Super Aguri - Over and out?

Gestart door Ferrari 2010, 16 april 2008 - 22:33:53

« vorige - volgende »

Wat denk jij er van?

Ze blijven in leven en zullen bij elke GP aanwezig zijn
7 (38.9%)
Ze blijven in leven maar zullen enkele GP's missen
2 (11.1%)
Ze gaan binnen enkele races failliet
8 (44.4%)
Ze halen de GP van Spanje niet
1 (5.6%)

Totaal aantal stemmen: 14

Tim C

Super Aguri is opgericht om als test/B team te dienen voor Honda. Veel liefde was er niet, bij de oprichting althans :P

http://www.f1pits.net/magazine/super_aguri_2006_2008_in_fotos/

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 06 mei 2008 - 21:53:47
Super Aguri is opgericht om als test/B team te dienen voor Honda. Veel liefde was er niet, bij de oprichting althans :P
Dat dacht ik ook, en het niet toestaan van klantenchassis lijkt me dan ook de reden waarom Honda er geen geld meer inpompt. Wat mij wel een zekerheid lijkt is dat SS United aan de basis ligt van het stoppen van het team, als je denkt safe te zitten ben je in ieder geval iets minder sterk op zoek naar sponsors. Enfin, McLaren schuift een positie op in de pitlane en veel meer zal je er niet van merken dat ze weg zijn. Ik heb ook liever 22 of 24 wagens op de baan, maar als die laatste gewoon rondjes draaien zonder ergens iets te kunnen betekenen, dan heeft het weinig zin hé ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 07 mei 2008 - 07:59:37
Citaat van: Tim op 06 mei 2008 - 21:53:47
Super Aguri is opgericht om als test/B team te dienen voor Honda. Veel liefde was er niet, bij de oprichting althans :P
Dat dacht ik ook, en het niet toestaan van klantenchassis lijkt me dan ook de reden waarom Honda er geen geld meer inpompt. Wat mij wel een zekerheid lijkt is dat SS United aan de basis ligt van het stoppen van het team, als je denkt safe te zitten ben je in ieder geval iets minder sterk op zoek naar sponsors. Enfin, McLaren schuift een positie op in de pitlane en veel meer zal je er niet van merken dat ze weg zijn. Ik heb ook liever 22 of 24 wagens op de baan, maar als die laatste gewoon rondjes draaien zonder ergens iets te kunnen betekenen, dan heeft het weinig zin hé ...
Ze moeten idd wel wat toevoegen. Persoonlijk vind ik het wel jammer dat Aguri nu gewdongen moet stoppen. Vond het altijd een leuk team en Sato vorig jaar op Alonso was helemaal geweldig.
Jammer maar helaas.
Trotse vader van Rosalie(L)