Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Terminator

#61
De keren dat hij ook enthousiast probeert te doen... De nepheid straalt van zijn toon af. En soms ook reageren op Albers alsof hij het allemaal beter weet..

Mol was heel slecht. Van Dam is zowaar nog veel slechter. Er moet in Nederland toch wel iemand zijn die heel leuk en fatsoenlijk commentaar kan geven?
#62
Meest beschamend was toch wel dat Van Dam niet begreep waarom Chilton niet tijdens de SC zijn Drive Trough deed. Hij zei het niet letterlijk, maar eigenlijk noemde hij Chilton een domoor toen hij na de SC zijn DT deed....

En ook dat onzinverhaal over Raikkonen met de puntenwijziging kwam weer langs.
#63
In het land der blinden is één oog koning. Blijkbaar is iedereen weer vergeten hoe partijdig én hoe slecht Mol de laatste jaren commentaar gaf.
#64
Andere Autosport / Re: Vd Garde racet voor Caterham
03 november 2013 - 16:27:40
Want? Waar zat Giedo fout?
#65
Andere Autosport / Re: Vd Garde racet voor Caterham
03 november 2013 - 12:39:58
VDG staat inmiddels wel ''bovenaan'' van de twee langzaamste teams als het om kwalificatiegemiddelden gaat.

1   Sebastian Vettel   2,18
2   Lewis Hamilton   3,00
3   Nico Rosberg   4,00
4   Mark Webber   5,06
5   Fernando Alonso   6,24
6   Felipe Massa   7,65
7   Kimi Räikkönen   8,24
8   Romain Grosjean   8,47
9   Jenson Button   10,12
=   Nico Hulkenberg   10,12
11   Daniel Ricciardo   10,76
12   Sergio Perez   10,94
13   Adrian Sutil   12,06
14   Paul di Resta   13,29
15   Jean-Eric Vergne   13,71
16   Valtteri Bottas   15,41
17   Esteban Gutierrez   15,76
18   Pastor Maldonado   16,12
19   Giedo van der Garde   19,65
20   Jules Bianchi   19,71
21   Charles Pic   19,76
22   Max Chilton   20,76
#66
F1-Games / Re: F1 2013
03 november 2013 - 12:13:59
En dat ophouden komt men name omdat de AI geen bandenslijtage vertoont...
#67
Citaat van: Jeroen op 13 oktober 2013 - 11:01:47
Nou, die actie kon niet, en dat is dus ook wel gebleken. Inhalen buiten de baan is geen inhalen.

Team had dat gewoon moeten doorgeven aan Ricciardo. Meestal doet de FIA dat wel. Echter kwam Sutil vrij snel daarna de pits in, waarna Ricciardo dus eigenlijk best genaaid was. Ze hadden de straf daarom best achterwege mogen laten. Denk niet dat Ricciardo hier nou tijdwinst mee had gehaald.
#68
Formule 1 forum / Re: Korea - Banaan van de race!
13 oktober 2013 - 00:02:08
Het geluk van Perez vorig jaar was dat hij regelmatig heel traag was in de kwalificatie. Daardoor kon Sauber (dat goed kon omgaan met de banden) hem op de hardere banden laten starten. Dat is een aantal keer goed uitgepakt waardoor het leek alsof Perez heel geweldig gereden heeft. Kobayashi is eigenlijk slachtoffer geworden van zijn eigen succes in de kwalificatie.
#69
Gelukkig is er BBC dit weekend. :)
#70
Alonso heeft nog 2 rondjes aan de leiding gelegen in 2011.  ;)
#71
Formule 1 forum / Re: Korea - Banaan van de race!
06 oktober 2013 - 14:34:05
Di Resta. Wederom.
#72
Formule 1 forum / Re: Korea: man vd race
06 oktober 2013 - 12:06:37
De man van de jeep is voor mij de man of the race.
#73
Dat ze begonnen over de achtervleugel vlak na de SC was tenenkrommend slecht inderdaad. Ook nog daarna beweren dat ze niet binnen 1 seconde afstand zaten, terwijl ze pal achter elkaar reden was grappig...

En daarna ging Van Dam helemaal de fout in door posities in de race helemaal door elkaar te halen. (Hulkenberg haalde Hamilton in, werd volledig gemist : Ten Dam zei iets: Hamilton zet de aanval in op Hulkenberg).

Mooi was ook dat opmerking van Doornbos toen Hamilton Hulkenberg voorbij ging in de 1e bocht : "Dit hebben we vandaag nog niet gezien op deze plek". Terwijl een paar rondjes daarvoor Raikkonen Grosjean voorbij ging op die plek.  ;D
#74
F1-Games / Re: F1 2013
02 oktober 2013 - 23:17:47
Inderdaad. Ik kan er nooit echt voor gaan zitten om twee uur achtereen rond te gaan rijden. Halverwege opslaan is dan wel een zegen. Zeker omdat je dan met diverse tactieken kan werken, wat in een 25% race bijvoorbeeld niet kan.
#75
Citaat van: Jehoentelaar op 02 oktober 2013 - 19:32:10
Serieus. Vroeger was een flinke emmer water iets om naar uit te kijken, nu niet meer. Waarmee ik uiteraard niet zeg dat alle regenraces per definitie worden stilgelegd.

Ik vraag me eigenlijk af of dat inderdaad echt zo is. Adelaide 1991 werd stopgezet naar elf rondjes (later bleek dat de regen erg snel voorbij ging, en men makkelijk de race even een uurtje had kunnen stil leggen, zoals men nu wel eens doet). Ik kan me herinneren dat men in Magny-Cours 1999 ook tig rondjes achter de SC bleef rijden toen het begon te regenen. De regenrace in Suzuka 1994 staat me nog goed bij, maar eigenlijk was dat al te gevaarlijk (Martin Brundle raakte nog een marshall die op de baan stond; de race werd toen ook onderbroken voor een uur, en ging daarna verder waarbij de tijden van deel 1 van de race én deel 2 van de race bij elkaar opgeteld werden).

Probleem van nu is met name dat de coureurs niet veel aan hun auto mogen sleutelen als blijkt dat er veel regen op komst is. Dat is natuurlijk wel een groot nadeel en brengt de veligheid niet ten goede. Maar ik weet nu niet of men nu voorzichtiger is dan vroeger.