Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Michel

#1
Dit soort nonsense haalde gisteren het 19u-nieuws, terwijl er over winst van onze Belgische rijders in het buitenland met geen woord gerept wordt. Het zou iedereen moeten interesseren wat onze Belgen presteren en niet wat  Hamilton op de Franse autosnelweg doet.
#2
Eigen site? Het gaat hier om professionele fotografen die hiermee hun kost verdienen.... 't Gaat hiet niet om amateurfotografen van één of andere fotowebsite.
#3
Citaat van: Racerke007 op 28 augustus 2007 - 19:26:44
Citaat van: Michel op 28 augustus 2007 - 11:01:16
http://www.autosport.be/pictures.awm?album=49

Merci, maar van het wringen door de mensenmassa of een overzichtsfoto van bovenop de brug bestaat blijkbaar niets ...  :-\

Jawel, daar hebben onze fotografen in drievoud foto's van, maar die hebben we niet gepubliceerd.
#5
Citaat van: Racerke007 op 22 augustus 2007 - 23:14:50
Citaat van: Michel op 22 augustus 2007 - 19:35:53
Vorige zondag waren het tussen 9.000 en 10.000 tickets.

Dat is verkeerde 'inside info'.  ;)

Maakt het uit of er véél mensen zijn of weinig... het gaat om de auto's!!!
Vandaag voor de 1e keer de Champs horen draaien ... een lager aangenaam geluid moet ik zeggen  8)
Jammer dat het morgen de hele dag stil moet zijn ...  :'(

Hoezo verkeerd? Het kwam uit de mond van de promotor zelve
#6
Vorige zondag waren het tussen 9.000 en 10.000 tickets.
#7
Formule 1 forum / Re: GP van Europa
23 juli 2007 - 15:16:11
Waarom maken sommigen zich druk over het feit dat Hamilton uit de grindbak werd gehaald en weer verder aan de koers deelnam? Volgens het reglement mag dit. Als een rijder zijn motor draaiende kan houden of op eigen kracht weer kan vertrekken, mag hij de race verderzetten. Hamilton hield zijn motor heel de tijd draaiende en bleef als enige in zijn auto zitten. De marshals mochten hem dus uit de grindbak takelen.

Ralf Schumacher probeerde uit de grindbak te komen nog voor de marshals er waren. Toen hij zag dat hij niet op eigen kracht wegkwam zette hij zijn motor uit en stapte uit de wagen. Op dat ogenblik was er nog GEEN marshal aan zijn auto. Hij mocht ook verderrijden, alleen verkoos hij het om de race te staken. Eigen schuld.
#8
Verstappen? Die mag verder met jonge gasten op de vuist gaan in de karting. Verstappens reactie tijdens de laatste manche van het BK Karting was gewoon triest.
#9
Formule 1 forum / Re: f1 live te duur?
24 april 2007 - 21:55:45
Citaat van: f1columns.nl op 31 maart 2007 - 13:59:46F1 zou het voorbeeld van A1GP moeten volgen en de tickets goedkoper maken, de toegankelijkheid beter en de pers meer toestaan. Dat is een stuk PR en Marketing dat de FIA nog niet begrepen heeft.

Met alle respect, maar dit (=het vetgedrukte) is je reinste onzin. Waarom zou de FIA meer pers moeten toestaan tijdens F1-meetings? Naar 1 Grand Prix komen sowieso al meer journalisten dan naar Circuit Zolder over het hele jaar. De FIA hoeft zeker niet meer journalisten toe te laten. Waarom niet? Kijk naar deze website en die honderduizend anderen... De FIA moet al die "verslaggevers" niet accrediteren en toch schrijven ze over de F1. Gratis reclame dus en bij de FIA moeten ze geen moeite doen. Formule 1 is zo populair dat men net zoveel mogelijk pipo's uit de perszaal moet houden. Kwestie van de serieuze journalisten van de hobbyisten te onderscheiden. Tegenwoordig is het nogal simpel: "Ik stamp een F1-site uit de grond en ik voel me lekker een verslaggever en nu wil ik een F1-perskaart". Vergeet het maar!!
#10
Doe zelf aan autosport / Re: zelf autosport
08 april 2007 - 14:59:53
Citaat van: Doefie op 08 april 2007 - 10:09:15
Dank u :)

En volgens mij gaat de Clio Cup evenveel succes hebben als de Formule Renault 1600, dus vraag ik mij af waarom ze zo'n kampioenschap verwijderen  ::)

Er was heel wat interesse van de kanten van teams en piloten om aan de start te staan van de Belgische Clio Cup in 2007. Uiteindelijk koos Renault ervoor om minstens één jaar te wachten (dus 2008) vooraleer met de (Nieuwe) Clio Cup van start te gaan. De teams die dus een oude bolide op stal hebben staan moeten dus overstappen naar de nieuwe Clio.

Ik ben ervan overtuigd dat de Clio Cup naast de FR1.6 kan bestaan... maar blijkbaar is Renault een andere mening toegedaan.
#11
Doe zelf aan autosport / Re: zelf autosport
08 april 2007 - 09:57:46
Benelux Formule Ford bestaat niet :D Da's een "titel" die ze in Nederland hebben uitgevonden om de rijders hun palmares wat aan te dikken. In Engeland en Nederland heb je uiteraard de Formule Ford en het BARC FR2.0 is inderdaad de goedkopere variant van het Brits kampioenschap. Franse Formule Renault en Duits F.BMW kost meer dan het budget dat jij ter beschikking hebt. Onderschat die twee kampioenschappen zeker niet wat het nodige budget betreft.
Ze willen bij Renault Be-Lux Sportdivisie niet twee kampioenschappen organiseren. Omdat de Clio Cup er zo goed als zeker komt, zal de FR1.6 mogelijk wegvallen. Waarschijnlijk dé reden waarom dit jaar de Clio Cup niet doorging en de FR1.6 wel.

Succes in je zoektocht naar meer budget.
#12
Doe zelf aan autosport / Re: zelf autosport
07 april 2007 - 14:06:57
Daan, het ziet er niet naar uit dat er in 2008 nog FR1.6 georganiseerd wordt in België. Ga jij dan in Italië racen, of kies je voor Clio Cup?
#14
Ring TV that is...
#15
Formule1 Kwisjes / Re: Welk seizoen
12 februari 2007 - 16:33:59
Peter Collins en Mike Hawthorn waren de beste vrienden (lees ook eens het boek "Mon Ami Mate")