Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - WeezyAveli

#16
Citaat van: gloudiesaurus op 03 oktober 2010 - 14:52:05
Ik vind die vleugels juist wel wat hebben en die innovatie... ik kijk sinds 1994 ook pas Formule 1. De auto's daarvoor heb ik nooit echt bewust live races van gezien. Vind wel dat de auto's wat lelijker zijn geworden met die grote voorvleugels. Vind de auto's uit 2006/ 2007 nog altijd mooier dan nu...

En die Williams van Hill is uit 1996, de auto waarmee hij wereldkampioen werd. In 1997 reed Hill voor Arrows ;)

Voor mij hetzelfde.
Seizoen 2008 werd wss het maximale eruitgehaald kwa aerodynamica, en ik vond de BMW daarin het mooiste, zo hoort voor mijn mening een F1 wagen eruittezien. Aggresief en high-tech kijk naar de winglets op de auto dan  ;D.


Kwa livery spreekt het mij vooral aan dat het er erg mooi en schoon uitziet door het gebruik van veel wit in combinatie met blauw.
#17
Mclaren's nieuwe voorvleugel...

Ziet er niet uit, maar als hij snel is hoor je mij niet klagen.

Ook ben ik erg benieuwd waar eigenlijk de uitlaat van de mclaren zit.
http://www.formula1.com/wi/597x478/sutton/2010/d10sin224.jpg
#18
Mercedes zou al vanaf Spa een aanpassing hebben aangebracht aan hun motor, dit zou ervoor zorgen dat de motor door blijft 'blazen' als  de coureur z'n voet van het gas haalt.
Dit zou samen met de uitlaatgeblazen diffuser (diffuser gevoed door uitlaat) downforce opleveren tijdens lagere snelheden. Mercedes GP zou dit niet hebben omdat ze problemen hebben met een te hoge temperatuur rond de diffuser/uitlaat.

RedBull heeft een soortgelijk systeem maar die van hun is alleen bruikbaar tijdens de kwalificaties. (Dit verklaarde wss de snelle poles van de redbulls begin van het seizoen.)
Mercedes zou iets hebben gevonden waardoor dit systeem tijdens de hele race beschikbaar is hierdoor zijn ze hopelijk sneller in de krappere bochten waar oa Singapore vol van zit.



#19
Idd een fout van Hamilton maar ik geloof een van zijn eerste dit seizoen, het moest toch ooit gebeuren en met Webber op de 6e positie ben ik tevreden.
Alonso heeft mooi gereden, al kwam het ook een klein beetje door z'n snelle pitstop.

Op naar Singapore dan maar, waar Mclaren een grote update voor heeft gepland.
#21
Alonso heeft in de eindfase geprofiteerd van z'n natweer afstelling  ;D

Goede race van Hamilton, al kreeg ik wel bijna een hartstilstand toen hij door de grindbak reed.
Kubica ook erg goed gereden natuurlijk, jammer van z'n laatste fout in de pitstop.

Vettel die Button's race verpest >:(

Op naar Monza!
#22
Citaat van: frankypankyv8 op 23 juli 2010 - 23:12:58
Citaat van: WeezyAveli op 23 juli 2010 - 12:18:12
Verloor de auto na het uitkomen van een bocht, leek alsof hij het eerst nog kon corrigeren maar daarna vloog direct de achterkant weer weg. Resultaat Lewis in de bandenstapels...
Was niet echt een harde crash, maar de linkerachterophanging is gewoon compleet kapot, wss moeten ze ook de versnellingsbak worden vervangen. (wat nu geen straf oplevert gelukkig)
Ze hebben gelukkig wel reserveonderdelen van de nieuwe vloer, ik hoop dat het team de auto kan repareren voor FP2.

http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/5300/5341.jpg
http://www.formula1.com/wi/597x478/sutton/2010/d10ger431.jpg

Ik vermoed dat Hamilton te snel gas gaf. i.i.g. terwijl hij linksachter nog op een kerb bevond!
Toch wel veel schade voor een 'langzame' schuivert...

Hij zei zelf later dat eerst de achterkant weggleed, kon dit corrigeren maar hij schakelde op dat moment ook door naar de volgende versnelling. Hierdoor kreeg hij onverwachts veel wielspin waardoor weer de achterkant weggleed. :)
#23
Verloor de auto na het uitkomen van een bocht, leek alsof hij het eerst nog kon corrigeren maar daarna vloog direct de achterkant weer weg. Resultaat Lewis in de bandenstapels...
Was niet echt een harde crash, maar de linkerachterophanging is gewoon compleet kapot, wss moeten ze ook de versnellingsbak worden vervangen. (wat nu geen straf oplevert gelukkig)
Ze hebben gelukkig wel reserveonderdelen van de nieuwe vloer, ik hoop dat het team de auto kan repareren voor FP2.

http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/5300/5341.jpg
http://www.formula1.com/wi/597x478/sutton/2010/d10ger431.jpg
#24
He, regen tijdens FP1 ziet er niet goed uit als Macca z'n updates wil testen  :'(

http://www.formula1.com/wi/597x478/sutton/2010/d10ger265.jpg

Uh oh Lewis... vrij veel schade lijkt het me, hoop maar dat ze reserve onderdelen hebben v/d update...
#25
Volgens verschillende twitterberichten hebben ze in Webbers wagen z'n versnellingsbak gewisseld. Als dit waar zou zijn zou dit 5 plaatsen straf opleveren.
Ik ben erg benieuwd naar de race ♦♠zoals altijd vrij veel safetycar situaties. Maar ook door het gebruik van verschillende bandenstrategieen.

Ik lees bijna overal dat het bewolkt zag zijn, maar er wordt geen regen verwacht tijdens de race.
#26
Mooie pole van Hamilton  ;D
#27
Citaat van: flupke3 op 12 juni 2010 - 18:30:25
Ik vraag me af of die updates een verschil kunnen maken .
Mclaren heeft een gat bij in de de achtervleugel als ik het goed zie
maar ze gaan daar toch geen honderste van een seconde mee winnen?

Dat is volgensmij voor de f-duct.

Ondertussen kwalificatie Q2, Lewis Hamilton reed net de snelste tijd op hard terwijl de rest op zacht staat.  ;D
#28
Er was iig erg weinig grip op de baan, Schumacher had een paar idd problemen bij het aanremmen van de haarspeldbocht. De achterkant gleed telkens weg.
Wel leuk om te zien hoe ondanks iedereen klaagt van weinig grip, ze toch erg al snel op de limiet reden, zeg maar vlak langs de muur.
#29
Citaat van: waard500 op 11 juni 2010 - 16:48:12
Iemand een goede livestream?
Merci!

Atdhe.net is het meest betrouwbaarst.
#30
Citaat van: Enzo op 11 juni 2010 - 12:17:08
Waarschijnlijk kan Mclaren zich dit veroorloven omdat hun F-duct goed werkt.
Goede post trouwens! 8)

Als dat zo is hebben hebben ze iig een heel groot voordeel ;)

Hier staan trouwens een paar aardige fotos op:
http://www.flickr.com/photos/32794929@N05/