GP van Spanje

Gestart door Supermariobros, 18 april 2008 - 09:50:24

« vorige - volgende »

Doefie

Zoals altijd, veel blabla langs alle kanten, maar voor het zover komt ... Barrichello werd ook halverwege vorig jaar vervangen omdat hij niet goed genoeg meer zou zijn.

Ferrari 2010

Manman, een roddelkrant is niets tegen dit forum vandaag :) Vettel nu al buiten? No way, hij is slechts een beetje trager dan zen teammaat, misschien gewoon problemen met het vinden van een goede setup, verleden jaar heeft hij mooie dingen laten zien, en er zal er altijd één de snellere van het team moeten zijn hé...
Alonso, just show, ik zou er zelfs niet van verschieten dat hij morgen achter Piquet eindigt. Gewoon tankje leeg en rijden maar, komt als eerste van de top-10 binnen, ik zou er geld op durven zetten. Ik gok op de volgende uitslage: Kimi-Massa-Lewis
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

#62
Je hebt ook een zoon van Lauda, 10x niks , ook niet in de DTM.  En dat is die Bruno Senna ook. Heeft dan wat meer laten zien, maar toch. Puur mijn mening. Voor de rest inderdaad veel bla bla. BMW en McLaren waren vandaag niet echt top. Of gaan ze voor een 1 stopper? Geloof ik niet zo in. Maar dat Alonso vroeg binnen komt lijkt me redelijk. Maar McLaren????  DC.???. Ik had een BMW bij  top 3 ingeschat. Niks dus. Vooral Heidfeld viel me tegen. En Williams/Rosberg ook.

De race,
Kimi
Kubica
Massa
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Mja, al die zonen en familie van. Omdat Rosberg het zo goed doet moeten ze er ineens allemaal een hebben, en je ziet wel hoe het afloopt als je bijvoorbeeld naar Piquet kijkt...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Maar Piquet zit ook in de 1,22 net zo als Massa. Plek 10 is dan zo slecht nog niet.
Some things are too important to be left in the past.

Doefie

Piquet is een redelijke coureur. Kijk naar Kovalainen vorig jaar, in het begin was die ook nergens en op het einde rijdt hij podiums ... nu ja, vergelijken moogt ge inderdaad niet doen.

Het probleem bij "zoon van" of "familie van" is de constante vergelijking. Andretti in der tijd, Hill, Villeneuve, Ralf die de vergelijking met zijn broer moest ondergaan, Winkelhock, Rosberg, Piquet, Senna, ... Het is waar dat ze er een deel door hun naam in terecht komen maar als ze niet aan een stuur konden draaien zouden ze er ook niet geraken.

FerrariMan

Iemand Alonso zien vieren nadat hij over de lijn kwam? Ik denk echt niet dat die zooooo licht is hoor...anders zou hij zo niet doen lijkt me.

_Makke_

Citaat van: janke op 26 april 2008 - 19:03:12
BMW en McLaren waren vandaag niet echt top. Of gaan ze voor een 1 stopper? Geloof ik niet zo in.  Maar McLaren????  DC.???. Ik had een BMW bij  top 3 ingeschat. Niks dus.

BMW staat in de top3, met Alonso hoef je geen rekening te houden, die zal snel de pits opzoeken. Ook McLaren deed het lang zo slecht niet hoor. Het kan natuurlijk beter, maar het verschil met Massa is verwaarloosbaar, zeker met Hamilton. Dus geen rariteiten in de gridposities, behalve Alonso (maar dan moet je zijn tankinhoud in gedachten houden) en Heidfeld (maar die zal wel wat zwaarder geladen zijn, het is niet de eerste keer dat BMW met 2 strategieën speelt).

@FerrariMan: Voor hetzelfde geld dacht hij op dat moment dat hij de laatste was die de rechte lijn overschreden had. Ik kan me niet inbeelden dat Renault zo'n stap voorwaarts heeft gezet.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 26 april 2008 - 20:38:48
Iemand Alonso zien vieren nadat hij over de lijn kwam? Ik denk echt niet dat die zooooo licht is hoor...anders zou hij zo niet doen lijkt me.
Ik hoop het voor hem, maar waar Renault zo veel tijd heeft gevonden, het zou me verwonderen ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Ferrari 2008 op 26 april 2008 - 21:00:51
Citaat van: FerrariMan op 26 april 2008 - 20:38:48
Iemand Alonso zien vieren nadat hij over de lijn kwam? Ik denk echt niet dat die zooooo licht is hoor...anders zou hij zo niet doen lijkt me.
Ik hoop het voor hem, maar waar Renault zo veel tijd heeft gevonden, het zou me verwonderen ...
Ik geloof er ook niet in,maar met Alonso weet je nooit,het maakt het er in het begin van de race alleen maar spannender op.
Verder ziet het er voor Ferrari weer goed uit en als Alonso de McLaren's een tijdje ophoud al helemaal.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Wizard

Citaat van: TheIceman op 26 april 2008 - 14:50:29
Citaat van: TimoGlockfan op 26 april 2008 - 14:46:21
Vettel gaat Turkije niet halen, zal denk ik al geswisseld worden met Hartley.

Bruno Senna noemde Olav Mol

Als Vettel DC vervangt. Vettel is nog steeds hot item bij andere teams. Die gaan ze echt niet "zomaar" aan de kant schuiven daar Mateschitz er alles aan gedaan heeft zijn pupil te behouden.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 26 april 2008 - 21:00:51
Citaat van: FerrariMan op 26 april 2008 - 20:38:48
Iemand Alonso zien vieren nadat hij over de lijn kwam? Ik denk echt niet dat die zooooo licht is hoor...anders zou hij zo niet doen lijkt me.
Ik hoop het voor hem, maar waar Renault zo veel tijd heeft gevonden, het zou me verwonderen ...
Och, hij was in Q2 ook al snel, met lichte auto's. Piquet rijd voor het eerst top 10.

Ik weet het niet, Alonso zal ongetwijfeld niet de zwaarste zijn, maar ik denk ook niet dat hij zijn race opgeeft voor een kwalificatie.

Folkert

Citaat van: janke op 26 april 2008 - 19:03:12
Je hebt ook een zoon van Lauda, 10x niks , ook niet in de DTM.  En dat is die Bruno Senna ook. Heeft dan wat meer laten zien, maar toch. Puur mijn mening. Voor de rest inderdaad veel bla bla. BMW en McLaren waren vandaag niet echt top. Of gaan ze voor een 1 stopper? Geloof ik niet zo in. Maar dat Alonso vroeg binnen komt lijkt me redelijk. Maar McLaren????  DC.???. Ik had een BMW bij  top 3 ingeschat. Niks dus. Vooral Heidfeld viel me tegen. En Williams/Rosberg ook.

De race,
Kimi
Kubica
Massa
Ik vind niet dat je Bruno Senna nu al mag gaan beoordelen. En natuurlijk helemaal niet vergelijken met zijn oom. Natuurlijk word dat wel door iedereen gedaan, maar geef die jonge een reeele kans. De media zal hem hard afmaken of ophemelen, maar als Fan en Kenner vind ik dat we eerst meoten afwachten wat hij presteerd.

Over Alonso. Eerlijk gegezegd durf ik daar niets over te zeggen. Hij is het hele weekend al snel geweest en Alonso zal niet zo blij zijn geweest zoals hij nu reageerde. Net als Renault. Ze waren Laaiend en zoveel mensen kunnen niet zo goed toneel spelen dat ze net doen alsof het een hele prestatie is. Ok, denk wel dat hij eerder naar binnen gaat, maar dat zal misschien hooguit 2 ronden zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 26 april 2008 - 20:38:48
Iemand Alonso zien vieren nadat hij over de lijn kwam? Ik denk echt niet dat die zooooo licht is hoor...anders zou hij zo niet doen lijkt me.

"We hebben waarschijnlijk minder benzine aan boord dan de rest van het veld. We zijn echt niet plotseling zo goed dat we tussen twee Ferrari's in weten te komen."
Bron: GPUpdate.net

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 26 april 2008 - 23:35:14
Citaat van: Ferrari 2008 op 26 april 2008 - 21:00:51
Citaat van: FerrariMan op 26 april 2008 - 20:38:48
Iemand Alonso zien vieren nadat hij over de lijn kwam? Ik denk echt niet dat die zooooo licht is hoor...anders zou hij zo niet doen lijkt me.
Ik hoop het voor hem, maar waar Renault zo veel tijd heeft gevonden, het zou me verwonderen ...
Och, hij was in Q2 ook al snel, met lichte auto's. Piquet rijd voor het eerst top 10.

Ik weet het niet, Alonso zal ongetwijfeld niet de zwaarste zijn, maar ik denk ook niet dat hij zijn race opgeeft voor een kwalificatie.
Mja, snel zijn in Q2 is zoals snel zijn in vrije trainingen hé, dat zegt net niets voor topteams. De grootsten geven nog niet echt alles en als je dan even gaat pushen, dan rijdt je zonder al te veel moeite tussen de Macs en de Ferrari's met een wagen die anders p8 ofzo haalt...

Citaat van: McChouffe op 27 april 2008 - 08:18:42
Citaat van: FerrariMan op 26 april 2008 - 20:38:48
Iemand Alonso zien vieren nadat hij over de lijn kwam? Ik denk echt niet dat die zooooo licht is hoor...anders zou hij zo niet doen lijkt me.

"We hebben waarschijnlijk minder benzine aan boord dan de rest van het veld. We zijn echt niet plotseling zo goed dat we tussen twee Ferrari's in weten te komen."
Bron: GPUpdate.net
thx :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.