Juist nu het spannend wordt, geraakte ik niet op het forum.
Heeft me dat wat tijd gekost om dat allemaal door te lezen en 'vriend luc', 'k zou toch maar een beetje oppassen want voor je het weet krijg de hemel (weer) op je hoofd!
Maar ik ga proberen samen te vatten.
Waar Montoya een lesje moest krijgen, dan zou het misschien wijselijk geweest zijn om MS een lesje gegeven te hebben nadat hij Villeneuve ramde. Maar even met Max op pad om veiliger wegverkeer te promoten is niet echt een straf. Oh ja, hij was ook zijn punten kwijt maar dat is ook geen straf aan het eind van het seizoen als het kalf toch verdronken is.
Montoya mag best terecht gewezen worden maar dat doet men niet door dezelfde regels anders te interpreteren.
Daardoor kweek je alleen maar meer opstand.
Wat Kimi betreft, facts en figures (een ongepast gebruikte uitdrukking door Luc - vergeef me vriend!), kan hij inderdaad niet voorleggen maar om nu de 'overwinning' van DC te gaan gebruiken om de gebrekkige kwaliteit van de McLaren in vraag te stellen is ook een beetje 'dom'.
De McLaren was duidelijk een goede auto met veel, veel te weinig vermogen. De reden daarvoor is hier reeds meermaals aangehaald.
Beryllium dat nog steeds nadenderde in de motorontwikkeling in Northamptonshire en het overlijden van Paul Morgan, de tweede helft van Ilmor.
Maar Kimi heeft duidelijk laten zien uit wat voor hout hij gesneden is.
De kalmte waarmee hij de races benadert zijn al legendarisch.
De rust die hij uitstraalt al evenzeer.
De volwassenheid naar de pers toe, al praat hij nauwelijks, is ook een aanvaard feit in die middens.
In het McLaren team is iedereen vol overtuiging van die Fin die, ondanks alle lof in alle bladen en beelden, met zijn twee voeten vast op de grond blijft.
Laten we hopen dat de McLaren de nodige PK's aan boord heeft dit jaar en we zullen misschien nog koersen kunnen zien.
Al hoop ik dat de FIA zich nu een beetje rustig houdt en niet het hele seizoen de boel gaat lopen verdraaien.
Heeft me dat wat tijd gekost om dat allemaal door te lezen en 'vriend luc', 'k zou toch maar een beetje oppassen want voor je het weet krijg de hemel (weer) op je hoofd!
Maar ik ga proberen samen te vatten.
Waar Montoya een lesje moest krijgen, dan zou het misschien wijselijk geweest zijn om MS een lesje gegeven te hebben nadat hij Villeneuve ramde. Maar even met Max op pad om veiliger wegverkeer te promoten is niet echt een straf. Oh ja, hij was ook zijn punten kwijt maar dat is ook geen straf aan het eind van het seizoen als het kalf toch verdronken is.
Montoya mag best terecht gewezen worden maar dat doet men niet door dezelfde regels anders te interpreteren.
Daardoor kweek je alleen maar meer opstand.
Wat Kimi betreft, facts en figures (een ongepast gebruikte uitdrukking door Luc - vergeef me vriend!), kan hij inderdaad niet voorleggen maar om nu de 'overwinning' van DC te gaan gebruiken om de gebrekkige kwaliteit van de McLaren in vraag te stellen is ook een beetje 'dom'.
De McLaren was duidelijk een goede auto met veel, veel te weinig vermogen. De reden daarvoor is hier reeds meermaals aangehaald.
Beryllium dat nog steeds nadenderde in de motorontwikkeling in Northamptonshire en het overlijden van Paul Morgan, de tweede helft van Ilmor.
Maar Kimi heeft duidelijk laten zien uit wat voor hout hij gesneden is.
De kalmte waarmee hij de races benadert zijn al legendarisch.
De rust die hij uitstraalt al evenzeer.
De volwassenheid naar de pers toe, al praat hij nauwelijks, is ook een aanvaard feit in die middens.
In het McLaren team is iedereen vol overtuiging van die Fin die, ondanks alle lof in alle bladen en beelden, met zijn twee voeten vast op de grond blijft.
Laten we hopen dat de McLaren de nodige PK's aan boord heeft dit jaar en we zullen misschien nog koersen kunnen zien.
Al hoop ik dat de FIA zich nu een beetje rustig houdt en niet het hele seizoen de boel gaat lopen verdraaien.