GP van Spanje

Gestart door Supermariobros, 18 april 2008 - 09:50:24

« vorige - volgende »

Supermariobros

Onnodig om de tijden op het forum te posten, trouwens, de tijden stonden al eerder op de hoofdpagina!  :P

Folkert

Zou Renault dan toch wat hebben gevonden in deze 3 weken?
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

En zou McLaren weggezakt zijn naar p12 en 16 ?  :P


janke

Tja, BMW 12 en 13 wordt je ook niet vrolijk van. Het is ook maar VT. Ik wil "niets zeggend"  niet roepen. Maar echt betrouwbaar lijkt me niet. De grid zal er na vanmiddag anders uitzien. Of zullen McLaren en BMW geen progressie hebben gemaakt, maar Williams en Renault wel. Geloof ik niet in. Bij de testweek was BMW zo slecht nog niet. Toen reed Heidfeld een 1-21 nog wat.
Some things are too important to be left in the past.

robbert

Dat zijn maar trainingen hoor, in de kwalificaties zullen de bmw's en mclarens terug vooraan staan om ferrari het leven zuur te maken :D

amp

Citaat van: janke op 26 april 2008 - 05:20:52
Tja, BMW 12 en 13 wordt je ook niet vrolijk van. Het is ook maar VT. Ik wil "niets zeggend"  niet roepen. Maar echt betrouwbaar lijkt me niet. De grid zal er na vanmiddag anders uitzien. Of zullen McLaren en BMW geen progressie hebben gemaakt, maar Williams en Renault wel. Geloof ik niet in. Bij de testweek was BMW zo slecht nog niet. Toen reed Heidfeld een 1-21 nog wat.

BMW stond bij de VT in de vorige 3 GP's ook niet op veelbelovende plaatsen, maar in de quali en de race staan ze er altijd! Vrees niet  ;)

Icecognito

Citaat van: amp op 26 april 2008 - 11:15:18
Citaat van: janke op 26 april 2008 - 05:20:52
Tja, BMW 12 en 13 wordt je ook niet vrolijk van. Het is ook maar VT. Ik wil "niets zeggend"  niet roepen. Maar echt betrouwbaar lijkt me niet. De grid zal er na vanmiddag anders uitzien. Of zullen McLaren en BMW geen progressie hebben gemaakt, maar Williams en Renault wel. Geloof ik niet in. Bij de testweek was BMW zo slecht nog niet. Toen reed Heidfeld een 1-21 nog wat.

BMW stond bij de VT in de vorige 3 GP's ook niet op veelbelovende plaatsen, maar in de quali en de race staan ze er altijd! Vrees niet  ;)
Ome Olav schenkt ons wel het antwoord:P
Mol: Hamilton, stomme geit! Hij ramt Alonso vol in z'n kont!

Folkert

Citaat van: Icecognito op 26 april 2008 - 11:50:23
Citaat van: amp op 26 april 2008 - 11:15:18
Citaat van: janke op 26 april 2008 - 05:20:52
Tja, BMW 12 en 13 wordt je ook niet vrolijk van. Het is ook maar VT. Ik wil "niets zeggend"  niet roepen. Maar echt betrouwbaar lijkt me niet. De grid zal er na vanmiddag anders uitzien. Of zullen McLaren en BMW geen progressie hebben gemaakt, maar Williams en Renault wel. Geloof ik niet in. Bij de testweek was BMW zo slecht nog niet. Toen reed Heidfeld een 1-21 nog wat.

BMW stond bij de VT in de vorige 3 GP's ook niet op veelbelovende plaatsen, maar in de quali en de race staan ze er altijd! Vrees niet  ;)
Ome Olav schenkt ons wel het antwoord:P
Maar ome Olav Zal denk ik Maandag er pas achterkomen wat het goede antwoord is :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Renault doet het niet heel erg verkeerd. Zitten het hele weekend er goed bij.
En nakajima is ook lekker bezig ldeze gp.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Hmm... Force India heeft een hele boel grote woorden maar ze zaten er 7 tienden vandaan. Misschien eerst er achter komen dat in de vrije trainingen goed staan geen garantie bied voor de kwalificatie. Coulthard zwaar onder de maat. Ik vermoed dat Bourdais een goede race gaat rijden, en Renault top 5 gaat rijden, en misschien podium.

Folkert

Citaat van: TheIceman op 26 april 2008 - 14:23:49
Hmm... Force India heeft een hele boel grote woorden maar ze zaten er 7 tienden vandaan. Misschien eerst er achter komen dat in de vrije trainingen goed staan geen garantie bied voor de kwalificatie. Coulthard zwaar onder de maat. Ik vermoed dat Bourdais een goede race gaat rijden, en Renault top 5 gaat rijden, en misschien podium.

Bourdais verbaasd me toch echt eigenlijk. Beter dan Vettel.
En wat gaat Raikkonen goed.
Trotse vader van Rosalie(L)

TimoGlockfan

Vettel gaat Turkije niet halen, zal denk ik al geswisseld worden met Hartley.
Timo's nieuwe helm.

TheIceman

Citaat van: TimoGlockfan op 26 april 2008 - 14:46:21
Vettel gaat Turkije niet halen, zal denk ik al geswisseld worden met Hartley.

Bruno Senna noemde Olav Mol

TheIceman

Räikkönen: We had a good car and I drived the fastest lap.

Folkert

Citaat van: TheIceman op 26 april 2008 - 14:50:29
Citaat van: TimoGlockfan op 26 april 2008 - 14:46:21
Vettel gaat Turkije niet halen, zal denk ik al geswisseld worden met Hartley.

Bruno Senna noemde Olav Mol
Hahaha, maar misschien bedoelt hij wel Robert Doornbos.  Je weet het nooit met Olav:P

maar goed wat ik begreep is dat DC misschien de laatste 3 races zou worden vervangen door Vettel en Vettel zou worden vervangan door Bruno Senna.
En ja, Senna grote naam, maar gaat hij het echt waar maken?
Trotse vader van Rosalie(L)