Formule 1 kijken in de bioscoop???

Gestart door waard500, 07 april 2008 - 13:38:18

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

#15
Citaat van: TimoGlockfan op 09 april 2008 - 16:48:43
Wat dan als je favoriete rijder (kijk naarVettel inBahrein) er al na 1 ronde uitligt dan zit je daar met je kaartje van 15 euro?
Dan ga je je voelen als een persoon die in de tribune zit (of erger): een beeld op constant hetzelfde stuk, als je geluk hebt heeft hij zijn wagen met de neus naar de weg, als je pech hebt staat hij in de box en zie je enkel de achterkant van de box :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

Citaat van: Ferrari 2008 op 09 april 2008 - 20:04:41
Citaat van: TimoGlockfan op 09 april 2008 - 16:48:43
Wat dan als je favoriete rijder (kijk naarVettel inBahrein) er al na 1 ronde uitligt dan zit je daar met je kaartje van 15 euro?
Dan ga je je voelen als een persoon die in de tribune zit (of erger): een beeld op constant hetzelfde stuk, als je geluk hebt heeft hij zijn wagen met de neus naar de weg, als je pech hebt staat hij in de box en zie je enkel de achterkant van de box :)

zover gaan ze toch nie gaan hoor, denk ik, mss gaan ze dan een willekeurig onboard tonen

Ferrari 2010

Mijn bericht was dan ook niet serieus bedoelt ;) Ik veronderstel dat ze dan overschakelen naar de beelden van de algemene zaal, enfin,, dat zou me logisch lijken.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raikkie


McChouffe

Citaat van: Raikkie op 10 april 2008 - 09:44:40
Ook in België !!!!!! http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=1T1QG996

*edit* commentaar van Sporza  :'( Thuisblijven dus...

Je kan ook naar Brussel/Wallonië voor RTBF commentaar  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

"Cameraploegen registreren exclusieve beelden voor de bioscoop. Zo kan je meekijken met de rijders en krijg je beelden te zien vanuit een helikopter."
Meekijken met de rijders doen we nu toch ook al? De helikopter kan ik me de laatste keer niet meer van herinneren, enkel in de warm-up krijg je hier soms een beeld van als ik me niet vergis, dus alleszins al iets extra. We zullen zien, maar ik zal allessinds niet de eerstkomende race in de cinema volgen, eerst afwachten wat de rest ervan vindt :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Franky

Zouden ze het erg vinden als ik mijn laptop meeneem voor de live timing ? :D

Ik ga al in ieder geval in antwerpen.
Franky Reymenants

Ferrari 2010

Citaat van: Franky op 10 april 2008 - 14:47:51
Zouden ze het erg vinden als ik mijn laptop meeneem voor de live timing ? :D

Ik ga al in ieder geval in antwerpen.
Je kan altijd proberen hé, maar ik vrees dat je er geen netwerk gaat vinden waar je gebruik van kan maken ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Ik zie dat ook wel eens zitten. Althans voor de nacho's!

robbert

ik ga niet, kspaar liever mn geld voor een live race in spa.

En als het dan een saaie race is, wat de meeste wel vinden, dan is je geld verloren

Tim C

Citaat van: robbert op 10 april 2008 - 22:32:45
ik ga niet, kspaar liever mn geld voor een live race in spa.

En als het dan een saaie race is, wat de meeste wel vinden, dan is je geld verloren
Om eerlijk te zijn, geld geven aan Spa is voor mij ook verloren geld hoor :P

Ferrari 2010

Geld geven om naar GP's te gaan is gewoonweg verloren geld. Je kan niet overal komen en betaalt héél veel. nUja, ieder zen ding dus wie wel zen geld daaraan wil geven, ze doen al op. Op dagen dat er geen afgebakende zones zijn, dus waarschijnlijk alltij buiten de F1, kan je overal komen, dan is het wel interessant. Ik denk dat bij een GP F1 je enkel als fotograaf op goede plekken kunt komen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Franky

Citaat van: Ferrari 2008 op 10 april 2008 - 16:05:39
Citaat van: Franky op 10 april 2008 - 14:47:51
Zouden ze het erg vinden als ik mijn laptop meeneem voor de live timing ? :D

Ik ga al in ieder geval in antwerpen.
Je kan altijd proberen hé, maar ik vrees dat je er geen netwerk gaat vinden waar je gebruik van kan maken ;)

Mobiel internet ... Kaartje erin en hopse instant internet :)
Franky Reymenants

McChouffe

Citaat van: Franky op 11 april 2008 - 23:17:43
Citaat van: Ferrari 2008 op 10 april 2008 - 16:05:39
Citaat van: Franky op 10 april 2008 - 14:47:51
Zouden ze het erg vinden als ik mijn laptop meeneem voor de live timing ? :D

Ik ga al in ieder geval in antwerpen.
Je kan altijd proberen hé, maar ik vrees dat je er geen netwerk gaat vinden waar je gebruik van kan maken ;)

Mobiel internet ... Kaartje erin en hopse instant internet :)

Mobiel internet is nu niet bepaald snel te noemen (laat staan, goedkoop)  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Folkert

Ik ga misschien maar eens proberen met de race van spanje, misschien is het wel wat.
Trotse vader van Rosalie(L)