GP van Spanje

Gestart door Supermariobros, 18 april 2008 - 09:50:24

« vorige - volgende »

Supermariobros

De tests in Barcelona zitten er op, volgende week wordt de eerste Europese Grand Prix op datzelfde circuit verreden.

Gaat Ferrari op het elan van Bahrein door of slaat McLaren had terug en wat kan BMW-Sauber?

Ferrari 2010

Jawull, Ferrari gaat er weer voor en zet een 1-2tje in Alonso land! BMW deelt een tik uit naar McLaren terwijl Ferrari een maat te groot is voor de cincurrentie.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

webberonpole

Ferrari gaat weer hard inderdaad. Mclaren heeft het moeilijk, ook omdat Hamilton nog te roekeloos kan zijn. Het siert hem enerzijds enorm. Ik hoop dat BMW en eventueel Renault, Toyota en Red Bull mee karren. Maar op een of andere manier zijn die teams na de eerste reeks pitstops verdwenen van de voorhoede.

Supermariobros

Citaat van: Ferrari 2008 op 18 april 2008 - 10:46:25
Jawull, Ferrari gaat er weer voor en zet een 1-2tje in Alonso land! BMW deelt een tik uit naar McLaren terwijl Ferrari een maat te groot is voor de cincurrentie.

Je ziet het veel te groots Gerben. Kimi en felipe starten op de eerste rij, maar rijden er elkaar uit bij de start.  :P



Folkert

Citaat van: Wizard op 18 april 2008 - 12:54:06
Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 18 april 2008 - 11:32:32
Button wint

En dat is gebaseerd op??
Op het feit dat Button meervoudig WK is ;D.
Kimi wint met overmacht, maar Massa Kubica en Hamilton leveren spannend om plaats 2. Mclaren is stuk beter dan in Bahrein, temeer omdat Barcalona goed gezint is.
Alonso gaat volgens mij verrassend resultaat neer zetten.  denk rond plaats 5/6 samen met Kovoleinen.

1)Kimi
2)Massa
3)Hamilton
4)Kubica
5)Alonso
6)Heiki
7)Button
8)Webber
Trotse vader van Rosalie(L)


amp

Hamilton zal terug slaan, en hard! Hamilton op pole en wint de race, kimi wordt 2e op 12 seconden.

verder wordt Heikki 3e en derna de 2 bmw's. Massa mist zijn rempunt en blijft steken in het grind.

( I had a dream..)

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 18 april 2008 - 11:23:13
Citaat van: Ferrari 2008 op 18 april 2008 - 10:46:25
Jawull, Ferrari gaat er weer voor en zet een 1-2tje in Alonso land! BMW deelt een tik uit naar McLaren terwijl Ferrari een maat te groot is voor de cincurrentie.

Je ziet het veel te groots Gerben. Kimi en felipe starten op de eerste rij, maar rijden er elkaar uit bij de start.  :P
Nee nee, je hebt groot gelijk dat die op de eerste rij elkaar eruit tikken, maar dat zijn de Macs ;)

Citaat van: Jasper op 18 april 2008 - 15:50:04
Citaat van: Wizard op 18 april 2008 - 12:54:06
Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 18 april 2008 - 11:32:32
Button wint

En dat is gebaseerd op??

humor
Nuja, humor, begint wel een beetje saai te worden, zijn bijdragen aan het forum zijn ietwat, ja, eentonig...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Die posts zijn stom, er serieus op reageren nog stommer. ;D

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 18 april 2008 - 22:16:45
Die posts zijn stom, er serieus op reageren nog stommer. ;D
Met dat eerste ben ik het volkomen eens, met dat 2de niet, mijn serieuze reactie is daar niet zonder reden gezet :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Het ging dan ook niet over jouw serieuze reactie. ;)

scho0634

Citaat van: Wizard op 18 april 2008 - 12:54:06
Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 18 april 2008 - 11:32:32
Button wint

En dat is gebaseerd op??
Omdat je nieuw bent hier; dat zegt hij standaard voor iedere race. Dus deze vraag hoef je nooit meer te stellen. Of het nog steeds humor is is zeer twijfelachtig.

Anyway; Ferrari wint natuurlijk. Wie weet ik nog niet. McLaren krijgt het lastig.

Sept

Heeft Ferrari in Barcelona nu eigenlijk getest met de radicaal vernieuwde voorvleugel?
1991 - 2004 = 7