Een B-teamgenoot in de zin dat de vervangers van Massa natuurlijk lang niet dezelfde support kregen als Kimi.
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Enzo op 18 november 2009 - 16:40:09Citaat van: campos op 18 november 2009 - 16:25:12Citaat van: F_A_Diaz op 18 november 2009 - 16:17:08de discussie ging toch niet over hoe goed de banden van Bridgestone zijn?? het gaat er juist om dat als je zuinig met je banden om kunt gaan voordeel hebt. Misschien kun je een keer minder stoppen als je concurrenten of anders heb je misschien aan t eind van de stint of race een vooordeel tov je concurrenten. Juist met het verbod op bijtanken worden de banden en slijtage belangrijk.
zucht...
Je hebt weer wat gehoord maar weet weer niet waar de klepel hangt...
Totale neerwaartse druk is 2000 kg...CitaatBridgestone verwacht weinig problemen in 2010
14 november 2009
Bridgestone verwacht niet veel hinder te ondervinden van het verbod op bijtanken in 2010. De banden moeten wel sterker gemaakt worden om het extra gewicht te kunnen dragen, maar volgens Hirohide Hamashima, directeur bandenontwikkeling van Bridgestone Motorsport, kan de Japanse bandenfabrikant dat makkelijk opvangen.
"De auto's zullen volgend jaar bij de start van de race zo'n honderd kilo zwaarder zijn, dus de banden moeten sterker zijn. Je moet je echter bedenken dat de kracht van de neerwaartse druk kan overeenkomen met 2000 kilo, dus dan valt honderd best wel mee", aldus Hamashima.
Uitgeluld.
Juist Campos, jij begrijpt het...
Citaat van: campos op 18 november 2009 - 15:13:29Raikkonen hoeft gewoon niet koste wat het kost F1 te rijden volgend jaar, ff een jaartje zonder komt m denk ik helemaal niet zo slecht uit.
Citaatdit jaar heeft ie t wat mijj betreft wel erg goed gedaan,
Citaat van: Enzo op 18 november 2009 - 14:50:25Citaat van: F_A_Diaz op 18 november 2009 - 14:42:33
Dat is gewoon niet waar, Schumacher heeft altijd gezegd dat hij zich nooit met de coureur zou bemoeien. Hij heeft alleen gezegd dat zijn deur altijd open staat. Massa maakte daar gebruik van, Kimi niet. Dus heeft Kimi nooit wat te maken gehad met Schumacher.
Zie de toegevoegde waarde niet om hierover door te zeuren, als je me niet begrijpt vind ik dat ook goed.
Citaat van: Enzo op 18 november 2009 - 14:48:35Citaat van: F_A_Diaz op 18 november 2009 - 14:41:20
Je begrijpt het dus niet helemaal. Je blijft gewoon 20 ronden op een band rijden, die band is iets harder omdat je meer benzine hebt de 1e twee stints, dus waarom zou je volgend jaar voorzichtiger moeten doen dan bijvoorbeeld afgelopen jaar?
Zie de toegevoegde waarde niet om hierover door te zeuren, als je me niet begrijpt vind ik dat ook goed.
CitaatBridgestone verwacht weinig problemen in 2010
14 november 2009
Bridgestone verwacht niet veel hinder te ondervinden van het verbod op bijtanken in 2010. De banden moeten wel sterker gemaakt worden om het extra gewicht te kunnen dragen, maar volgens Hirohide Hamashima, directeur bandenontwikkeling van Bridgestone Motorsport, kan de Japanse bandenfabrikant dat makkelijk opvangen.
"De auto's zullen volgend jaar bij de start van de race zo'n honderd kilo zwaarder zijn, dus de banden moeten sterker zijn. Je moet je echter bedenken dat de kracht van de neerwaartse druk kan overeenkomen met 2000 kilo, dus dan valt honderd best wel mee", aldus Hamashima.
Citaat van: Burorri op 18 november 2009 - 14:10:56Als het voor hem zo beter uitpakt om een jaartje te stoppen, en volgend jaar in te kunnen stappen, vind ik het niet eens zo heel onlogisch
Citaat van: campos op 18 november 2009 - 11:29:58.15 miljoen euro inleveren en door Hamilton om de oren gereden worden is misschien ook niet zo aantrekkelijk.
CitaatHij vraagt niet buitensporig veel voor zn diensten, dr is m buitensporig veel aangeboden destijds door Ferrari, dat ie dat niet zomaar wil opgeven is een ander verhaal.
Page created in 0.066 seconds with 17 queries.