Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Bob

#1
Met nog een testweek te gaan zullen de verschillen in rondetijden dan wel meevallen. Alleen de snelheid in de bochten minder en op het rechte stuk hoger.
#2
Weet iemand of de baan het zelfde is als de race in 2013? Iedereen was nogal bang voor te langzame auto's maar op testweek 2 kwam Rosberg op 1:33.283 ten opzichte van 1:32.330 (Kwalificatie 2013 ook Rosberg)  dus nog geen seconde van de snelste tijd van vorig jaar.
#3
Formule 1 forum / Re:Teamvoorstellingen 2011.
04 februari 2011 - 17:51:54
Citaat van: Kootje op 04 februari 2011 - 15:52:16
Welkom BOB ,jij mag alvast blijven.  :D

Ik heb me rot lopen zoeken naar de uitlaten van de McLaren.....
.....dankzij jou weet ik nu waar ze verstopt zitten.  :)

Voor wie 't zich nog meer afvroeg ,'n fotootje.  ;)  met dank aan BOB en Formule1.nl.  :P


Sorry, maar we moeten nog even wachten voordat we weten hoe het zit met de uitlaten van de McLaren, ik las net het volgende;
CitaatMcLaren schroefde de gloednieuwe MP4-26 voor het oog van pers en publiek in elkaar op de Potsdamer Platz, maar gebruikte een motor en uitlaten van plastic.[quote/]
#4
Formule 1 forum / Re:Teamvoorstellingen 2011.
04 februari 2011 - 17:19:03
Citaat van: Kootje op 04 februari 2011 - 17:15:40
Van voren gezien zou je dat we denken.
Maar nee....kijk maar eens van opzij.  ::)



foto gepikt van Rafael  :D

Je hebt gelijk het beeld vertekend van voren.
#5
Formule 1 forum / Re:Teamvoorstellingen 2011.
04 februari 2011 - 17:11:57
Citaat van: Jozef op 04 februari 2011 - 17:03:36
De dubbele luchthapper hebben ze gewoon overgenomen van de Mercedes van vorig jaar hoor. :P Eén als inlaat voor de motor en één voor koellucht voor de olieradiator.

Maar die sidepods, daar viel mijn mond toch ook van open. :D

Zijn het er geen 3?

#6
Formule 1 forum / Re:Teamvoorstellingen 2011.
04 februari 2011 - 17:06:24
Citaat van: Gerard op 04 februari 2011 - 16:55:14
Aangezien ik al ruim over de 100 posts heen ben,mag ik wel mijn eigen mening geven, en misschien ook zelfs al mensen afzagen tot net onder de knie ;D
Nee, geintje ;)
Ik moet zeggen dat ik deze McLaren ook wel mooi vindt
Het is een aaneenschakeling van presentaties deze week en iedere keer weer verbazen we ons over de liveries, nieuwe auto's en dan is het natuurlijk sowiezo wennen

Maar als ik al eerder zei, toen " we" in 2009 de radicale regelements wijzingen hadden vond ik geen enkele auto mooi, en daar ben ik ook aan gewend geraakt...

De side pots van de MP4-26 zien er 'raar' uit,maar verder vnd ik het een mooie auto hoor!
Ik ben blij dat er meer mensen zijn die deze auto kunnen warderen, hebben jullie deze al gezien? dit is waar een van de luchthappers in uitkomt heb ook gelezen dat het waarschijnlijk de koeling van de versnellingsbak is (dit vanwege de kleinere sidepots).

#7
Formule 1 forum / Re:Teamvoorstellingen 2011.
04 februari 2011 - 16:20:58
CitaatDe eerste 100 post moet je gewoon met ons mee lullen en daarna voorzichtig mag je je eigen menig laten horen.
(OK de komende weken is de McLAREN nog niet mooi :-[ )

Voor diegene die naar de foto's gekeken hebben wat vinden jullie van de luchthappers?

Zijn er al berichten gezien over de presentatie van de Force India, zou de late presentatie iets te maken hebben met het bijzondere ontwerp van en de samenwerking met McLAREN? Ben persoonlijk (naast McLaren/Hamilton) best wel een Sutil fan en blij dat hij nog een jaar blijft.
#8
Formule 1 forum / Re:Teamvoorstellingen 2011.
04 februari 2011 - 15:20:17
CitaatRe:Teamvoorstellingen 2011.
« Antwoord #184 Gepost op: Vandaag om 13:55:25 »   

--------------------------------------------------------------------------------

En de prijs voor lelijkste ontwerp 2011 gaat naar McLaren Vodafone Mercedes (dat is dan toch al één prijs die ze binnen hebben )
De prijs voor lelijkste livery gaat momenteel naar Sauber, maar dat is mijn smaak natuurlijk

Misschien een beetje te nieuw op dit forem om het er niet mee eens te zijn, maar ik vind het weer een zeer strakke auto. wel een lage neus, maar ben erg benieuwd of die uitlaat zo blijft, op de foto's van formule1.nl lijkt het of hij net voor de achterwielen ophoud.