GP Spanje: Man van de race

Gestart door Supermariobros, 27 april 2008 - 19:19:38

« vorige - volgende »

De bekende vraag

Raikkonen
4 (16%)
Massa
1 (4%)
Hamilton
2 (8%)
Kubica
0 (0%)
Webber
1 (4%)
Button
7 (28%)
Nakajima
0 (0%)
Fisichella
6 (24%)
Iemand anders
4 (16%)

Totaal aantal stemmen: 20

FerrariMan

Massa achter Kimi 'moeten' blijven? Geloof ik niks van. Massa kon er dit weekend gewoon niet aan. Hij was er dichtbij maar dat is dan ook alles.

scho0634

Nee. Dat is uiteraard ook grote flauwekul.

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 29 april 2008 - 19:22:03
Citaat van: Burorri op 29 april 2008 - 18:44:24
Citaat van: Ferrari 2008 op 29 april 2008 - 18:05:08
Citaat van: Burorri op 29 april 2008 - 16:58:07
@Ferrariman. De Dominantie van MSC ten opzichte van Massa of van Rubens en Irvine?
Ik zou vooral denken tegenover Massa, aangezien dat de enige is die én met Kimi én met MS heeft gereden ;)
Ja dat dacht ik ook. Maar goed, misschien bedoelt hij wat anders.
Maar de dominanatie van MSC tegen over Filipe viel op zich wel mee vond ik eigenlijk. Hij was duidelijk de snelste, maar het was Filipes eerste jaar.
Denk dat Kimi en MSC beter met elkaar hadden kunnen knokken dan Filipe en MSC
Met die dominantie bedoel ik Barrichello. Toen Ferrari zo sterk was dat ze pakweg het hele veld dubbelden hinkte Rubens vaak een heel eind achter zijn kopman. Ook in 2005, toen ze niet sterk waren, reed MS hem rond de oren. Een heel verschil met het duel tussen Massa en Kimi nu, dat bedoel ik.
Klopt, Rubens was nergens. Maar MAssa is wel een tikkeltje beter in mijn ogen.
Maar denk dat Kimi steeds beter gaat worden dit seizoen en Massa toch echt 2de man gaat worden.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Ik denk niet dat Massa beter is dan Rubens. Ik weet  wel zeker dat Rubens net zo goed is, of beter. Alleen Kimi is nog niet op het nivo van Schumacher. En Schumacher was natuurlijk altijd in het voordeel binnen het team. Iets wat Kimi niet heeft. Het deed er eigenlijk niet eens toe wat Rubens deed, als MS maar won.

Overigens deel ik de mening dat Kimi steeds meer 1e rijder zal worden binnen het team.

FerrariMan

Als Massa dit seizoen niet kan tegenprikken dan zal Kimi automatisch door iedereen hoger aangeschreven staan. En terecht, het is aan Massa om te bewijzen dat hij hem aan kan.

_Makke_

Ik zou niet echt iemand kunnen aanduiden als man van de race. Maar geef me dan maar Heidfeld, maakte paar plaatsen goed na de start en hield stand. Zonder die pit-kwestie zou hij zeker top-5 geëindigd zijn. Vandaar dus.

meatball

Citaat van: FerrariMan op 29 april 2008 - 20:40:23
Massa achter Kimi 'moeten' blijven? Geloof ik niks van. Massa kon er dit weekend gewoon niet aan. Hij was er dichtbij maar dat is dan ook alles.
Met erachter moeten blijven bedoelde ik dus deze keer eens geen teamorders,maar gewoon dat je op dit circuit niet ongestraft je teammaat gaat aanvallen.
Ik weet niet of hij sneller of trager was,dat kan je deze race niet opmaken.
Wat ik wel weet is dat Massa op een zuchtje van Kimi eindigde en dat Kimi ook wel wist dat Massa hier achter hem moest blijven want het laatste wat je wil is een zekere 1,2 verspelen door een domme aktie die hier toch onmogelijk was.
Dus dat om de oren rijden is zwaar overdreven.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 30 april 2008 - 20:37:23
Citaat van: FerrariMan op 29 april 2008 - 20:40:23
Massa achter Kimi 'moeten' blijven? Geloof ik niks van. Massa kon er dit weekend gewoon niet aan. Hij was er dichtbij maar dat is dan ook alles.
Met erachter moeten blijven bedoelde ik dus deze keer eens geen teamorders,maar gewoon dat je op dit circuit niet ongestraft je teammaat gaat aanvallen.
Ik weet niet of hij sneller of trager was,dat kan je deze race niet opmaken.
Wat ik wel weet is dat Massa op een zuchtje van Kimi eindigde en dat Kimi ook wel wist dat Massa hier achter hem moest blijven want het laatste wat je wil is een zekere 1,2 verspelen door een domme aktie die hier toch onmogelijk was.
Dus dat om de oren rijden is zwaar overdreven.
tjonge jonge, wat een ophef. Zoals ik eerder al zei stond er niet voor niets een smilie achter die opmerking.

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 30 april 2008 - 20:37:23
Citaat van: FerrariMan op 29 april 2008 - 20:40:23
Massa achter Kimi 'moeten' blijven? Geloof ik niks van. Massa kon er dit weekend gewoon niet aan. Hij was er dichtbij maar dat is dan ook alles.
Met erachter moeten blijven bedoelde ik dus deze keer eens geen teamorders,maar gewoon dat je op dit circuit niet ongestraft je teammaat gaat aanvallen.
Ik weet niet of hij sneller of trager was,dat kan je deze race niet opmaken.
Wat ik wel weet is dat Massa op een zuchtje van Kimi eindigde en dat Kimi ook wel wist dat Massa hier achter hem moest blijven want het laatste wat je wil is een zekere 1,2 verspelen door een domme aktie die hier toch onmogelijk was.
Dus dat om de oren rijden is zwaar overdreven.
Ik denk niet dat Massa sneller was dan wat hij liet zien, anders hadden de pitstops wel voor meer spanning gezorgd. Overigens, niets zegt dat Kimi op zen limiet reed ... Dus zelfs al kon Massa harder dan dat hij deed, dat zegt niets ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Ik denk dat als Massa daadwerkelijk sneller was geweest hij wel pole zou hebben gepakt. Zeker omdat zijn bolide lichter was dan die van de wereldkampioen.