GP van Turkije

Gestart door Supermariobros, 04 mei 2008 - 09:13:10

« vorige - volgende »

robbert

en de eerste bochten zien er raar uit :D
Ik denk dat raikkonen dan moet opletten bij de start want als er iets gebeurd kan hij van de brokken delen

amp

Massa zal wel op p1 blijven tenzij Kovalainen of Hamilton (ik hoop dat die bij de start voorbij zijn teammaat geraakt) hem het vuur aan de schenen legt waardoor massa fouten gaat maken. Ik zie Kimi niet voorbij de McLarens te geraken. Althans dat is wat ik hoop te zien te krijgen  :)

Opmerkelijk dat BMW niet zo sterk gekwalificeerd is als voorgaande GP's.
En ik hoop het voor arme Vettel dat hij nu eens een race kan finishen.

Ferrari 2010

Ik heb zo het gevoel dat Hamilton veel sneller is dan Massa, hopen dat hij het kan houden!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Ik heb de indruk dat Ferrari zichzelf vandaag een beetje de das om doet. Kimi kan ook al helemaal niet mee.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 11 mei 2008 - 14:43:10
Ik heb de indruk dat Ferrari zichzelf vandaag een beetje de das om doet. Kimi kan ook al helemaal niet mee.
Wat ik hoopte is waar geworden, Hamilton was gewoon effectief licht en hoopt op een 3-stopper er beter uit te komen. Maar ik geloof er niet in, Massa gaat voor de overwinning, Kimi voor p2!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Glock, prachtig wat hij daar doet! Nu is hij zijn naam in de postvakjes van andere teams aant gooien!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Haha, blufpoker. Niet zien aankomen.

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 11 mei 2008 - 15:30:49
Haha, blufpoker. Niet zien aankomen.
Van Hamilton?

Vond Hamilton wel erg strak rijden moet ik zeggen en briljant gekozen eigenlijk. Ze komen echter net beetje snelheid te kort maar was de mcalren sneller geweest was het mooi gelukt.

Raikkonen heeft de race bij de start verloren. Nam veel risico en moest toen eieren voor zijn geld kiezen: jammer, maar helaas.

Spannende race met behoorlijk wat gevechten, vooral in de achterhoede.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 11 mei 2008 - 15:41:37
Citaat van: FerrariMan op 11 mei 2008 - 15:30:49
Haha, blufpoker. Niet zien aankomen.
Van Hamilton?

Vond Hamilton wel erg strak rijden moet ik zeggen en briljant gekozen eigenlijk. Ze komen echter net beetje snelheid te kort maar was de mcalren sneller geweest was het mooi gelukt.

Raikkonen heeft de race bij de start verloren. Nam veel risico en moest toen eieren voor zijn geld kiezen: jammer, maar helaas.

Spannende race met behoorlijk wat gevechten, vooral in de achterhoede.
Ik zie eigenlijk niet waar Kimi risico nam :-\ Hij ging naast Heikki, wat had hij anders moeten doen? En als Heiki de deur dichtgooit is het net veilig spelen om er tussenuit te gaan ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Inderdaad leuke race gehad. McLaren duidelijk dichter bij Ferrari, maar nog net niet dicht genoeg. En alweer bandenpech voor Kovalainen. :(

Folkert

Citaat van: Jasper op 11 mei 2008 - 16:14:10
Inderdaad leuke race gehad. McLaren duidelijk dichter bij Ferrari, maar nog net niet dicht genoeg. En alweer bandenpech voor Kovalainen. :(
Oh dat was de reden voor zijn vroege stop?

@FerrariMan: nou ja misschien is Risico nemen wat overdreven, misschien eerder een gok nemen om Heiki voor bij te steken waar het al redelijk krap was.(volgens mij)
En het koste hem nu 2 plekken en redelijk wat tijd.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Bij de start hebben Kimi en Heikki elkaar even geraakt. Heikki had daardoor een lekke achterband, Kimi een beschadigde voorvleugel (maar niet genoeg beschadigd om te laten vervangen).

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 11 mei 2008 - 16:33:20
Bij de start hebben Kimi en Heikki elkaar even geraakt. Heikki had daardoor een lekke achterband, Kimi een beschadigde voorvleugel (maar niet genoeg beschadigd om te laten vervangen).
Azo, erg lek zal hij althans niet zijn geweest lijkt me :-\ Ik denk dat Kimi er inderdaad niet veel last van zal hebben gehad.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 11 mei 2008 - 16:50:07
Citaat van: Jasper op 11 mei 2008 - 16:33:20
Bij de start hebben Kimi en Heikki elkaar even geraakt. Heikki had daardoor een lekke achterband, Kimi een beschadigde voorvleugel (maar niet genoeg beschadigd om te laten vervangen).
Azo, erg lek zal hij althans niet zijn geweest lijkt me :-\ Ik denk dat Kimi er inderdaad niet veel last van zal hebben gehad.
Maar misschien net dat beetje om vol te durven/kunnen pu  shen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Citaat van: Ferrari 2008 op 11 mei 2008 - 16:50:07
Citaat van: Jasper op 11 mei 2008 - 16:33:20
Bij de start hebben Kimi en Heikki elkaar even geraakt. Heikki had daardoor een lekke achterband, Kimi een beschadigde voorvleugel (maar niet genoeg beschadigd om te laten vervangen).
Azo, erg lek zal hij althans niet zijn geweest lijkt me :-\
Lek genoeg om vervangen te moeten worden en zijn race dus te verpesten? ::)