Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - DerMika

#1
Het spijt me maar ik zie hier regelmatig taalfouten op deze site. Dat stoort me enorm en het is ook erg amateuristisch.

Feedback...

De artikelen van het F1pits magazine vind ik over het algemeen een meerwaarde voor de site.

De reguliere nieuwsberichten zijn goed genoeg maar missen wat mij betreft originaliteit en/of snelheid om mee te doen met de topsites. Soms zijn artikelen veel eerder op andere sites - ik besef wel dat het niet eenvoudig is om altijd kort op de bal te spelen.

Verder vind ik dat er meer aandacht zou mogen zijn voor Belgen met een kans op F1 zoals Baguette, Ambrosio, maar ook een aantal piloten die nog niet zo bekend zijn. Hoe meer hun naam bekend raakt hoe beter. En daar zou een F1 website van eigen bodem wat mogen aan meewerken.

Ook heb ik een probleem met de tussenstand van het seizoen die zelden geupdate wordt. Ik zie nu wel dat die pagina niet meer in het menu van de site staat, dat is natuurlijk ook een oplossing ;)

Ik zie nu ook onder nieuwsberichten staan "Meer over...": dat vind ik leuk en moet je zeker blijven doen, alle grote sites tonen dergelijke "similar articles".

Wat wil je nog meer weten? ;)

DerMika
#2
Citaat van: Sept op 01 juli 2009 - 12:21:56
Nu nog sommigen verplicht een cursus dt-regels laten volgen, want soms is het echt schrijnend..

Dat is een van de weinige zaken die ik de laatste jaren nog gepost heb op dit forum, nu ook weer "Ik heb een contract voor drie seizoenen ondertekent"...

Dit is wel een prachtig nostalgische thread, daar moest ik me toch ook even laten gelden ;)

Wie nog wel eens F1Portal wil spelen maar geen zin heeft om weer geband te worden door Sergi: zie www.gpro.se, minstens even goed.

Het leukste aan F1Portal en dergelijke spelletjes vond ik altijd de meetings waarop gekart werd en daarna nagekaart in de cafetaria over de kartrace, F1 en over Sergi Sanchez en z'n secretaresse. Daar heb ik toen ook een aantal F1Pits forumleden ontmoet.

DerMika aka Dieter Devlieghere
#3
Citaat van: 0634 op 26 mei 2009 - 21:34:35
Citaat van: DerMika op 26 mei 2009 - 21:16:00
Hoeveel krijgen jullie voor dergelijke reclame? Want meer dan dat is het niet.
Wat gaat jou dat aan dan?
Niks, het was een retorische vraag ;)
#4
Ik heb er geen probleem mee dat F1Pits advertenties op de site zet en ik erken de nood daarvoor, maar het moet dan wel duidelijk zijn dat het om een advertentie gaat en het mag niet verpakt worden als nieuwsbericht.
#5
Hoeveel krijgen jullie voor dergelijke reclame? Want meer dan dat is het niet.
#6
Ik zie dat daar niet in staan :p

(de officiele bevestiging bedoel ik)
#7
Formule 1 forum / Lola gaat voor F1 in 2010
15 mei 2009 - 10:43:26
http://www.lola-group.com/newsstory.asp?NewsId=54

Ik vond het nog niet op de site maar het werd me wel al getwitterd (http://twitter.com/LolaRacer)

DerMika
#8
En weer gaat het over de bron.

Ik heb het over twee maten, twee gewichten en een FIA bestuur dat de trappers kwijt lijkt te zijn (iets waar deze site ook over bericht i.v.m. de regels voor volgend jaar).

Laat ons daar eens over "klappen".
#9
Als McLaren maar in een slecht daglicht kan gesteld worden hé? ;)

Jullie moeten wel een onderscheid weten te maken tussen feiten en opinie. Het grootste deel van de artikelen die ik aanhaalde is het weergeven van feiten. De opinies die erover gevormd worden door de redactie van grandprix.com staan los van de feiten.

En daarover heb ik jullie nog niets horen zeggen.
#10
Formule 1 forum / Twee maten en twee gewichten
12 december 2007 - 10:22:29
In het geval van McLaren is de mogelijkheid (zonder het minste bewijs) dat bepaalde mensen bepaalde informatie kunnen gezien hebben, voldoende om McLaren te straffen.

In het geval Renault is de zekerheid dat bepaalde personen (bijvoorbeeld: de gearbox-specialist heeft toegegeven dat hij de gearbox-layout van McLaren bekeken heeft) bepaalde documenten hebben bestudeerd, niet strafbaar omdat "niet kan aangetoond worden dat Renault er voordeel uit haalde".

Een frappante zin uit de analyse van Grandprix.com: The differences between the two cases are worrying and the lack of evidence in one case and the evidence that has been rejected in the other is something which is bound to lead to questions.

Twee maten en twee gewichten. Wat mij betreft is de top van de FIA incompetent en moet ze opstappen.

Zie volgende artikels voor meer achtergrondinformatie:
http://www.grandprix.com/ns/ns19920.html (Analysing the Renault decision)
en
http://www.grandprix.com/ns/ns19917.html (Comparisons between the Renault and McLaren cases)
en
http://www.grandprix.com/ns/ns19924.html (Brundle makes a point)

#11
De Duitser Michael Schumacher, zevenvoudig wereldkampioen Formule 1, heeft afgelopen zaterdag een taxichauffeur in het Duitse Coburg de rit van z'n leven bezorgd. Schumacher dreigde met zijn vrouw en twee kinderen te laat te komen voor een vlucht en vroeg aan taxichauffeur Tuncer Yilmaz of hij het stuur mocht overnemen. Dankzij een dolle rit kwam de familie-Schumacher nog op tijd aan op de luchthaven.

"Ik zat op de passagierszetel met 'Schumi' naast mij, het was ongelofelijk", aldus Tuncer Yilmaz in de Münchense krant Abendzeitung. "Hij deed ongelofelijke inhaalmanoeuvres en reed aan volle snelheid in de bochten."

De informatie werd aan het Duitse sportnieuwsagentschap SID bevestigd door Sabine Kehm, de woordvoerster van Schumacher.
Schumacher zette na het seizoen 2006 een punt achter zijn carrière in de Formule 1. (afp/adv)

Gevonden op: http://www.demorgen.be/dm/nl/1003/Formule-1/article/detail/100017/2007/12/11/Schumacher-bezorgt-taxichauffeur-rit-van-zijn-leven.dhtml


Het zal wel aan mij en mijn welbekende voorkeuren liggen, maar ik vind dit niet kunnen...
#12
Formule 1 forum / Re: Motorbevriezing tot 2018
26 oktober 2007 - 14:54:46
Citaat van: red76 op 26 oktober 2007 - 14:44:18
Ik denk dat ze bedoelen dat het een 2.5 v8 zonder turbo blijft voor de komende 10 jaar. ;)

Weet je dat zeker? Op het nieuwsbericht heeft men het over "Vanaf 2008 wordt de technologie totaal bevroren". Ik weet niet wat daarmee bedoeld wordt.
#13
Formule 1 forum / Re: Motorbevriezing tot 2018
26 oktober 2007 - 14:28:56
Waarom ben ik tegen:

De formule 1 is een sport die leeft van competitie. Niet alleen sportief, maar vooral technisch. Als de motorenleveranciers geen eer kunnen halen in het maken van de beste motor (om daar dan veel reclame rond te maken als het lukt), zullen ze de F1 niet aantrekkelijk vinden en de sport één voor één verlaten.

Zoals hierboven al vermeld: een gemiste kans om de formule 1 de "motor van de toekomst" te laten uitvinden. Ik denk aan hybride motoren, waterstof- of electrische motoren. Dit zou zowel goed geweest zijn voor het imago van de F1 als voor de fabrikanten die deze motoren realiseren. En natuurlijk niet vergeten dat deze technologie ook weer z'n weg zou vinden naar onze eigen wagens.

Trouwens, kan iemand me antwoorden op deze vraag: Betekent dit reglement dan ook dat iemand die 2008 aanvangt met een mislukte motor - of 40 PK minder heeft dan de concurrentie - dit nadeel 10 jaar moet meedragen? Of heb ik het nu verkeerd begrepen?
#14
Shumacher was dit weekend zonder twijfel de beste. Niet noodzakelijk in de beste wagen maar hij heeft er het maximum uitgehaald zonder fouten!
#15
Citaat van: FerrariMan op 09 december 2005 - 13:27:47
Of nog erger,dit   :)
... Ik hield me nog in :p
;)