GP Spanje: Man van de race

Gestart door Supermariobros, 27 april 2008 - 19:19:38

« vorige - volgende »

De bekende vraag

Raikkonen
4 (16%)
Massa
1 (4%)
Hamilton
2 (8%)
Kubica
0 (0%)
Webber
1 (4%)
Button
7 (28%)
Nakajima
0 (0%)
Fisichella
6 (24%)
Iemand anders
4 (16%)

Totaal aantal stemmen: 20

meatball

Citaat van: 0634 op 28 april 2008 - 20:41:17
Beetje vreemd om een man van de race te kiezen die het hele weekend om de oren werd gekegeld door zijn teamgenootje ;)
Als jij vind dat erachter moeten blijven hezelfde is als om de oren gekegeld worden dan is het maar zo.
Massa eindigde op een zuchtje van Kimi en heeft iemand ingehaalt,weliswaar bij de start maar toch.
Er was altijd commentaar dat Massa alleen vanop pole kon winnen,en nu Kimi dat doet is hij de man;voor mij is na al de zever in de eerste race's,Massa na een 1 en 2 in de laatste 2 race's de man.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 28 april 2008 - 20:57:39
Citaat van: 0634 op 28 april 2008 - 20:41:17
Beetje vreemd om een man van de race te kiezen die het hele weekend om de oren werd gekegeld door zijn teamgenootje ;)
Als jij vind dat erachter moeten blijven hezelfde is als om de oren gekegeld worden dan is het maar zo.
Massa eindigde op een zuchtje van Kimi en heeft iemand ingehaalt,weliswaar bij de start maar toch.
Er was altijd commentaar dat Massa alleen vanop pole kon winnen,en nu Kimi dat doet is hij de man;voor mij is na al de zever in de eerste race's,Massa na een 1 en 2 in de laatste 2 race's de man.
Rustig meatball, rustig ;) Adem nog eens rustig in en kalmeer wat :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: 0634 op 28 april 2008 - 20:41:17
Beetje vreemd om een man van de race te kiezen die het hele weekend om de oren werd gekegeld door zijn teamgenootje ;)
Lichtjes overdreven stelling.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 28 april 2008 - 20:42:24
Citaat van: 0634 op 28 april 2008 - 20:41:17
Beetje vreemd om een man van de race te kiezen die het hele weekend om de oren werd gekegeld door zijn teamgenootje ;)
Ik vind van niet, man van de RACE, Massa heeft het in de race in ieder geval niet slechter gedaan dan Kimi...
Vind je Massa nou de man van de race of begrijp ik je verkeerD?
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 28 april 2008 - 22:35:48
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 april 2008 - 20:42:24
Citaat van: 0634 op 28 april 2008 - 20:41:17
Beetje vreemd om een man van de race te kiezen die het hele weekend om de oren werd gekegeld door zijn teamgenootje ;)
Ik vind van niet, man van de RACE, Massa heeft het in de race in ieder geval niet slechter gedaan dan Kimi...
Vind je Massa nou de man van de race of begrijp ik je verkeerD?
Je begrijpt me verkeerd. Check mijn vorige post, ik vind dat niemand iets echt noemenswaardig heeft laten zien voor zover ik me kan herinneren ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

#20
Citaat van: FerrariMan op 28 april 2008 - 22:08:49
Citaat van: 0634 op 28 april 2008 - 20:41:17
Beetje vreemd om een man van de race te kiezen die het hele weekend om de oren werd gekegeld door zijn teamgenootje ;)
Lichtjes overdreven stelling.
Nee. In Bahrein was het andersom, nu was kimi het hele weekend de snellere. Vreemd dat dan mensen klaarblijkelijk vinden dat Massa een beter weekend had dan Kimi.

Citaat van: meatball op 28 april 2008 - 20:57:39
Citaat van: 0634 op 28 april 2008 - 20:41:17
Beetje vreemd om een man van de race te kiezen die het hele weekend om de oren werd gekegeld door zijn teamgenootje ;)
Als jij vind dat erachter moeten blijven hezelfde is als om de oren gekegeld worden dan is het maar zo.

Hij moest erachter blijven ? Hou op zeg :P.

CitaatEr was altijd commentaar dat Massa alleen vanop pole kon winnen.
Er was commentaar op hem omdat hij alleen maar won van pole. Dat is iets anders.

Citaat
voor mij is na al de zever in de eerste race's,Massa na een 1 en 2 in de laatste 2 race's de man.
Zelfde resultaat als Kimi, alleen dan vice versa. Ik zie niet waarom de 18 punten van de ene knapper zijn als die van de ander. En Kimi leid de dans in het WK. Ik vind het prima als je je voorkeuren hebt, maar probeer wel reeel te blijven. Het slaat werkelijk nergens op om Massa's prestaties in Barcelona hoger in te schatten als die van Kimi. Kimi kwalificeerde zich zwaarder, pakte toch pole en won de race. Zo simpel is het. Ik zou niet weten wat Massa, in dezelfde auto, in godsnaam beter zou kunnen hebben gedaan. Misschien dat jij iets weet? Oh ja, de weergaloze manoeuvre op Alonso natuurlijk.  ???

Eric

Fisi maar...
Redelijk easy voor Ferrari, Kimi en Massa reden best ok...maar werden nooit echt bedreigd dus...

FerrariMan

Citaat van: 0634 op 28 april 2008 - 22:53:22
Citaat van: FerrariMan op 28 april 2008 - 22:08:49
Citaat van: 0634 op 28 april 2008 - 20:41:17
Beetje vreemd om een man van de race te kiezen die het hele weekend om de oren werd gekegeld door zijn teamgenootje ;)
Lichtjes overdreven stelling.
Nee. In Bahrein was het andersom, nu was kimi het hele weekend de snellere. Vreemd dat dan mensen klaarblijkelijk vinden dat Massa een beter weekend had dan Kimi.
Ik hoor in elk geval niet tot die 'mensen' daar Kimi ook in mijn ogen de betere was. Maar eerlijk is eerlijk. Massa zat niet ver van de pole en tijdens de race was het gat nooit echt groot te noemen. Als dat al onder de noemer 'om de oren gekegeld worden' hoort, dan vraag ik me af waar je de Schumacher dominantie kan klasseren.  :)

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 28 april 2008 - 22:48:50
Citaat van: Burorri op 28 april 2008 - 22:35:48
Citaat van: Ferrari 2008 op 28 april 2008 - 20:42:24
Citaat van: 0634 op 28 april 2008 - 20:41:17
Beetje vreemd om een man van de race te kiezen die het hele weekend om de oren werd gekegeld door zijn teamgenootje ;)
Ik vind van niet, man van de RACE, Massa heeft het in de race in ieder geval niet slechter gedaan dan Kimi...
Vind je Massa nou de man van de race of begrijp ik je verkeerD?
Je begrijpt me verkeerd. Check mijn vorige post, ik vind dat niemand iets echt noemenswaardig heeft laten zien voor zover ik me kan herinneren ;)
Ah ok. Vond beetje rare zin vandaar dus. Ben ik helemaal met je mee eens. Alleen Heiki heeft wat noemenswaardig laten zien, maar als het aan hem lag was dat neit gebeurt.
Las op de frontpage van F1 update dat hij zich helemaal neits meer van de klap kon herinneren.

@Ferrariman. De Dominantie van MSC ten opzichte van Massa of van Rubens en Irvine?
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 29 april 2008 - 16:58:07
@Ferrariman. De Dominantie van MSC ten opzichte van Massa of van Rubens en Irvine?
Ik zou vooral denken tegenover Massa, aangezien dat de enige is die én met Kimi én met MS heeft gereden ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 29 april 2008 - 18:05:08
Citaat van: Burorri op 29 april 2008 - 16:58:07
@Ferrariman. De Dominantie van MSC ten opzichte van Massa of van Rubens en Irvine?
Ik zou vooral denken tegenover Massa, aangezien dat de enige is die én met Kimi én met MS heeft gereden ;)
Ja dat dacht ik ook. Maar goed, misschien bedoelt hij wat anders.
Maar de dominanatie van MSC tegen over Filipe viel op zich wel mee vond ik eigenlijk. Hij was duidelijk de snelste, maar het was Filipes eerste jaar.
Denk dat Kimi en MSC beter met elkaar hadden kunnen knokken dan Filipe en MSC
Trotse vader van Rosalie(L)

Forza F1

Kimi is de terechte winnaar, hij heeft zéér goed gereden: foutloos.

Toch stem ik hierbij voor Button... had niet kunnen denken dat die Honda nog punten zou scoren...

Fisichella ook goed gereden, maar niet goed genoeg! Toch blijkt hij een ferme uitdaging voor Sutil, die op zijn beurt Albers om de oren gaf.

PECHVOGEL VAN DE RACE: NICK HEIDFELD  :'(
Laat nog maar eens zien dat ze die stomme safety-car regel moeten aanpassen: levert geen sanctie op wanneer men kan aantonen dat de wagen anders zonder brandstof valt !

FerrariMan

Citaat van: Burorri op 29 april 2008 - 18:44:24
Citaat van: Ferrari 2008 op 29 april 2008 - 18:05:08
Citaat van: Burorri op 29 april 2008 - 16:58:07
@Ferrariman. De Dominantie van MSC ten opzichte van Massa of van Rubens en Irvine?
Ik zou vooral denken tegenover Massa, aangezien dat de enige is die én met Kimi én met MS heeft gereden ;)
Ja dat dacht ik ook. Maar goed, misschien bedoelt hij wat anders.
Maar de dominanatie van MSC tegen over Filipe viel op zich wel mee vond ik eigenlijk. Hij was duidelijk de snelste, maar het was Filipes eerste jaar.
Denk dat Kimi en MSC beter met elkaar hadden kunnen knokken dan Filipe en MSC
Met die dominantie bedoel ik Barrichello. Toen Ferrari zo sterk was dat ze pakweg het hele veld dubbelden hinkte Rubens vaak een heel eind achter zijn kopman. Ook in 2005, toen ze niet sterk waren, reed MS hem rond de oren. Een heel verschil met het duel tussen Massa en Kimi nu, dat bedoel ik.

waard500

Mensen, ik ben de eerste die op Webber stemt! Hij is 5e geworden, toch erg netjes ;) Coulthard mag van mij plaats maken voor Doornbos :P
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 29 april 2008 - 15:38:49
Ik hoor in elk geval niet tot die 'mensen' daar Kimi ook in mijn ogen de betere was. Maar eerlijk is eerlijk. Massa zat niet ver van de pole en tijdens de race was het gat nooit echt groot te noemen. Als dat al onder de noemer 'om de oren gekegeld worden' hoort, dan vraag ik me af waar je de Schumacher dominantie kan klasseren.  :)
Vandaar dan ook de smilie die ik achter die opmerking plaatste.....

Ik richtte de post ook tegen Meatball die ook altijd pittige teksten post als Massa een keer de snellere is, he. Nu ook weer wordt er gesuggereerd dat Massa achter Kimi moest blijven. Sorry hoor, maar een beetje objectiviteit zou geen kwaad kunnen....