Canada vereist minder downforce dan voorgaande circuits, veel teams zijn hier ook met speciale voor & achtervleugels gekomen.
Renault:
http://www.servimg.com/image_preview.php?i=261&u=14795526
http://www.formula1.com/wi/597x478/sutton/2010/d10cdn91.jpg
http://www.formula1.com/wi/597x478/sutton/2010/d10cdn75.jpg
Sauber:
http://www.formula1.com/wi/597x478/sutton/2010/d10cdn74.jpg
Williams:
http://www.formula1.com/wi/597x478/sutton/2010/d10cdn171.jpg
Ferrari:
http://www.formula1.com/wi/597x478/sutton/2010/d10cdn89.jpg
Uitzondering lijkt de Mclaren, waarop duidelijk een rw word gebruik met een hogere invalshoek.
http://www.formula1.com/wi/597x478/sutton/2010/d10cdn71.jpg
http://www.formula1.com/wi/597x478/sutton/2010/d10cdn182.jpg
Renault:
http://www.servimg.com/image_preview.php?i=261&u=14795526
http://www.formula1.com/wi/597x478/sutton/2010/d10cdn91.jpg
http://www.formula1.com/wi/597x478/sutton/2010/d10cdn75.jpg
Sauber:
http://www.formula1.com/wi/597x478/sutton/2010/d10cdn74.jpg
Williams:
http://www.formula1.com/wi/597x478/sutton/2010/d10cdn171.jpg
Ferrari:
http://www.formula1.com/wi/597x478/sutton/2010/d10cdn89.jpg
Uitzondering lijkt de Mclaren, waarop duidelijk een rw word gebruik met een hogere invalshoek.
http://www.formula1.com/wi/597x478/sutton/2010/d10cdn71.jpg
http://www.formula1.com/wi/597x478/sutton/2010/d10cdn182.jpg