Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Edwin90

#1636
F1-Games / Re:F1 2010
25 januari 2011 - 22:53:53
Is mij nog niks van opgevallen. Moet er wel bij zeggen dat ik nog in seizoen 3 zit. Het is me wel opgevallen dat Barcelona verdomd moeilijk is op Legend. Terwijl Spa echt een eitje is om te rijden op hetzelfde niveau.

Ik vermaak me wel met het spel. Maar ik hoop dat in F1 2011 de puntjes op de I gezet zijn. Er zijn toch wel veel puntjes die niet kloppen.
#1637
Formule 1 forum / Re:Teamvoorstellingen 2011.
25 januari 2011 - 22:50:24
http://www.f1pits.net/nieuws/lotus_presenteert_nieuwe_wagen_online/


aanstaande vrijdag begint het trouwens. Dan zal de nieuwe Ferrari aan het publiek getoond worden!  :)
#1638
Formule 1 forum / Re:De grid van 2011
24 januari 2011 - 19:43:18
Hoe de Radillon/Eau Rouge precies in elkaar zit... http://www.circuitsofthepast.nl/raidillon.html
Die site is trouwens zeer de moeite waard. Veel tijd gedood met die site        

Misschien een leuk idee om een topic aan te maken om de circuits van vroeger te bespreken?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En om het topic weer ontopic te brengen...het schijnt dat Di Resta deze week officieel bevestigd gaat worden

http://www.f1pits.net/nieuws/bevestiging_di_resta/
#1639
Andere Autosport / Re:A10 World Series
23 januari 2011 - 22:50:42
Schijnt ook weer een winterkampioenschap te worden. Altijd leuk als tijdverdrijf als er geen Formule 1 is. En zoals het er nu bijstaat worden inderdaad de auto's gebruikt die gebaseerd zijn op de F2004 van Ferrari. Maar dan met Judd motoren (V10  :D).

Het landenconcept is gewoon een goed idee wat mensen aantrekt. Nationalisme heeft gewoon iedereen een beetje in zich. Een heel slim idee dus.

Hoewel ik wel sterk het gevoel had dat het enkel hier in Nederland écht goed liep in de A1GP tijd. Hier was het gewoon op de kabel te zien. In andere landen veelal achter de decoder. Kan uiteraard zijn dat ik ernaast zit hoor, ik kan vanuit hier niet in het buitenland kijken ;)
#1640
Formule 1 forum / Re:GP Melbourne na 2015
23 januari 2011 - 22:44:02
Zou doodzonde zijn. Heb in Melbourne eigenlijk nooit saaie races gezien. Adelaide gaat geloof ik niet terugkeren. Denk dat de faciliteiten niet echt je van het meer zijn daar. Ik hoop écht dat we de race in Melbourne houden, de oude starttijd (lees: 4 uur 's nachts Ned. tijd) terug en weer seizoensopener maken. Heerlijk! Maar ben ik de enige die Singapore en Abu Dhabi leuke circuits vind? Dat nacht/dag => nacht concept vind ik erg gaaf. Ik weet nog dat ik voor F1News de eerste trainingen in Singapore beschreven heb. Was toen al weg van die baan. In F1 2010 ook erg leuk om te rijden.
#1641
Jullie zullen al wel een aantal artikelen van mij gelezen hebben maar bij deze stel ik mij even officieel aan jullie voor!

Ik ben Edwin Scholten. Sinds kort ben ik actief als redactielid van F1Pits.net. :)
Ik woon in Vriezenveen en werk als Logistiek Manager bij een kachelspeciaalzaak in Vriezenveen.
Voor sommigen van jullie ben ik wellicht geen vreemde. Ik was actief op het oude F1News forum en heb daar ook een aantal jaar als redactielid mijn steentje bijgedragen aan de website.
Ik ben daar een anderhalf jaar geleden mee gestopt omdat ik ook nog PR werk deed voor een motorrace team (ONK Dutch Supersport) en ook nog eens naar school ging.
Inmiddels heb ik school afgemaakt en ben ik ook gestopt met motorracen. Dus, tijd over!  ;)
Op die manier heb ik weer contact gevonden met Peter (Gloudiesaurus) en ben ik sinds kort weer actief op deze site om jullie samen met mijn nieuwe collega's van de redactie van het allerlaatste nieuws te voorzien! Verder hoop ik natuurlijk iets toe te kunnen voegen aan het forum, alles is ten slote bespreekbaar of kan bespreekbaar gemaakt worden.

Voor vragen, opmerkingen, commentaar, kritiek of wat je maar wilt mag je me uiteraard altijd benaderen. Reactie gegarandeerd ;)
#1642
Formule 1 forum / Re:De grid van 2011
16 januari 2011 - 15:16:09
Mijn persoonlijke voorkeur gaat meer uit naar Kimi dan naar Alonso om eerlijk te zijn.

Alonso is een prima coureur, maar zijn trekjes schoten mij (vooral in zijn Mclaren tijd) merdere malen in het verkeerde keelgat. Geloof niet dat hij dat heeft afgeleerd, maar dat Ferrari dat gewoon stil weet te houden. Neemt uiteraard niet weg dat zijn 'eindsprint' vorig jaar (2010) fenomenaal was.
#1643
Formule 1 forum / Re:Kan Schumacher het nog?
08 januari 2011 - 14:19:38
Ik vind het altijd een beetje gevaarlijn om Schumacher uit te vlakken..ergens weet ik zeker dat het vorig jaar aan de auto lag. Dat Mercedes achter Schumacher staat kon je in Spanje wel zien toen de wielbasis (toch?) van de wagen verkleind werd om Schumacher de auto te laten vertrouwen. Rosberg had nergens last van voor die tijd.

Of zeg ik dit omdat Schumacher mijn jeugdheld is?  ;)
#1644
Formule 1 forum / Re:HRT in 2011?
08 januari 2011 - 14:10:52
Citaat van: Enzo op 08 januari 2011 - 00:02:59
Citaat van: gloudiesaurus op 07 januari 2011 - 20:49:59
Die Branson moet wel heel veel geld uitgeven wil hij niet meer rijk zijn ;D

en zo zuinig is hij niet hoor, hij heeft bijv. een eigen eiland in de Atlantische oceaan.

Om over zijn commerciele vluchten naar de ruimte niet te spreken... ;D

Die vluchten zijn wel zo duur (lees: 169.000 euries) dat het project (20 miljoen) er in no time uit is (118 man en een paardenkop zeg maar, mits ik de juiste cijfers heb gelezen)

Ik had in het begin van 2010 had ik symphatie voor HRT, ik kreeg er een fijn Minardi gevoel bij. De manier waarop in Bahrein naar de start toe geknokt werd vond ik erg gaaf. Sinds Kolles weer van die typisch vreemde geintjes flikt bij de rijders zonder daar ook maar enige reden van te geven (wie weet er immers waarom Senna aan de kant moest in Silverstone?? Iedereen weet, geld, maar een officiele reden is door HRT nooit bekend gemaakt.) Wordt mijn sympathie hard minder.

-edit- om over de keuze voor Karthikeyan maar te zwijgen...
#1645
Formule 1 forum / Re:Teamvoorstellingen 2011.
05 januari 2011 - 23:30:00
Altijd goed, die zwarte livery trok me niet zo.

Lotus (de Renault versie dan) houdt overigens op 13 Januari een livery presentatie tijdens de autosportbeurs in Brimingham volgens GPupdate. Ben benieuwd.
Ik ben trouwens wel van mening dat er niet met legendarische livery's zoals die van Lotus gekloot moet worden. Eerst presteren en daarna pas een dure jas aantrekken.
#1646
Formule 1 forum / Re:107% regel?
05 januari 2011 - 23:25:49
Nu ik zo denk aan die 107% regel...moet ik ineens weer denken aan de ongekroonde koningen van deze regel! Riccardo Rosset en Alex Yoong, die zijn er toch behoorlijk vaak op blijven steken terwijl hun teamgenoten wel aan de goede kant bleven.



#1647
Formule 1 forum / Re:Teamvoorstellingen 2011.
05 januari 2011 - 12:43:57
Die livery waar ze in 2005 en 2006 gebruik van maakten tijdens het testen!

Kwijl ;)

-edit- Krijg net een bericht dat Peter me voor was ;) smaken verschillen :)
#1648
Formule 1 forum / Re:107% regel?
04 januari 2011 - 22:53:22
In de Formule 1 willen ze van alles en nog wat standaard maken, dit vond ik juist een kans om een standaard KERS systeem in te voeren. We belanden op dit moment weer in een 2009 situatie, het ene team gebruikt wel KERS, het andere niet. Ik ben meer een voorstander van of allemaal KERS, of niemand. Nu krijgen we weer problemen met wagens die niet kunnen inhalen omdat de voorganger KERS heeft. Laat desnoods de grote teams met KERS het tegen een spotprijs aanbieden aan de kleinere teams die ze van motoren voorzien (zoals in de berichten hierboven ook besproken). Een link van het Williams systeem naar Cosworth teams is snel gelegd, het past in ieder geval op de motoren. Als de FIA ergens ingrijpt zou ik dat juist in deze kwestie doen.

Maar we dwalen af met het KERS verhaal ;)

Ik kan me herinneren dat de stewards wagens die de 107% regel niet haalden soms toch lieten starten omdat er een duidelijke reden was waardoor de tijden zo langzaam waren. Het zou belachelijk zijn als de stewards Alonso in Monaco aan de kant hadden gehouden omwille van een crash. Iedereen weet dat hij geen gevaar vormt voor de kop.