Ik Zeg Nee
Iedereen die F1 coureur wil worden is zich bewust van de gevaren en houd dusdanig veel van de sport dat hij (ja, vooralsnog hij) bereid is risico's te accepteren om deel uit te mogen maken van wat de beste coureurs van de wereld zijn.
Hetzelfde geldt voor elke andere sport. Als voetballer weet je dat te veel trappen op je knieƫn het einde van je carriere kan betekenen. Toch ben je bereid de gok te wagen.
De F1 is momenteel dusdanig veilig dat coureurs beginnen te klagen over het managen van de hele auto. Ze hadden rekening gehouden met risico's, niet met een IT-job.
De FIA kan niets leren van het ongeluk van Bianchi. Ze kunnen zich wel bewust worden dat er nog steeds bepaalde risico's aan het vak kleven.Een ongeval dat niet eens te wijten is aan de auto waarmee men reed, maar een hijskraan.
Tegelijkertijd is dit het eerste ongeval met een voor de coureur dodelijke afloop. Dat bewijst alleen maar hoe veilig de F1 is.
Wat denken juliie??? Deel uw mening uit .........
Iedereen die F1 coureur wil worden is zich bewust van de gevaren en houd dusdanig veel van de sport dat hij (ja, vooralsnog hij) bereid is risico's te accepteren om deel uit te mogen maken van wat de beste coureurs van de wereld zijn.
Hetzelfde geldt voor elke andere sport. Als voetballer weet je dat te veel trappen op je knieƫn het einde van je carriere kan betekenen. Toch ben je bereid de gok te wagen.
De F1 is momenteel dusdanig veilig dat coureurs beginnen te klagen over het managen van de hele auto. Ze hadden rekening gehouden met risico's, niet met een IT-job.
De FIA kan niets leren van het ongeluk van Bianchi. Ze kunnen zich wel bewust worden dat er nog steeds bepaalde risico's aan het vak kleven.Een ongeval dat niet eens te wijten is aan de auto waarmee men reed, maar een hijskraan.
Tegelijkertijd is dit het eerste ongeval met een voor de coureur dodelijke afloop. Dat bewijst alleen maar hoe veilig de F1 is.
Wat denken juliie??? Deel uw mening uit .........