Formule 1 kijken in de bioscoop???

Gestart door waard500, 07 april 2008 - 13:38:18

« vorige - volgende »

waard500

Nederlandse fans kijken race in bioscoop
07 april 2008

Ongeveer driehonderd Formule 1-fans hebben zondag de Grand Prix van Bahrein bekeken op het grote witte doek. Zo meldt Omroep Gelderland. CineMec in Ede was de eerste Nederlandse bioscoop die een Formule 1-race live uitzond.

In de Edese bioscoop kon men genieten van een race zonder reclame-onderbrekingen en met extra hoge geluids- en beeldkwaliteit. Bovendien heeft het bedrijf dat de bioscoopuitzendingen maakt, de beschikking over meer cameraposities dan er voor de televisie-uitzendingen worden gebruikt. Gerben Kuiper, directeur van CineMec, zei: "Als ik de ontwikkelingen mag geloven, dan koop je straks een kaartje voor een rijder. Dan ga je in een zaal zitten waarin je de hele race kunt meebeleven vanuit het perspectief van bijvoorbeeld Lewis Hamilton of Kimi Raikkonen."

De Grand Prix van Spanje, die op 27 april wordt verreden, wordt ook door CineMec uitgezonden. Kaarten hiervoor kosten 15 euro. Voor vaders en zonen is er een speciale aanbieding. Zij kunnen voor 25 euro twee kaartjes kopen.

Bron: www.f1racing.nl

Wat vinden jullie hiervan? Ik ben eerlijk gezegd best nieuwsgierig :P
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

meatball

Deze topic bestaat al maar is om een of andere reden verplaatst naar andere onderwerpen.( terwijl Mosley's sexavontuurtjes blijkbaar geen ander onderwerp zijn ;) )
Maar wat de bioscoop betreft,ik zou als het in Belgie bestond zeker eens gaan kijken.
De prijs lijkt mij aanvaardbaar.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Ik zou er niet naar gaan kijken, tenzij ze er al héél veel voordelen bij hebben. Overigens zeker de rijder-specifieke zaal zou ik hatelijk vinden, ik denk dat ik het snel beu zou worden om het merendeel slechts 1 rijder te zien. Ik wil dat de camera zich zoveel mogelijk bij de actie bevindt, zoals de regie van de GP's dat doet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

Ik zou het wel eens willen proberen. Maar dan enkel als ik de ganse race zie en geen focus op 1 enkele rijder. De prijs lijkt mij aanvaardbaar om het eens uit te proberen.

Jasper

Inderdaad, vanaf de eerste keer dat ze dit aankondigden ben ik al nieuwsgierig om het eens te doen. :)

Ferrari 2010

15€ en onze Noorderburen betalen dit zonder zeuren, waar gaat het toch naartoe, tijd dat ze nog eens op hun geld gaan zitten :) ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ik zou er 15 euro voor over hebben. Niet voor elke race, maar zeker om een keer te doen.

Folkert

Ik zou het zeker 1 keertje gaan proberen. 15 E is niets eigenlijk.

Alleen die specifieke rijder zalen vind ik niets. Vraag me dan wel af: welke biscoop heeft 22 zalen?
Trotse vader van Rosalie(L)

waard500

Als je naar Sato of Davidson gaat kijken zit je miss wel alleen :P Hele zaal voor jezelf  8) chill :P
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Ferrari 2010

Citaat van: waard500 op 08 april 2008 - 11:52:32
Als je naar Sato of Davidson gaat kijken zit je miss wel alleen :P Hele zaal voor jezelf  8) chill :P
En bovendien krijg je elke wagen te zien, want iedereen dubbelt hen wel minstens één keer :)

Citaat van: Burorri op 08 april 2008 - 10:52:02
Ik zou het zeker 1 keertje gaan proberen. 15 E is niets eigenlijk.

Alleen die specifieke rijder zalen vind ik niets. Vraag me dan wel af: welke biscoop heeft 22 zalen?

Citaat van: Burorri op 08 april 2008 - 10:52:02
Ik zou het zeker 1 keertje gaan proberen. 15 E is niets eigenlijk.

Alleen die specifieke rijder zalen vind ik niets. Vraag me dan wel af: welke biscoop heeft 22 zalen?
Metropolis (Antwerpen) heeft er op zich al 24 als mijn bron klopt ;) Maar dan nog, dat is niet rendabel, ten eerste zit je met een hoop bijna lege zalen en ten tweede kan je al de andere films gaan afgelasten, terwijl zondag me toch wel een goede dag lijkt voor de cinema (zeker voor kinderfilms etc.). Ik denk niet dat de specifieke zalen erdoor zullen komen :) Hoogstens voor enkele piloten die het kampioenschap aanvoeren, maar zelfs dan, vrij eentonig lijkt mij.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raikkie

Amai zo'n aparte zalen vind ik toch maar een raar idee. Het is toch het leukste dat je een overzicht hebt  :o

15 euro vind ik ook aan de dure kant, en dat vader-zoon ticket is vrij belachelijk  ::) ;) Vrouwen gratis ofzo, dat is pas een idee !

McChouffe

€ 15, dat zijn 6 Duvels in de meeste café's of 15 Duvels thuis. Dan liever Duvel  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 08 april 2008 - 17:36:17
€ 15, dat zijn 6 Duvels in de meeste café's of 15 Duvels thuis. Dan liever Duvel  ;)
Groot gelijk, en ge doet er nog véél langer mee ook (enfin, dat hoop ik althans, 15 duvels op anderhalf uur zou er ietsje veel over zijn :P)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 08 april 2008 - 13:28:39
Citaat van: waard500 op 08 april 2008 - 11:52:32
Als je naar Sato of Davidson gaat kijken zit je miss wel alleen :P Hele zaal voor jezelf  8) chill :P
En bovendien krijg je elke wagen te zien, want iedereen dubbelt hen wel minstens één keer :)

Citaat van: Burorri op 08 april 2008 - 10:52:02
Ik zou het zeker 1 keertje gaan proberen. 15 E is niets eigenlijk.

Alleen die specifieke rijder zalen vind ik niets. Vraag me dan wel af: welke biscoop heeft 22 zalen?

Citaat van: Burorri op 08 april 2008 - 10:52:02
Ik zou het zeker 1 keertje gaan proberen. 15 E is niets eigenlijk.

Alleen die specifieke rijder zalen vind ik niets. Vraag me dan wel af: welke biscoop heeft 22 zalen?
Metropolis (Antwerpen) heeft er op zich al 24 als mijn bron klopt ;) Maar dan nog, dat is niet rendabel, ten eerste zit je met een hoop bijna lege zalen en ten tweede kan je al de andere films gaan afgelasten, terwijl zondag me toch wel een goede dag lijkt voor de cinema (zeker voor kinderfilms etc.). Ik denk niet dat de specifieke zalen erdoor zullen komen :) Hoogstens voor enkele piloten die het kampioenschap aanvoeren, maar zelfs dan, vrij eentonig lijkt mij.
Volgens mij heeft Amsterdam ook een Pathe met 20+ zalen.
Maar misschien is het een idee om een extra beeldscherm of computer er bij te bouwen of iets waar je dus naar believen statestieken of car cams kan bekijken
Trotse vader van Rosalie(L)

TimoGlockfan

Wat dan als je favoriete rijder (kijk naarVettel inBahrein) er al na 1 ronde uitligt dan zit je daar met je kaartje van 15 euro?
Timo's nieuwe helm.