Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - unknown

#31
Formule 1 forum / Loyaal of idioot?
09 maart 2004 - 20:13:05
Citaat van: FerrariMan

Het KAN, dat wel. Maar het is niet omdat jullie zeggen dat het zo is, dat het zo ook is...

Feiten en roddels zijn niet hetzelfde.
Het is idd mogelijk dat het anders is, maar even logisch nadenken doet tot de conclusie komen dat hij wel achter MS bleef omdat dit moest.
#32
Formule 1 forum / Loyaal of idioot?
09 maart 2004 - 18:59:46
Lijkt me als constructeur enigszins logisch, maar Todt redeneert anders. Voor een leek bestaat er enkel de rijderstitel en hij focust zich daar op. Maar als constructeur wilt ge toch de constructeurstitel winnen, en niet zozeer de pilotentitel.
#33
Formule 1 forum / Loyaal of idioot?
09 maart 2004 - 18:16:41
Citaat van: FerrariMan

Naïef?

Het is erg naïef om Ferrari op al haar vroegere acties te veroordelen voor de rest van hun F1 bestaan.Op die manier kunnen ze natuurlijk nooit iets goed doen.
!
Ge hebt hier wel met Todt te doen, hij zal niet van gedacht veranderen. Enzo gaf vroeger regelmatig teamorders. San Marino 1982, daar mochten ze ook niet meer tegen elkaar racen, enkel zag Pironi dit anders. Goed voor de fans, maar t leidde indirect tot de dood van Villeneuve.
Persoonlijk hoop ik dat de opvolger van Todt een andere mening heeft en ze wel tegen elkaar laat racen.
Maar in Melbourne was het in de eerste wedstrijdfase duidelijk dat Rubens Michael moest volgen. Of hij in staat geweest zou zijn om Michael te passeren zult ge nooit weten. Maar dat ze gewoon treintje zouden rijden indien ze P1 en P2 zouden hebben, da kon men vorig jaar al zien aankomen. Een vos verleert zijn streken niet en Todt zeker niet. Enkel Montezemolo zou kunnen aandringen om ze, indien ze het seizoen domineren, de twee piloten een gelijke status te geven, maar dat zie ik ook niet gebeuren.
#34
Formule 1 forum / Loyaal of idioot?
09 maart 2004 - 12:40:56
Groot gelijk Luc.

Als het al zo is, is dominantie niet het meest aangename om naar te kijken, of ze nu binnen het team tegen mekaar racen of niet. Of de Mclarens constant tegen mekaar rijden terwijl ze de rest belachelijk maken of de Ferrari's in processievorm de rest ridiculiseren. T ene is al aangenamer dan t andere, maar plezant is dat niet. Fans van de teams kunnen er nog van genieten, maar zelfs dat is beperkt.

En als fan van een team is het normaal dat ge u beschaamd voelt als uw team blundert. Da's nu eenmaal een gevolg van het fan-zijn. Ge steunt uw team door dik en dun, heel fanatiek of iets minder (kritisch dus)...
#35
Citaat van: SaffierFM
Citaat van: unknown
Citaat van: MikacouliHaha,was niet de motor dat plofte.Was de watertoevoer dat stokte.
Maar een kapotte waterpomp zorgt er wel voor dat de motor blokkeert.
Haha! en als de watertoevoer stokt, dan blokkeren de achterwielen ook zeker?  :roll:  :roll:
Eumh ja hé. tenzij ge de koppeling zou gebruiken. Maar de software is er niet voor gemaakt om bij motorproblemen die in te schakelen. T zou ook niet veel nut hebben.
#36
Citaat van: MikacouliHaha,was niet de motor dat plofte.Was de watertoevoer dat stokte.
Maar een kapotte waterpomp zorgt er wel voor dat de motor blokkeert.
#37
Cosworth hé. Daar rijden t meeste aantal teams mee.
#38
Andere Onderwerpen / Dutroux dood?
27 februari 2004 - 11:35:21
Citaat van: Gilles lives foreverIk zou zegge: steekt hem levenslang int gevang maar dan niet hier in dat overprotected gevangenisgedoe in belgie.

Een iet of wat ruigere gevangenis in Texas ofzo lijkt mij meer aangewezen  :wink:
Dan gaat Marcske nog afzien.

Maar beter is dat hij dood is, dat kost de belastingbetaler het minste geld. Die kerel heeft zoveel misdaan en wij kunnen nu nog betalen om hem te onderhouden. Chique ze. :roll:
#39
Autoforum / Lamborghini Murciélago Roadster
26 februari 2004 - 20:35:43
Citaat van: RoelLamborghini: ik vind ze toch net iets meer hebben dan Ferrari...
Bij ist omgekeerd. De oude Lambo's waren vele schoner dan de laatste generaties. Dat ze Pininfarina es een design laten maken, dit vind ik niet schoon. Prestaties daarentegen, daar zijn bij Lambo wel redelijk sterk in.
#40
Formule1 Kwisjes / San Marino in 1982?
18 februari 2004 - 23:23:45
Citaat van: MartinFout.  :cry:  :cry:

Er is een andere reden.
Als grandprix.com me dat zegt en als Murray Walker da zegt in ne samenvatting van die race, dan zou da toch just moeten zijn ze.
#41
Formule1 Kwisjes / San Marino in 1982?
18 februari 2004 - 21:43:48
De retro-actieve ban op het bijvullen van de watertank ed. Rosberg en nog enkele anderen kon water lozen om dan tijdens de race onder het mininumgewicht te rijden, later werden die bijgevuld en was de wagen op het einde van de race perfect in orde.
#42
Formule1 Kwisjes / San Marino in 1982?
18 februari 2004 - 20:34:14
Boycot door de FOCA-teams, omwille van de ban op skirts die volgens hen illegaal gebeurd was.
Enkel de FISAteams, onafhankelijken en nog enkelen kwamen aan de start.
#43
Citaat van: Iceman#1
Citaat van: SnekuemGa met de DCSC fanclub naar Spanje en met mijn vader naar Francorchamps, Gold 2 Radaillon !!!

Doe maar ruig!!
:o  :o Wa is daar ruig aan?
#44
Sportforum / wereldbeker veldrijden
15 februari 2004 - 19:18:51
Nijs weet en beseft goed genoeg dat zn houding enkele jaren geleden op het WK fout was. Wat er vandaag gebeurd is, dunno want k hebt nie gezien.
#45
Formule1 Kwisjes / Wie?
16 januari 2004 - 14:49:13
Denk niet dat een Lotus is.