GP van Spanje

Gestart door Supermariobros, 18 april 2008 - 09:50:24

« vorige - volgende »

TimoGlockfan

Timo's nieuwe helm.

Ferrari 2010

Vettel, dikke pech voor die man. Was de actie van Sutil optimistisch? Traditioneel incident voor net na de start eigenlijk... Bourdais, sja, raceincident...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

#92
Zoals ik had verwacht, vroege stop voor Alonso. de BMW's en Mac's pitten verassend laat vind ik, als ze wat lichter stonden hadden ze Ferrari kunnen bekampen in de kwali. Ik schat dat Alonso als hij zoals normaal zou hebben getankt voor de kwali, ergens p7, misschien p6.

Oooh, wat is dat met Kovalainen!!!
Als dat maar goedkomt :-\ dit was niet mis hoor, zonder iets te remmen rechtdoor!!

Bij McLaren blijven ze kalm, ik veronderstel dat ze radio-contact hebben?
hmm, blijkbaar toch niet, contact weg als ik ze zo zie kijken ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2008 op 27 april 2008 - 14:35:30
Zoals ik had verwacht, vroege stop voor Alonso. de BMW's en Mac's pitten verassend laat vind ik, als ze wat lichter stonden hadden ze Ferrari kunnen bekampen in de kwali. Ik schat dat Alonso als hij zoals normaal zou hebben getankt voor de kwali, ergens p7, misschien p6.

Oooh, wat is dat met Kovalainen!!!
Als dat maar goedkomt :-\ dit was niet mis hoor, zonder iets te remmen rechtdoor!!

Bij McLaren blijven ze kalm, ik veronderstel dat ze radio-contact hebben?
hmm, blijkbaar toch niet, contact weg als ik ze zo zie kijken ...

Hard. De auto staat ook erg ver in de bandenstapels geduwd, hard, met 245 km/h.

Ferrari 2010

Die blauwe doek houden ze aan de bandenstapel ipv aan de wagen :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Ai, Barrichello vleugel tussen de dombo-oren. En hij was net binnen. Heidfeld gaat een straf krijgen, belachelijke regel.

Folkert

De knetters. Die ging er echt hard aff. Schumacher 99 any1?

Hoop maar dat hij er goed van af komt. En wat doet Button / Rubens? hij rijd zonder neus nu.
Rubens dus en die heeft toch echt wel wat met pitstops. Gaat altijd wat fout.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Wanneer gaan ze die domme regel van het sluiten van de pit eens afschaffen?!? Wat willen ze daarmee bereiken? Dat men met benzine voor nog 2 ronden gaat binnenkomen ofzo???
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2008 op 27 april 2008 - 14:51:50
Wanneer gaan ze die domme regel van het sluiten van de pit eens afschaffen?!? Wat willen ze daarmee bereiken? Dat men met benzine voor nog 2 ronden gaat binnenkomen ofzo???

Het is gewoon zeik.

Ferrari 2010

Citaat van: TheIceman op 27 april 2008 - 14:52:46
Citaat van: Ferrari 2008 op 27 april 2008 - 14:51:50
Wanneer gaan ze die domme regel van het sluiten van de pit eens afschaffen?!? Wat willen ze daarmee bereiken? Dat men met benzine voor nog 2 ronden gaat binnenkomen ofzo???

Het is gewoon zeik.
En bij Sporza gaan ze het dan nog een 'dure amateuristische fout' van de teams noemen. Jezus man, zij zijn zelf een dure amateuristische fout van Sporza!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Dag Alonso!
Dag Barrichello!

Folkert

Ik snap ook echt niets van die regel. Heidfelt reed aan de leiding. Hij had hem niet gewonnen, maar toch podium had er wel in gezeten.

Hahaha serieus? Dat is nog erger dan Eurosport van aantal jaar geleden. Hoe heette die knakker ook al weer.....die gene die ook de indycar presenteerde.

Dag Alonso en Dag Rubens inderdaad, en Hallo Sato voor het punt missschien
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Ik heb de tv afgezet, de race is te saai om bekeken te worden.

TheIceman

Citaat van: Jasper op 27 april 2008 - 15:20:01
Ik heb de tv afgezet, de race is te saai om bekeken te worden.

Dan zet em maar weer aan, Coulthard en Glock in aanvaring.

TimoGlockfan

Timo's nieuwe helm.