GP van Spanje

Gestart door Supermariobros, 18 april 2008 - 09:50:24

« vorige - volgende »

TimoGlockfan

Duitse Coureurs :-[ :-[
Glock
Vettel
Heidfeld
Rosberg
Sutil
Timo's nieuwe helm.

Jasper

Citaat van: TheIceman op 27 april 2008 - 15:23:46
Citaat van: Jasper op 27 april 2008 - 15:20:01
Ik heb de tv afgezet, de race is te saai om bekeken te worden.

Dan zet em maar weer aan, Coulthard en Glock in aanvaring.

Een duel tussen de laatste twee. Daar zaten we op te wachten.

TheIceman

Citaat van: Jasper op 27 april 2008 - 15:29:41
Citaat van: TheIceman op 27 april 2008 - 15:23:46
Citaat van: Jasper op 27 april 2008 - 15:20:01
Ik heb de tv afgezet, de race is te saai om bekeken te worden.

Dan zet em maar weer aan, Coulthard en Glock in aanvaring.

Een duel tussen de laatste twee. Daar zaten we op te wachten.

Weet je, als je alleen maar naar duels tussen de top 5 wil kijken dan ben je voor mij geen echt f1-fan.

Jasper

Dat wil ik er dan wel bijnemen.

scho0634

Jasper heeft gewoon gelijk. Het is weer eens niet om aan te gluren. Ik kijk het altijd uit, maar we hebben echt te vaak dit soort races. Niet één noemenswaardige inhaalactie. Of je moet het knap vinden dat een BMW na 6 rondje een Force india langskomt...

Folkert

Citaat van: 0634 op 27 april 2008 - 15:39:19
Jasper heeft gewoon gelijk. Het is weer eens niet om aan te gluren. Ik kijk het altijd uit, maar we hebben echt te vaak dit soort races. Niet één noemenswaardige inhaalactie. Of je moet het knap vinden dat een BMW na 6 rondje een Force india langskomt...
ja ;D
Doe jij het hem na dan? :P
hhehe serieus vind ik het ook beetje saai worden laatste tijd.
Gelukkig heb ik nog 7 seizoenen van af 1982 te gaan :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Weinig spanning, een paar aangename gevechten zorgde ervoor dat ik niet in slaap viel.  :o

Voor de rest wel leuk gevecht tussen Sato en DC, Sato laat zien hoe het wel moet i.t.t DC die nogal graag de deur dicht gooit. Sato bood DC wel de sportieve ruimte ondanks dat hij zijn lijn gedurende de race verdedigde. Chapeaux.

chronos

Citaat van: Ferrari 2008 op 27 april 2008 - 14:56:47
Citaat van: TheIceman op 27 april 2008 - 14:52:46
Citaat van: Ferrari 2008 op 27 april 2008 - 14:51:50
Wanneer gaan ze die domme regel van het sluiten van de pit eens afschaffen?!? Wat willen ze daarmee bereiken? Dat men met benzine voor nog 2 ronden gaat binnenkomen ofzo???

Het is gewoon zeik.
En bij Sporza gaan ze het dan nog een 'dure amateuristische fout' van de teams noemen. Jezus man, zij zijn zelf een dure amateuristische fout van Sporza!!

En maar bezig blijven, wanneer Webber binnenkomt. Er stond gewoon: wagen 3, 10 seconden....   Toch niet wagen 3 en 10!

Wizard

Citaat van: Ferrari 2008 op 27 april 2008 - 13:43:08
Lijkt mij van niet, want als je vervolgens veelste vroeg naar binnen moet, wat is die prestatie dan nog waard? Niks toch. Ik denk dat Renault er leuk bij zit, ik verwacht ook een top 6 finish van Alonso.
Voor jouw niet en voor mij ook niet, maar hij zou niet de eerste zijn die het doet hé ;)[/quote]

Wat kleinere teams ja. Een vorm van reclame. ;)

Citaat
Mja, kan pech of zwaar staan betekenen. Kubica stond niet zo slecht leek me.

Niet slecht maar konden Renault niet bij benen tijdens de race.

Citaat
Had geen zin om er normaal op te reageren, sorry ;) Het is uiteraard een verschil of je wel of niet die titel haalt, zeker voor degenen die de F1 niet van dichtbij volgen. Maar voor diegenen die dat wel doen, die weten dat McLaren absoluut niet slecht bezig is hé ;) Ik begrijp niet dat jij als iemand die de F1 effectief volgt kan zeggen dat McLaren droger staat dan Piquet de afgelopen races stonds :-\

Wie zegt dat McLaren het slecht doet? Bovendien zeg ik nergens dat McLaren droger staat dan Piquet. Als ik praat over twee kampioenschappen (2005-2006), heb ik het over Renault en niet over Piquet. Kwestie van lezen wat ik post. No offence verder.

Verder vond ik het wel jammer van Alonso. Hij kwam goed mee.

Ferrari 2010

Citaat van: chronos op 27 april 2008 - 16:09:22
Citaat van: Ferrari 2008 op 27 april 2008 - 14:56:47
Citaat van: TheIceman op 27 april 2008 - 14:52:46
Citaat van: Ferrari 2008 op 27 april 2008 - 14:51:50
Wanneer gaan ze die domme regel van het sluiten van de pit eens afschaffen?!? Wat willen ze daarmee bereiken? Dat men met benzine voor nog 2 ronden gaat binnenkomen ofzo???

Het is gewoon zeik.
En bij Sporza gaan ze het dan nog een 'dure amateuristische fout' van de teams noemen. Jezus man, zij zijn zelf een dure amateuristische fout van Sporza!!

En maar bezig blijven, wanneer Webber binnenkomt. Er stond gewoon: wagen 3, 10 seconden....   Toch niet wagen 3 en 10!
Mja, die fout kan ik nog begrijpen, ik dacht ook dat het om wagen 3 en 10 ging, vanwege het streepje ertussen. Nuja, had eerder een komma verwacht, maar had het regeltje niet volledig gelezen en dus de "sec stop and go" waarschijnlijk niet gelezen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 27 april 2008 - 16:10:03
Wie zegt dat McLaren het slecht doet? Bovendien zeg ik nergens dat McLaren droger staat dan Piquet. Als ik praat over twee kampioenschappen (2005-2006), heb ik het over Renault en niet over Piquet. Kwestie van lezen wat ik post. No offence verder.

Verder vond ik het wel jammer van Alonso. Hij kwam goed mee.
Je ongelijk toegeven ben jij toch enorm slecht in hé...

Citaat van: Wizard op 27 april 2008 - 11:38:05
CitaatOp dat tweede: Wordt misschien stilaan tijd dat die ietwat gaat presteren hé :)

Nou, wel erg voorbarig hoor. Dat kan ik eerder zeggen over McLaren. Die tsaan toch al wat jaartjes droog inmiddels.  :P
Als je daarop quote, dan heb je het niet over Renault en anders moet je dat er maar uitdrukkelijk bijzetten, aangezien mijn post duidelijk over 1 persoon ging, namelijk Piquet...

Ohja, no offence verder.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Citaat van: Ferrari 2008 op 27 april 2008 - 16:54:43
Je ongelijk toegeven ben jij toch enorm slecht in hé...

Gaat het bij jou dan persé om je gelijk te halen? Soms kun je ook een andere mening hebben zonder dat iemand gelijk of ongelijk heeft. Daarbij, ik geef duidelijk aan wat ik met mijn uitspraak bedoel. Ik heb het overduidelijk over Renault en niet over Piquet. Teamprestaties en individuele prestaties ga ik niet met elkaar vergelijk. Met het noemen van de titels heb ik het niet over Piquet. Dat jij verkeerd leest is niet mijn probleem.


Citaat van: Wizard op 27 april 2008 - 11:38:05
Als je daarop quote, dan heb je het niet over Renault en anders moet je dat er maar uitdrukkelijk bijzetten, aangezien mijn post duidelijk over 1 persoon ging, namelijk Piquet...

Ik had het wel over teamprestaties of is Piquet F10kampioen geworden in 2005-2006? Daarbij, die gast debuteerd. Het seizoen was na je uitspraak slechts 3 races uit, dus een Piquet heeft nog de marge om fouten te maken. Het debuut van Vettel, Rosberg en Kovalainen was niet veel anders.

CitaatOhja, no offence verder.

:-\

Folkert

gaat weer lekker gezellig aan toe ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Buiten de redelijk goed afgelopen crash van Kovalainen een slaapverwekkende vertoning weer vandaag. Spijtig voor Heidfeld. Het is toch niet zo moeilijk om de regels te veranderen? Geef na het uitrijden van de safety car de coureurs de kans om binnen 2 ronden de pits in te komen voor tanken zou ik zeggen. Eindelijk heeft Button ook zijn punten.
Some things are too important to be left in the past.

robbert

Citaat van: Burorri op 27 april 2008 - 15:49:00
Citaat van: 0634 op 27 april 2008 - 15:39:19
Jasper heeft gewoon gelijk. Het is weer eens niet om aan te gluren. Ik kijk het altijd uit, maar we hebben echt te vaak dit soort races. Niet één noemenswaardige inhaalactie. Of je moet het knap vinden dat een BMW na 6 rondje een Force india langskomt...
ja ;D
Doe jij het hem na dan? :P
hhehe serieus vind ik het ook beetje saai worden laatste tijd.
Gelukkig heb ik nog 7 seizoenen van af 1982 te gaan :P

mensen kijk dan niet meer hé, als je het saai vindt.