Bahrein man van de race

Gestart door meatball, 06 april 2008 - 17:27:25

« vorige - volgende »

bekende vraag

Massa
Raikkonen
Kubica
Heidveld
Kovalainen
Webber
Hamilton
Trulli
Rosberg
andere

McLaren_über_alles

Citaat van: _Makke_ op 06 april 2008 - 19:34:41
Ik vind dat je hier maar voor 1 man kan gaan: Massa. 1 klein foutje maar voor de rest sterk gereden.

Uiteindelijk kan je iedereen kiezen die foutloos gereden heeft en die een beter resultaat gehaald heeft dan z'n teamgenoot hé. Er is niemand die echt schokkende dingen gedaan heeft, integendeel. Iedereen reed zowat op z'n eigen tempo rond naar de kwaliteiten van de wagen. . .
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Supermariobros

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 06 april 2008 - 22:10:15
Kubica, de Ferrari boys hebben bijde zeer goed gereden, maar met hun materiaal zou iets anders dan 1-2 niet mogen.

Ik vond Trulli en Webber ook boeiend.

Je bent Button nog vergeten.  ;)

Eric

Massa, dit is "zijn" circuit en dat heeft hij laten zien...hij heeft heel het weekend laten zien dat hij scherp stond en heeft het nog "foutloos" afgewerkt ook.
verdiende overwinning

Ferrari 2010

Citaat van: Eric op 07 april 2008 - 17:22:41
Massa, dit is "zijn" circuit en dat heeft hij laten zien...hij heeft heel het weekend laten zien dat hij scherp stond en heeft het nog "foutloos" afgewerkt ook.
verdiende overwinning
Foutloos is veel gezegd hé, hij heeft zen achterkant toch minstens 1 keer even kwijt geweest. Nu, niet zo sterk als Hamilton in de vrije trainingen, maar hij was hem even kwijt...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Iedereen schoof constant van links naar rechts...

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 07 april 2008 - 17:34:57
Iedereen schoof constant van links naar rechts...
Ja, das waar, maar het schuiven van Massa was net iets meer dan dat, hij heeft het toch goed moeten corrigeren. Nuja, je hebt gelijk, het is een beetje muggenziften, maar het was toch een foutje, gelijkaardig met die in zen kwali. Het was inderdaad heel duidelijk hoe sommigen in de bochten constant aan het bijsturen waren.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Even schuiven, of je remmen even blokkeren, noem ik overigens geen fout, maar bon. In een kwalificatie is het een fout, in een race niet, omdat het daar (meestal) niet aankomt op de 3 tienden die je erdoor verliest. Als je even schuift en je weet het goed te corrigeren zonder van de baan te gaan, is er volgens mij niks aan de hand.

Doefie

Één keer kan geen kwaad, tien keer na elkaar is iets anders :)

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Supermariobros op 07 april 2008 - 10:58:24
Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 06 april 2008 - 22:10:15
Kubica, de Ferrari boys hebben bijde zeer goed gereden, maar met hun materiaal zou iets anders dan 1-2 niet mogen.

Ik vond Trulli en Webber ook boeiend.

Je bent Button nog vergeten.  ;)

Die werd wederom geflikt, deze maal door Coulthard. Maar heeft te weinig rondjes kunnen rijden om vermeld te kunnen worden.

Ik moet daar eerlijk in kunnen zijn.

Folkert

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 08 april 2008 - 10:02:42
Citaat van: Supermariobros op 07 april 2008 - 10:58:24
Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 06 april 2008 - 22:10:15
Kubica, de Ferrari boys hebben bijde zeer goed gereden, maar met hun materiaal zou iets anders dan 1-2 niet mogen.

Ik vond Trulli en Webber ook boeiend.

Je bent Button nog vergeten.  ;)

Die werd wederom geflikt, deze maal door Coulthard. Maar heeft te weinig rondjes kunnen rijden om vermeld te kunnen worden.

Ik moet daar eerlijk in kunnen zijn.
Sorry dat ik het zeg, maar Button is hier toch echt wel de schuldige. Hij zat veel te ver weg van DC.

Wat mij zo verbaasd is dat iedereen zegt dat MAssa zo domineerde in Bahrein. Ik vind dat reuze meevallen. Ja hij reed wel sterk Maar heeft nooit echt rustig aan kunnen doen. 7 seconde op Kimi en ca 12 seconde op Kubica. Dominantie vind ik het pas echt als hij 40+ seconde voorsprong heeft op de nr 2.
Maar goed eerlijk is eerlijk, hij was wel de beste dit weekend. Samen met Kubica eigenlijk man van de wedstrijd
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Kubica verloor in de eerste paar ronden 2 plaatsen en reed vanaf dan een absoluut anonieme race...

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 08 april 2008 - 10:39:09
Sorry dat ik het zeg, maar Button is hier toch echt wel de schuldige. Hij zat veel te ver weg van DC.

Wat mij zo verbaasd is dat iedereen zegt dat MAssa zo domineerde in Bahrein. Ik vind dat reuze meevallen. Ja hij reed wel sterk Maar heeft nooit echt rustig aan kunnen doen. 7 seconde op Kimi en ca 12 seconde op Kubica. Dominantie vind ik het pas echt als hij 40+ seconde voorsprong heeft op de nr 2.
Maar goed eerlijk is eerlijk, hij was wel de beste dit weekend. Samen met Kubica eigenlijk man van de wedstrijd
Dat van Button was niet serieus, het is nog steeds de Button-freak hé. Hoewel ik ook wel vind dat Coulthard ook ietwat schuld treft, hij had het iig kunnen vermijden, door niet opzij te gaan wanneer de neus naast zen achterband zat, want dat was absoluut nog niet de plek om in te sturen als ik me goed herinner.

Van Massa die domineerde, eigenlijk heeft hij gewoon het hele weekend het goed gedaan, altijd de snelste man, alleen in de race niet erg dicht bij de snelste ronde, maar dat is eerder omdat ze niet overdreven gepusht hebben veronderstel ik. Echt domineren, niet à la Schumacher die effectief gaten van 40sec reed op zen ploegmaats, sja...

En Kubica tot slot, heeft zoals Jasper al vermeldde eigenlijk weinig bijzonders gedaan vind ik :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 08 april 2008 - 13:33:59
Citaat van: Burorri op 08 april 2008 - 10:39:09
Sorry dat ik het zeg, maar Button is hier toch echt wel de schuldige. Hij zat veel te ver weg van DC.

Wat mij zo verbaasd is dat iedereen zegt dat MAssa zo domineerde in Bahrein. Ik vind dat reuze meevallen. Ja hij reed wel sterk Maar heeft nooit echt rustig aan kunnen doen. 7 seconde op Kimi en ca 12 seconde op Kubica. Dominantie vind ik het pas echt als hij 40+ seconde voorsprong heeft op de nr 2.
Maar goed eerlijk is eerlijk, hij was wel de beste dit weekend. Samen met Kubica eigenlijk man van de wedstrijd
Dat van Button was niet serieus, het is nog steeds de Button-freak hé. Hoewel ik ook wel vind dat Coulthard ook ietwat schuld treft, hij had het iig kunnen vermijden, door niet opzij te gaan wanneer de neus naast zen achterband zat, want dat was absoluut nog niet de plek om in te sturen als ik me goed herinner.

Van Massa die domineerde, eigenlijk heeft hij gewoon het hele weekend het goed gedaan, altijd de snelste man, alleen in de race niet erg dicht bij de snelste ronde, maar dat is eerder omdat ze niet overdreven gepusht hebben veronderstel ik. Echt domineren, niet à la Schumacher die effectief gaten van 40sec reed op zen ploegmaats, sja...

En Kubica tot slot, heeft zoals Jasper al vermeldde eigenlijk weinig bijzonders gedaan vind ik :-\
Ja ik kom van een Forum waar je elke grap met een smile moest ondersteunen anders werd het als flame beschoud. ;D
Maar goed ik denk dat Couldhard weinig schuld kan worden gegeven in deze, waar er in andere situaties wat meer twijfel was of waar hij wel schuldig was.

En ja hij heeft 2 plaatsen verloren, maar vond toch erg sterke race rijden. Toch sneller dan ik verwacht had van te voren.
Trotse vader van Rosalie(L)

Doefie

Citaat van: Ferrari 2008 op 08 april 2008 - 13:33:59Dat van Button was niet serieus, het is nog steeds de Button-freak hé. Hoewel ik ook wel vind dat Coulthard ook ietwat schuld treft, hij had het iig kunnen vermijden, door niet opzij te gaan wanneer de neus naast zen achterband zat, want dat was absoluut nog niet de plek om in te sturen als ik me goed herinner.

Op televisie ziet ge dat, maar in de wagen niet altijd ...

Derbij, degene die achter rijdt is altijd in fout, of hij nu een centimeter met zijn neus er naast zat of niet. Er naast geldt pas vanaf meer dan de helft van de wagen, wat in Button zijn geval nog lààng niet zo was. Button zijn fout, Coulthard gaat hier vrijuit.

Icecognito

Massa was goed, maar de opmars van Fisichella beviel me meer, dus ik ga voor Fisico!
Mol: Hamilton, stomme geit! Hij ramt Alonso vol in z'n kont!