GP van Spanje

Gestart door Supermariobros, 18 april 2008 - 09:50:24

« vorige - volgende »

Wizard

Over Kovalainen gesproken; is er nu meer bekend? Had bij het zien van de crash van Kovalainen echt een deja vous gevoel. Men, liet me dat aan Silverstone 1999 denken. Zeker omdat de marshalls paniekerig stonden te zwaaien. Toen ik het wrak zag, had ik echt zoiets van ai ai ai, je kon door de kockpit heen kijken. Niet goed. Heb van de Duitse commentatoren vernomen dat er niet veel aan de hand was......Kovalainen zou zelf het duimpje omhoog hebben gestoken. Stak Schumacher in 1999 niet ook een duimpje omhoog? Afijn, het zal onder de streep wel gaan meevallen, daar ga ik wel even vanuit ondanks dat ik effetjes schrok bij het zien van de crash.

janke

Als je de race op RTL hebt gevolgd dan had je kunnen horen dat hij er gelukkig met een hersenschudding en wat kneuzingen eraf is gekomen. Tenminste dat zei Ollie.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Citaat van: janke op 27 april 2008 - 18:03:02
Als je de race op RTL hebt gevolgd dan had je kunnen horen dat hij er gelukkig met een hersenschudding en wat kneuzingen eraf is gekomen. Tenminste dat zei Ollie.

Dat hij dat verwachtte of dat dat ook zo was? Vraag me af waar Olav zijn info vandaan haalt, daar hij gedurende de race niet van zijn stoel afkomt en ook niemand beneden meer heeft rondrennen die hem kan voorzien van informatie. Ik ga er niet vanuit dat ze bij Olav komen aankloppen met dergelijke informatie. ;)

De info waarvan Olav "ons" van voorzag, was dat bronloos? Of vertelde hij ook waar hij de informatie vandaan haalde??

scho0634

Citaat van: robbert op 27 april 2008 - 17:31:29
Citaat van: Burorri op 27 april 2008 - 15:49:00
Citaat van: 0634 op 27 april 2008 - 15:39:19
Jasper heeft gewoon gelijk. Het is weer eens niet om aan te gluren. Ik kijk het altijd uit, maar we hebben echt te vaak dit soort races. Niet één noemenswaardige inhaalactie. Of je moet het knap vinden dat een BMW na 6 rondje een Force india langskomt...
ja ;D
Doe jij het hem na dan? :P
hhehe serieus vind ik het ook beetje saai worden laatste tijd.
Gelukkig heb ik nog 7 seizoenen van af 1982 te gaan :P

mensen kijk dan niet meer hé, als je het saai vindt.
Ik zal altijd F1 blijven kijken, maar je kan toch moeilijk ontkennen dat er bar veel saaie races tussen zitten. De top 4 finished binnen 6 seconden. Maar spanning was er nooit.

janke

Citaat van: Wizard op 27 april 2008 - 18:15:38
Citaat van: janke op 27 april 2008 - 18:03:02
Als je de race op RTL hebt gevolgd dan had je kunnen horen dat hij er gelukkig met een hersenschudding en wat kneuzingen eraf is gekomen. Tenminste dat zei Ollie.

Dat hij dat verwachtte of dat dat ook zo was? Vraag me af waar Olav zijn info vandaan haalt, daar hij gedurende de race niet van zijn stoel afkomt en ook niemand beneden meer heeft rondrennen die hem kan voorzien van informatie. Ik ga er niet vanuit dat ze bij Olav komen aankloppen met dergelijke informatie. ;)

De info waarvan Olav "ons" van voorzag, was dat bronloos? Of vertelde hij ook waar hij de informatie vandaan haalde??
Hij had het over Whitmarsh die naar buiten kwam met deze info. Maar inderdaad het is Ollie. Ik ben geen fan van hem. Maar dat heb ik al eerder gezegt. Als F1 liefhebber blijf ik kijken. Ga naar Duitsland en België dit jaar. Maar echt racen op het kantje zie je nog maar weinig. Misschien volgend jaar met de nieuwe reglementen. Maar heb er een hard hoofd in.
Some things are too important to be left in the past.

Doefie

#125
De race in "uitgesteld relais" gezien (a.k.a. video), en voor Spanje was het best een aangename race. En o zo hard zitten ergeren aan Sporza ::) "oh wanneer komt Webber binnen voor zijn straf? Oh Webber is nog niet binnengeweest. Webber komt nu binnen voor zijn straf (terwijl het zijn pitstop was). Oh Webber zal waarschijnlijk nog bestraft worden omdat hij geen stop-n-go is komen doen", "amateuristische fout van Heidfeld",... >:(

Citaat van: Jasper op 27 april 2008 - 15:29:41Ik heb de tv afgezet, de race is te saai om bekeken te worden.

Sorry Jasper, maar ik geraak even gefrustreerd van u compleet zinloze reacties na elke meter die er nog maar gereden wordt als gij van de Formule 1 waarschijnlijk. Ge verwacht élke race een race à la Brazilië 2003 ofzo, is toch gewoon onmogelijk?

Tim C

Beetje zwak dat kritiek op de saaiheid niet mag ;)

Dit was een saai spektakelstuk

waard500

Toyota loopt zesde plek mis na communicatiefout
27 april 2008 / Uitslagen / Foto's

Een communicatiefout van Toyota heeft ervoor gezorgd dat Jarno Trulli op de achtste plek eindigde. De Italiaan leek op weg naar een zesde positie, maar het team haalde hem per ongeluk binnen in plaats van Timo Glock, die na een aanvaring met David Coulthard een kapotte voorvleugel had opgelopen.

Bron: www.f1racing.nl

Niet te geloven..wat een blunder! Verder een vrij saaie race. Er gebeurde wel het één en ander,  behalve inhaalacties. Ferrari lijkt dit seizoen moeilijk te kloppen. BMW en Mclaren lopen aardig achter.
Verder erger ik me dood aan Allard Kalf bij RTL. Wat is die man een drama...net als die kerel met die krulpruik die het programma presenteert. Tijd voor een echte vent als presentator??
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

TheIceman

Citaat van: Doefie op 27 april 2008 - 18:34:18
De race in "uitgesteld relais" gezien (a.k.a. video), en voor Spanje was het best een aangename race. En o zo hard zitten ergeren aan Sporza ::) "oh wanneer komt Webber binnen voor zijn straf? Oh Webber is nog niet binnengeweest. Webber komt nu binnen voor zijn straf (terwijl het zijn pitstop was). Oh Webber zal waarschijnlijk nog bestraft worden omdat hij geen stop-n-go is komen doen", "amateuristische fout van Heidfeld",... >:(

Mol vond dat "Heidfeld genaaid was en zijn race verneukt was door die belachelijke strontregel."

Doefie

#129
Nja Olav Mol kan ik ook totaal niet horen, maar geef hem wel gelijk :)

Citaat van: Tim op 27 april 2008 - 18:49:44
Beetje zwak dat kritiek op de saaiheid niet mag ;)

Dit was een saai spektakelstuk

Ik geef geen commentaar op de kritiek, ik geef commentaar op het feit dat het élke sessie opnieuw, élke race in élk seizoen hetzelfde gezeik naar boven komt. Dat ergert mij, niet het feit dat ze kritiek geven op de saaiheid. En sorry dat het nu net weer Jasper is dat ik quote, maar is (weeral) de eerste die zoiets zei.

Zoals ik al zei: elke race Brazilië 2003 is onmogelijk... 60% van alle races de laatste 40 jaar zijn saaie spektakelstukken, verwacht ge dan dat er op elke meter 5 wagens gaan rijden?

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 27 april 2008 - 17:09:07
Citaat van: Ferrari 2008 op 27 april 2008 - 16:54:43
Je ongelijk toegeven ben jij toch enorm slecht in hé...

Gaat het bij jou dan persé om je gelijk te halen? Soms kun je ook een andere mening hebben zonder dat iemand gelijk of ongelijk heeft. Daarbij, ik geef duidelijk aan wat ik met mijn uitspraak bedoel. Ik heb het overduidelijk over Renault en niet over Piquet. Teamprestaties en individuele prestaties ga ik niet met elkaar vergelijk. Met het noemen van de titels heb ik het niet over Piquet. Dat jij verkeerd leest is niet mijn probleem.


Citaat van: Wizard op 27 april 2008 - 11:38:05
Als je daarop quote, dan heb je het niet over Renault en anders moet je dat er maar uitdrukkelijk bijzetten, aangezien mijn post duidelijk over 1 persoon ging, namelijk Piquet...

Ik had het wel over teamprestaties of is Piquet F10kampioen geworden in 2005-2006? Daarbij, die gast debuteerd. Het seizoen was na je uitspraak slechts 3 races uit, dus een Piquet heeft nog de marge om fouten te maken. Het debuut van Vettel, Rosberg en Kovalainen was niet veel anders.
Mja, zie, ik heb het over Piquet. Quote je mijn tekst, dan ga je het over Piquet hebben, anders is er geen reden om die post te quoten... Ik kan niet ruiken dat jij het ineens over Renault hebt, ook al lijkt jouw post zo onlogisch als iets als je kijkt wat je schrijft. je quote iets, dan heb je het daar over en anders vermeld je uitdrukkelijk erbij dat je het over iets anders hebt, lijkt me logisch, niet?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

#131
Op deze post; Je kunt overwinningen scoren tot in den treure, uiteindelijk telt 1 ding en dat is de titel. McLaren heeft in dit decenium/eeuw nog geen titel behaald.De laatste titel van McLaren stamt alweer af van 1999 (bijna 10 jaar geleden) dus ik zou eerder zeggen dat het weer eens tijd wordt dat McLaren weer eens een titel pakt, dan dat Renault weer gaat presteren. Renault vierde een goeie 20 races nog hun kampioenschap. Hun tweede achter elkaar.

Waarop jij overgaat in;

Citaat van: Ferrari 2008 op 27 april 2008 - 13:43:08
Had geen zin om er normaal op te reageren, sorry ;) Het is uiteraard een verschil of je wel of niet die titel haalt, zeker voor degenen die de F1 niet van dichtbij volgen. Maar voor diegenen die dat wel doen, die weten dat McLaren absoluut niet slecht bezig is hé ;) Ik begrijp niet dat jij als iemand die de F1 effectief volgt kan zeggen dat McLaren droger staat dan Piquet de afgelopen races stonds :-\

Waar ligt dan de fout?

Bovendien is het ook behoorlijk voorbarig om na 3 races te zeggen; het wordt tijd dat Piquet gaat presteren. Piquet is een debutant die zich nog moet vormen, rijdt in een team dat in een behoorlijk dal zit naast één van de beste coureurs van nu, die alle voordeel krijgt. Makkelijk wordt het hem niet gemaakt in zijn debuut jaar. Al eerder heb ik op het Piquet gedeelte gereageerd alleen heb je dat gemakshalve genegeerd.

Folkert

Niet om het een of andere Ferrari 2008, maar jij doet nu wel beetje precies het zelfde als Ik en Wizard eerst deden. Niet toegeven wie fout is en door zeuren over niet het topic.
Trotse vader van Rosalie(L)

dj Peter

Ligt het aan mij of worden de discussies hier na elke race saaier en vervelender ? Dit gaat niet meer over Formule 1, dit zijn ellenlange persoonliijke discussies

Wizard

Even offtopic (inhoeverre dat nog niet was); Saffier, die naam ken ik!! Veronica of F1RR?? Kan dat? Heb je ooit onder die naam geforumt?