Ondanks de crash blijft de marshall met de groene vlag zwaaien.
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Fabian op 09 december 2012 - 01:39:56Toevallig heet zijn vriendinnetje Marina.Citaat van: Victor Monza 2008 op 08 december 2012 - 18:45:21dat denk ik ook. Het is een Fries volgens mij!Citaat van: Kootje op 08 december 2012 - 09:13:16denk dat ie uit friesland komt
Nou ..... ik laat 'm voor 'n ander.
Heb echt geen idee.
Citaat van: Kootje op 08 december 2012 - 09:13:16denk dat ie uit friesland komt
Nou ..... ik laat 'm voor 'n ander.
Heb echt geen idee.
Citaat van: Kootje op 08 december 2012 - 17:18:22Ik bedoelde met absoluut toptalent , iemand die zonder zakken vol dollars bij te hebben toch het tweede zitje kan versieren bij een middenmoter en niet tevreden hoeft te zijn met het statuut van reserve met het risico helemaal niet aan de bak te komen.Gezien hun toch al beperkte budgetten dienen zij zelfs als het erom gaat steeds te rijden met in het achterhoofd de gedachte de wagen niet total loss te rijden, iets waar Maldonado en Perez zich geen stuiver moesten van aantrekken.
Niet helemaal waar, Jerome heeft z'n kans gehad en had minder dollars dan Giedo op dat moment. Hij heeft zichzelf mogen bewijzen, maar kwam in de ogen van de teambazen duidelijk tekort. Nu wil ik hier ook niet stellig beweren dat Giedo beter is dan Jerome, maar Giedo heeft die kans nog niet gehad. Hier dus nu al roepen dat Giedo tekort komt vind ik dan ook nogal voorbarig, al ben ik bang dat dit wel zo zal zijn. Maar goed, als Esteban Gutierez en Bruno Senna het tot de F1 kunnen schoppen, dan moet Giedo het ook kunnen. Uiteindelijk heeft hij al tegen dseze jongens gereden en deden ze toch echt voor hem onder.
Citaat van: Kootje op 08 december 2012 - 17:30:59Daarom liefst naar historic races, de vetste geluiden, ik vind persoonlijk dat die hoogtoerige F1 motoren veel te snerpend zijn.
Voor het geluid van die Turbo's ben ik niet bang, die had je in de jaren '80 ook. Waar ik wel bang voor ben is dat dit de eerste stap is naar volledig elektrische auto's. Wellicht met 'n hybride als tussenstap, maar die kant gaan we wel op als we hierin akkoord gaan. Ik vind dat iig 'n onacceptabele gedachte, maar ja ... ik baal zelfs al van de diesels op LeMans. Nu weet ik niet hoe jij de races op 'n circuit beleefd, maar ik wil daar vertrekken met piepende oren en de smaak van uitlaatgassen in m'n mond. Ik ben 'n gelukkige ex-roker, maar de dagen na 'n GP bezoek wil ik weer ouderwets bruin slijm ophoesten en nog steeds het geluid van de motoren door m'n hoofd horen knallen. Dat is voor mij juist 'n groot deel van de beleving van het live aanwezig zijn. Voor het kijken naar de race alleen kun je beter thuis voor de buis blijven hangen imo, ik wil het proeven en horen. Met elektromotoren valt er niets meer te proeven en te horen.
Citaat van: Kootje op 08 december 2012 - 11:20:54Ik heb me misschien verkeerd uitgedrukt, de vergelijking had geen betrekking op de waarde van het spektakel. Volg in de mate van het mogelijke ook MotoGP op de buis, maar de betrokkenheid is niet van hetzelfde niveau vandaar. Voor de prijs van een Ferrari 250 GTO koop je misschien tien hedendaagse supercars of meer, geef mij maar de GTO. Mijn punt was, ik heb enkele evenementen op een to-do lijstje staan waaronder eenmaal de GP van Monza, niet alleen voor de race maar voor het ganse plaatje " F1 in tifosicountry " . wegens tijdsgebrek zit het er niet in alle mogelijke races af te struinen. Als Usain Bold een wereldrecord loopt weet ik ook dat hij fenomenaal bezig is, maar ik ga geen fractie van de prijs van een F1 ticket betalen om dat bij te wonen.
Kwestie van smaak?
Als jij de MotoGp, het hoogst haalbare in de motorsport, wilt vergelijken met het simpelste van het simpelste op culinair gebied.
Prima hoor, maar daar is voor mij geen discussioe over mogelijk.
Page created in 0.046 seconds with 16 queries.