Super Aguri - Over and out?

Gestart door Ferrari 2010, 16 april 2008 - 22:33:53

« vorige - volgende »

Wat denk jij er van?

Ze blijven in leven en zullen bij elke GP aanwezig zijn
7 (38.9%)
Ze blijven in leven maar zullen enkele GP's missen
2 (11.1%)
Ze gaan binnen enkele races failliet
8 (44.4%)
Ze halen de GP van Spanje niet
1 (5.6%)

Totaal aantal stemmen: 14

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 19 april 2008 - 08:24:47
Citaat van: Burorri op 19 april 2008 - 00:54:14
hahah Sato niet zo geliefd hier?
Tis niet de beste Coureur allertijden, Maar toch zeker wel beter dan Michael Schumacher.
Door al die crashes in het begin van zen carriere heeft hij iig niet veel vrienden gemaakt... Die 2de zin zal ik maar als humor interpreteren zeker ;)
Hahaha, ja 2de zin is niet serieus bedoelt, maar was op zoek naar een arrogant smiley, maar die kon ik niet vinden. en toen deed ik er maar geen smiley bij :P Denk er van af nu maar dez ;D achter :P

En ja in het begin was hij een brokkepiloot en heeft hij veel onnodige inhaal acties verpest. Dat geef ik eerlijk toe, maar ja daarna heeft hij toch weldegelijk bewezen dat hij aardig potje kan sturen. Ok een kampioen zal hij nooit worden, maar hij zorgt zo nu en dan best voor leuke dingen op de baan.
Trotse vader van Rosalie(L)

dj Peter

Ik zal Super Aguri niet missen, en hun piloten ook niet.

TheIceman

Citaat van: dj Peter op 19 april 2008 - 16:16:22
Ik zal Super Aguri niet missen, en hun piloten ook niet.

Ik opzich niet, ik vond het altijd een sympathiek team. Ok, in 2006 en dit jaar is het meer veldvulling op dit moment, maar in 2007 heb ik toch leuke dingen gezien van het team, en daar hebben ze ook laten zien dat ze als er maar een beetje hektiek is, ze ook aardig mee kunnen rijden.


Wizard


Ferrari 2010

Uitstel van executie lijkt mij dit inderdaad, als er binnen de maand geen geld is ingepompt, is het over and out denk ik...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 22 april 2008 - 12:58:26
Uitstel van executie lijkt mij dit inderdaad, als er binnen de maand geen geld is ingepompt, is het over and out denk ik...
Honda wil ook geen geld meer insteken, dus denk dat het over en uit is.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Dan komt er wel iemand in de plaats,er moet in Japan toch wel geld te vinden zijn
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 22 april 2008 - 20:43:31
Dan komt er wel iemand in de plaats,er moet in Japan toch wel geld te vinden zijn
Ja, dat lijkt mij ook wel. Maar als dat al zo was, waarom zolang wachten dan?
En misschien komt er nog wel hulp, maar misschien is het dan telaat en hebben ze al 6 races gemist en falliet verklaard ofzo.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 22 april 2008 - 20:43:31
Dan komt er wel iemand in de plaats,er moet in Japan toch wel geld te vinden zijn
Dat zou je denken, maar voor de F1? De lege Honda en Super Aguri laten het tegendeel blijken...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 22 april 2008 - 20:55:06
Citaat van: meatball op 22 april 2008 - 20:43:31
Dan komt er wel iemand in de plaats,er moet in Japan toch wel geld te vinden zijn
Dat zou je denken, maar voor de F1? De lege Honda en Super Aguri laten het tegendeel blijken...
Waar is de super tijd van Mclaren honda?
got wat was dat mooi.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard


alonsolover

Super aguri komt er wel door denk ik

Wizard

Het kan ook een roep zijn om sponsoring. Dat er problemen zijn geloof ik graag alleen wordt het er dik opgelegd wellicht om potentiƫle sponsors wakker te houden. Diegen die SA uit de brand helpt, komt nu met grote letters op de voorpagina als de redder van.....Daar win je als product natuurlijk een hoop sympathie mee plus dat je naam overal genoemd zal worden omdat het hot-news is.

Ferrari 2010

Een roep naar sponsors, hmm, zou dom zijn denk ik. Als ik sponsor was, dan zou ik toch een team zoeken waar ik mee zou kunnen pronken, en waarvan ik op zen minst zeker van kan zijn dat ze het seizoen uit doen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.