Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - JVA

#61
Beter laat dan nooit, dus gefeliciflapstaart Alan!!!  :D

Hopelijk is de hoofdpijn al weg van het feestje...
#62
Formule 1 forum / Re: Opnieuw 12 teams ?
31 maart 2006 - 18:28:43
De FIA heeft vandaag (vrijdag) bekendgemaakt dat niet minder dan 22 teams zich hebben aangemeld voor het seizoen 2008. Onder die 22 aanmeldingen zijn de huidige elf F1-teams te vinden en de aanmeldingen van Paul Stoddart (Minardi) en David Richards (Prodrive).

Het officiële statement van de FIA luidt: "De FIA heeft 22 aanmeldingen ontvangen van teams die willen meedoen aan het wereldkampioenschap Formule 1 van 2008."

"Alle aangemelden zijn uitgenodigd voor een vergadering in Londen op 10 april 2006."
#63
Formule 1 forum / Re: F1 Magazine
30 maart 2006 - 21:27:50
Citaat van: Bruno op 30 maart 2006 - 13:35:13
Citaat van: JVA op 29 maart 2006 - 18:33:47
Prachtig werk!!

Kon ik ook zoiets maar maken... :'(
Ik zou meer dan 50 jarboeken kunnen samenstellen. Alleen zal dat me nooit lukken vrees ik.

Nu je het zegt ging jij je niet ns bezighouden met het samenstellen van DVD's of dergelijke?

Geen verwijt hé, ik weet zelf ook wel hoeveel tijd het vergt om teksten/dvd's of andere media samen te stellen.  :-[


Gewoon een vraag dus.

Ik heb jaarboeken gemaakt. Vanaf 2001 zelfs zeer uitgebreid. Sommige leden van dit forum hebben enkele exemplaren gekregen. Ik ben daarmee gestopt omdat het eigenlijk alleen voor mijn eigen was. Nu steek ik dus alle tijd in de website, die als aanvulling op deze website bedoeld is (was...).

#64
Formule 1 forum / Re: F1 Magazine
29 maart 2006 - 18:33:47
Prachtig werk!!

Kon ik ook zoiets maar maken... :'(
Ik zou meer dan 50 jarboeken kunnen samenstellen. Alleen zal dat me nooit lukken vrees ik.
#65
Formule 1 forum / Re: F1 Magazine
28 maart 2006 - 21:44:13
Ik kom via de link terug op magazine n° 2 uit... :'(
#66
Formule 1 forum / Re: Opnieuw 12 teams ?
28 maart 2006 - 17:15:15
Ik denk dat Stoddard het slim wil spelen.
Nu het twaalfde team zijn, en dan voor veel geld verkopen aan de hoogstbiedende. Kan hij veel mee verdienen denk ik.
#67
Andere Autosport / Re: A1: Hoe heet die man?!
15 maart 2006 - 14:25:49
Die heeft nog Formule 1 gereden
Geboren op:  26/09/1943
Nationaliteit Australiër
Eerste Grand Prix ingeschreven Grand Prix van Oostenrijk 1970
Eerste Grand Prix gereden Grand Prix van Oostenrijk 1970
Laatste Grand Prix ingeschreven Grand Prix van USA 1974
Laatste Grand Prix gereden Grand Prix van USA 1974
Aantal inschrijvingen:  36
Aantal Grand Prix' deelgenomen:  34
Aantal keren niet gekwalificeerd : 2
Aantal behaalde punten:  7
Aantal podiumplaatsen: 1
Aantal ronden gereden: 1.426
Aantal kilometer gereden: 6.732

Details seizoen Team Wagen Motor
1970 - Frank Williams Racing Cars - De Tomaso 308 - Ford 3.0 V8
1971  -Motor Racing Developments - Brabham BT33 - Ford 3.0 V8
1972  -Brooke Bond Oxo/Rob Walker/Team Surtees - Surtees TS9B - Ford 3.0 V8
Team Surtees Surtees - TS9B - Ford 3.0 V8
Flame Out Team Surtees - Surtees TS9B - Ford 3.0 V8
1973  -Frank Williams Racing Cars ISA - Marlboro IR - Ford 3.0 V8
1974  -Trojan Tauranac Racing - Trojan T103 - Ford 3.0 V8
John Player Team Lotus - Lotus 76 - Ford 3.0 V8
#68
Andere Onderwerpen / Re: Avatar
15 maart 2006 - 12:37:48
Citaat van: Supermariobros op 15 maart 2006 - 10:03:28
Citaat van: Martin op 14 maart 2006 - 23:44:53
Citaat van: Supermariobros op 14 maart 2006 - 20:11:58
Wat vinden jullie eigenlijk van mijn avatar?  :D

Niet meer veranderen. Want zij zijn groot en ik ben klein.


Calimero zei steeds: Het is niet eerlijk want zij zijn groot en ik is klein  :D ;)

En zij hebben ne grote en ik ne ....  :P ach laat maar.... ;D ;D
#69
Formule 1 forum / Re: GP van Bahrein
11 maart 2006 - 13:46:19
De FIA krijgt altijd erg veel kritiek.

DE KWALIFICATIE IS EEN SCHOT IN DE ROOS!!
#70
Ik denk echt dat zo een systeem kan werken. Wat gaan ze anders doen met de nieuwe kandidaten voor een F1 team?

Jean Alesi, Eddie Irvine, David Richards, Penske, F1Dubai, ...

Zonder zulk een systeem hebben deze teams geen enkele kans op overleven, want ze komen nauwelijks in beeld. Doen ze het toch goed, dan zal er een ander teams nauwelijks in beeld komen.

Stel dat er begin jaren '90 zo iets zou bestaan hebben, dan zouden bepaalde teams, zoals Coloni, Zakspeed, Lamborghini, Eurobrun, en dergelijke misschien nu nog bestaan hebben. Maar toen konden ze niet racen omdat ze uitgeschakeld werden in de pre-kwalificaties en hun sponsors dat niet zo leuk vonden. De sponsors stopten en de teams hadden geen geld meer. Toen waren en ook bijna 40 inschrijvingen. Wel organiseer dan twee races met 20 wagens.
Klasse 2 op zondagvoormiddag (en zorg voor een TV contract met Eurosport ;D) KLasse 1 op zondagnamiddag. Zo krijgt iedereen zijn deel van de koek.
#71
Andere Onderwerpen / Re: Vakantiedagen
04 maart 2006 - 18:30:37
Wat zal ik zeggen?
1 week krokusverlof
2 weken Paasverlof
9 weken groot verlof
1 week herfstvakantie
2 weken Kerstverlof
+ nog wel wat dagen hier en daar (zoals van woensdag tot zondag met OLV Hemelvaart)

Oei, dat is dus 15 weken! Van mij mogen er nog wat weken bijkomen, ik weet mijn tijd goed te gebruiken! ;D :D
#72
Happy Birthday!! ;)
#73
Andere Onderwerpen / Re: Passie voor F1
04 maart 2006 - 18:26:54
Ik ben er mee geboren. En geloof me, dat is al een tijdje geleden. En nu ben ik er terug heel fanatiek mee beizg op PC. Veel lezen, opzoeken, schrijven. Kortom, mijn F1 logboek wort nog elke dag dikker en dikker.
#74
Ik ben er een voorstander van.

Waarom?

Als, en ik zeg wel degelijk als de F1 goedkoper wordt zullen er nieuwe teams , en geloof me, een pak nieuwe teams heil zien in de F1.
Eddie Irvine, Jean Alesi, David Richards zijn enkele die hardop aan een nieuw team denken. En als de sport goedkoper wordt zullen er nog zijn de dat willen doen.

Zorg dan voor twee klassen F1.
12 teams in elke klasse. Op het einde van het seizoen promoveren de beste twee teams en dalen de twee slechtste teams. Let wel; de tweede klasse is geen GP2 klasse, maar wel degelijk een F1 klasse . Ze zouden zelfs in hetzelfde weekeinde kunnen rijden. Leuk voor de toeschouwers die dan meer actie zouden kunnen zien, en waarschijnlijk ook goed voor de teams die ook in tweede klasse voldoende TV aandacht zouden krijgen.

Als er te veel teams zijn, dan krijg je anders weer pre-kwalificaties, en teams die zelden of nooit in actie kunnen komen. Dus waarom niet proberen op voorwaarde dat je voldoende kandidaten vind voor klasse II
#75
Sportforum / Re: Wat met Lierse ?
25 februari 2006 - 12:57:52
Het jaarlijks spelletje van Lierse begint opnieuw. Hopelijk lukt het hun nu niet meer.... ::) ::)

Citaat
Begin maart moet de licentie van alle topklassers binnen zijn. Een club die het al jaren moeilijk heeft om op tijd te zijn met die licentie is SK Lierse. En dat is dit jaar niet anders, integendeel. De beslagrechter heeft namelijk beslist dat het kortgeding tegen ex-trainer Paul Put uitgesteld wordt tot maandag. Wat wil zeggen dat zonder akkoord van Put het de 1,275 miljoen euro van de stad niet krijgt.

Zonder dat geld is Lierse zo goed als dood en haalt het de licentie niet. Als de rechter zich maandag uitspreekt kan het nog maar op dinsdag aan het geld. Dat wil zeggen dat het dan nog één dag heeft om alle schulden aan te zuiveren, een haast onmogelijke opdracht. Het enige waar de club mee in orde is, zijn de spelerslonen. Lierse hoopt dat de commissie een uitzondering wil maken en Lierse wat extra tijd wil geven. Het wordt bang afwachten voor Lierse.