De rijders carrousel is weer flink aan het draaien, dus aangezien niemand nog een silly season topic geopend heeft, geef ik de eer maar aan mezelf :).
Er zijn namelijk al flink wat geruchten/feiten geweest over de rijdersopstelling, een paar voorbeelden hiervan
Webber en Fisico wisselen
Massa naar Ferrari
Barrichello naar BAR
Heidfelt bij BAR
BWM dat het contract ankoopt van Villeneuve
tijd dat we maar eens een diagnose moeten maken :).
Ferrari:
M.schumi
F.Massa
BAR:
Heidfelt
Button*
Sato*
Barrichello*
Albers* (maar dat neem ik niet zo serieus)
Davidson*
Renault:
Alonso
Fisico*
Webber*
Kovalainen*
Williams:
Webber*
Barrichello*
McLaren:
K.Raikkonen
JPM
Toyota:
Ralf
Trulli
RBR:
DC
Klien, ik neem aan dat Klien gekozen wordt vanwege zijn betere optreden tegenover Liuzzi, die dan nog 1 jaar testrijder blijft.
BMW:
Wurz*
DLR*
Villeneuve *( heeft al een contract, maar ik snap best dat ze bij BMW het contract willen afkopen.
Barrichello*
Midland:
Karthikeyan*
Albers*
Doornbos*
Minardi:
Bij Minardi is het altijd tasten in het duister, maar onze vriendPaul heeft al wel aangegeven dat hij door wil gaan met de 'Double- Dutch', al is het beter voor de NL'ers als ze Minardi na dit seizoen verlaten, omdat ze dan weer dezelfde auto hebben die ze dan hebben 'doorontwikkeld'
Paul:"Ik wil zeer graag met Christiaan en Robert doorgaan omdat ze zo fucking veel milj..euhh omdat ze zeer getalenteerd zijn."
* = mogelijkheid dat de coureur voor dat team gaat rijden
Renault
Alonso en Fisichella/Webber/Kovalainen
McLaren
Räikkönen en Montoya
Ferrari
M.Schumacher en Massa
Toyota
Trulli en R.Schumacher
Williams
Webber/Fisichella
Heidfeld/Pizzonia
Red Bull
Coulthard
Klien/Liuzzi/Speed
BMW
Heidfeld/Wurz/de la Rosa
Villeneuve
BAR
Barrichello en Button
Midland F1
Karthikeyan
Minardi
Renault
Alonso en Fisichella/Webber/Kovalainen
McLaren
Räikkönen en Montoya
Ferrari
M.Schumacher en Massa
Toyota
Trulli en R.Schumacher
Williams
Webber/Fisichella
Pizzonia*
Red Bull
Coulthard
Klien/Liuzzi/Speed
BMW
Heidfeld
Villeneuve
BAR
Barrichello en Button
Midland F1
Karthikeyan
Minardi
McLaren: KR en JPM
Renault: FA en GF (of mss wel HK)
Ferrari: MS en FM
Williams: MW en JB
BAR: GF en RB
BMW: TS en AW
RBR: DC en CK
Midland: NK en SZ (Sergei Zlobin met veel geld)
Minardi: RD en CA
(ik hoop dat iedereen de codes begrijpt)
Citaat van: IVY440 op 12 augustus 2005 - 10:12:04
McLaren: KR en JPM
Renault: FA en GF (of mss wel HK)
Ferrari: MS en FM
Williams: MW en JB
BAR: GF en RB
BMW: TS en AW
RBR: DC en CK
Midland: NK en SZ (Sergei Zlobin met veel geld)
Minardi: RD en CA
(ik hoop dat iedereen de codes begrijpt)
Je bent Toyota vergeten ;)
Citaat van: IVY440 op 12 augustus 2005 - 10:12:04
McLaren: KR en JPM
Renault: FA en GF (of mss wel HK)
Ferrari: MS en FM
Williams: MW en JB
BAR: GF en RB
BMW: TS en AW
RBR: DC en CK
Midland: NK en SZ (Sergei Zlobin met veel geld)
Minardi: RD en CA
(ik hoop dat iedereen de codes begrijpt)
Op 1 code na begrijp ik ze. Wie is AW? Ik ken er maar 1 met een W, en das MW :-[
Alexander Wurz ;)
Citaat van: IVY440 op 12 augustus 2005 - 10:20:05
Alexander Wurz ;)
ah :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ Ik denk niet zo vaak aan testrijders. Mijn ervaring met testrijders isdat eens ze testrijder zijn ze daar nog maar zelden vanaf geraken. Er zijn niet veel testrijders die na jaren testen nog de kans op een zitje kunnen grijpen. Ondanks dat het vaak grote talenten kunnen zijn.
Een (zeer) wilde gok :D
Ferrari:
Michael Schumacher en Felipe Massa
BAR:
Jenson Button en Rubens Barrichello
Renault:
Fernando Alonso en Giancarlo Fisichella
Williams:
Mark Webber en Vitantonio Liuzzi
McLaren:
Juan-Pablo Montoya en Kimi Raikkonen
BMW:
Nick Heidfeld en Christian Klien
Toyota:
Jarno Trulli en Ralf Schumacher
Red-Bull:
David Coulthard en Scott Speed
Midland:
Mario Dominguez en Robert Doornbos
Minardi:
Enrico Toccacelo en Christijan Albers
Citaat van: IVY440 op 12 augustus 2005 - 10:12:04
BMW: TS
Lijkt mij geen serieuze kandidaat, Sato is wel diegene die altijd fouten maakt,en geen goede kwalifier is.
Ze zullen er beter aan doen om dan Davidson te nemen
Zet allemaal bij Minardi maar een par grotere namen, Minardi gaat nog verassen volgend jaar: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=95086
;D ;D ;D ;D ;D ;D
zoals ik het graag zou zien
Ferrari:
Michael Schumacher en Felipe Massa
BAR:
Anthony Davidson en Rubens Barrichello
Renault:
Fernando Alonso en Giancarlo Fisichella
Williams:
Mark Webber en Jenson Button
McLaren:
Juan-Pablo Montoya en Kimi Raikkonen
BMW:
Nick Heidfeld en Liuzzi
Toyota:
Jarno Trulli en Ralf Schumacher
Red-Bull:
David Coulthard en Christian Klien
Midland:
Franck montagny en Robert Doornbos
Minardi:
Bas Leinders ;) en Christijan Albers
Citaat van: Schumi 2005 op 12 augustus 2005 - 12:35:29
Zet allemaal bij Minardi maar een par grotere namen, Minardi gaat nog verassen volgend jaar: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=95086
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Albers 8)
Citaat van: Satosan op 12 augustus 2005 - 14:01:52
Citaat van: Schumi 2005 op 12 augustus 2005 - 12:35:29
Zet allemaal bij Minardi maar een par grotere namen, Minardi gaat nog verassen volgend jaar: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=95086
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Albers 8)
;D ;D ;D ;D ;D
McLaren: Kimi - Montoya
Renault: Alonso - Fisichella (?)
Ferrari: Schumi - Massa
Toyota: Trulli - R.Schumacher
Williams: Webber - Button
BAR: Barrichello - Sato
RBR: Coulthard - Klien
BMW: Villeneuve - Heidfeld
Midland: Karthikeyan - Doornbos
Minardi: ?? - ??
Takuma Sato kan vandaag nog tekenen bij Midland. Dat zegt Colin Kolles, de teambaas van Jordan.
"Takuma heeft het contract; het is nu aan hem", zegt Kolles in het Britse tijdschrift Autosport. "Als hij tekent, is hij volgend jaar coureur bij Midland. We hebben hem in Brazilië een contract aangeboden en we wachten nog steeds op zijn antwoord." Daarmee geniet de Japanner kennelijk een bijzondere status bij het management van Midland. Bij andere coureurs, onder wie Christijan Albers, houden Kolles en Midland-eigenaar Alex Shnaider de boot al maanden af.
In China was het kamp rond Albers op volle sterkte uitgerukt om de deal met Shnaider te beklinken, maar manager Lodewijk Varossieau moest in Shanghai met lede ogen aanzien hoe Shnaider geen meter toegaf. "Ze spelen de partijen gewoon tegen elkaar uit, en als ik hem was, dan zou ik dat ook doen", meldde Peter Jan Rubingh, een van de investeerders, tegen RaceReport. Eerder liet Varossieau weten dat er enkel nog over details gesproken werd, zoals het aantal paddockkaarten voor gasten.