Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Topics - rafael25

#1
Ik Zeg Nee
Iedereen die F1 coureur wil worden is zich bewust van de gevaren en houd dusdanig veel van de sport dat hij (ja, vooralsnog hij) bereid is risico's te accepteren om deel uit te mogen maken van wat de beste coureurs van de wereld zijn.

Hetzelfde geldt voor elke andere sport. Als voetballer weet je dat te veel trappen op je knieƫn het einde van je carriere kan betekenen. Toch ben je bereid de gok te wagen.
De F1 is momenteel dusdanig veilig dat coureurs beginnen te klagen over het managen van de hele auto. Ze hadden rekening gehouden met risico's, niet met een IT-job.
De FIA kan niets leren van het ongeluk van Bianchi. Ze kunnen zich wel bewust worden dat er nog steeds bepaalde risico's aan het vak kleven.Een ongeval dat niet eens te wijten is aan de auto waarmee men reed, maar een hijskraan.
Tegelijkertijd is dit het eerste ongeval met een voor de coureur dodelijke afloop. Dat bewijst alleen maar hoe veilig de F1 is.
Wat denken juliie??? Deel uw mening uit .........
#2

Grand Prix van Monaco - Monte Carlo



Banden compounds van Pirelli: Supersoft en Soft

donderdag 21 mei
VT1   10:00 - 11:30
VT2   14:00 - 15:30

zaterdag 23 mei
VT3   11:00 - 12:00
Qua   14:00

zondag 24 mei
Race   14:00
#3
Formule 1 forum / ""Leuke weetjes""
02 mei 2011 - 15:40:17
Voila nieuwe topic : als je leuke weetjes hebt over F1 of er iets mee te maken heeft, post naar gelieve.

Gelezen in Formule 1 Nieuws.nl

Heeft Ferrari het testverbod overtreden?

Diverse media, waaronder de Spaanse krant AS, het Italiaanse blad Autosprint en en het Braziliaanse Globo, berichten dat Ferrari met een aangepaste wagen reden tijdens een filmdag op het circuit van Fiorano. Omnicorse.it stelt dat de wijzigingen zich vooral op de achterwielophanging en de diffuser toespitsen. Alle artikelen maken melding van een hogere achterkant van de bolide, wat suggereert dat Ferrari de rake of hellingshoek met een lage voorvleugel van Red Bull Racing als uitgangspunt heeft gehanteerd.

#5
http://img180.imageshack.us/img180/4315/1aaaq.jpg
VAN MCLAREN...
http://img267.imageshack.us/img267/8583/1aaaa.jpg
VAN RED BULL

zie het verschill ???

Het is soms duidelijk te zien dat de voorvleugel dichter tegen het asfalt aan hangt dan normaal.