16:16:23
Citaat van: FA1903 op 16 mei 2010 - 16:14:35
Citaat van: WeezyAveli op 16 mei 2010 - 16:10:02
Citaat van: Burorri op 16 mei 2010 - 16:05:50
Citaat van: campos op 16 mei 2010 - 15:59:45
Citaat van: FA1903 op 16 mei 2010 - 15:58:19
Citaat van: Ferrari 2010 op 16 mei 2010 - 15:55:05
Gatver, Schumi! Klootzak! Nuja, terecht, Alonso, lamzak!

Die actie wordt onderzocht..
volkomen legaal! Wat een blunder van Alonso.
zoals hier voor gezegd werd al: Is het niet zo dat je mag inhalen pas na de finish lijn en die SC lijn die jij bedoelt Ferrari_2010, is de lijn waarvan af je pas de SC mag inhalen.

Mclaren pitradio:
Pit: "Congratulations Lewis you were P5. That puts us sixth in the championship."
HAM:"I thought you said we couldn't pass after thr safety car? Michael passed Fernando."
1451: Lewis finishes the Monaco Grand Prix in fifth.
Pit: "Lewis on the last lap the safety car will go into the pits. The cars will proceed to the line and no overtaking."
Pit: "Lewis this is the last lap of the race we'll be finishing behind the safety car. No overtaking."

Zij zeggen dus zelf ook, geen inhaalmanouvres, naja we zullen het wel zien.

Intressant..vanwaar heb jij die info soms?

Mclaren site.
#41
Formule 1 forum / Re:GP van Monaco
16 mei 2010 - 16:10:02
Citaat van: Burorri op 16 mei 2010 - 16:05:50
Citaat van: campos op 16 mei 2010 - 15:59:45
Citaat van: FA1903 op 16 mei 2010 - 15:58:19
Citaat van: Ferrari 2010 op 16 mei 2010 - 15:55:05
Gatver, Schumi! Klootzak! Nuja, terecht, Alonso, lamzak!

Die actie wordt onderzocht..
volkomen legaal! Wat een blunder van Alonso.
zoals hier voor gezegd werd al: Is het niet zo dat je mag inhalen pas na de finish lijn en die SC lijn die jij bedoelt Ferrari_2010, is de lijn waarvan af je pas de SC mag inhalen.

Mclaren pitradio:
Pit: "Congratulations Lewis you were P5. That puts us sixth in the championship."
HAM:"I thought you said we couldn't pass after thr safety car? Michael passed Fernando."
1451: Lewis finishes the Monaco Grand Prix in fifth.
Pit: "Lewis on the last lap the safety car will go into the pits. The cars will proceed to the line and no overtaking."
Pit: "Lewis this is the last lap of the race we'll be finishing behind the safety car. No overtaking."

Zij zeggen dus zelf ook, geen inhaalmanouvres, naja we zullen het wel zien.
#42
Formule 1 forum / Re:GP van Monaco
16 mei 2010 - 16:04:10
Citaat van: Ferrari 2010 op 16 mei 2010 - 16:03:15
Citaat van: FA1903 op 16 mei 2010 - 16:02:30
Dat weet ik nog niet, normaal mag je niet inhalen onder een safety car procedure dus tot je de start finish voor bij bent!

Op bbc zeiden ze dat het onderzocht werd..dus even afwachten.
Dat is gewijzigd, tegenwoordig is dat tot aan de SC lijn, en die licht net voor de pit entry.

idd gewoon een legale inhaalactie, als het een jaar eerder was geweest zou het Schumi's fout zijn geweest.
Alonso zat daar toch wel te slapen iig, of z'n banden waren gewoon compleet op.
#43
Formule 1 forum / Re:GP van Monaco
15 mei 2010 - 12:48:55
Citaat van: sloggerke op 15 mei 2010 - 11:25:39
Alonso is net in aanraking gekomen met de vangrails....
Ophanging voor en achteraan beschadigd.
De pitcrew zal weten wat te doen de komende uren...

Ik ben benieuwd of ze het voor elkaar krijgen in 2uurtjes, ik hoop zelf van wel :)
Videootje v/d crash:

Je zag wel dat veel mensen hun runs moesten afhaken in S3 door het verkeer, ik hoop dat het iig goedkomt met Lewis & Jenson.
#44
Formule 1 forum / Re:GP van Monaco
13 mei 2010 - 20:05:41
Aan de ene kant toch verwacht. Het f-duct systeem zat er wss al vanaf het begin v/d ontwerpfase meeontworpen met het chassis.
En om het nou te veranderen voor Monaco is teveel van het goede, snelheids verlies zal het toch niet veroorzaken.
#45
Formule 1 forum / Re:GP van Monaco
13 mei 2010 - 18:43:59
Citaat van: Makke op 13 mei 2010 - 17:39:09
Ik hoop maar dat McLaren het iets anders aanpakte vergeleken met de vorige GP's, ze staan namelijk niet op de plaatsen waar ze anders wel stonden in VT1 en VT2.

Hami en Button waren beide iig erg tevreden met de auto.
Citaat
I just love being at this circuit – it's so much better than it was last year for me. The car just feels light years ahead of last year's car.
"We have made some good steps forward with the set up. Everyone is quite competitive, but we should be okay."
"We're looking pretty good for the weekend

Bovendien lijkt het erop dat ze toch nog met de f-duct rijden, maar of ze hem echt gebruiken denk ik van niet.

http://www.madeinmotorsport.com/photos/f1/2010/zoom/f1-20100513164902-6074.jpg
http://www.madeinmotorsport.com/photos/f1/2010/zoom/f1-20100513130511-4146.jpg