Bahrein man van de race

Gestart door meatball, 06 april 2008 - 17:27:25

« vorige - volgende »

bekende vraag

Massa
Raikkonen
Kubica
Heidveld
Kovalainen
Webber
Hamilton
Trulli
Rosberg
andere

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 20 april 2008 - 22:27:44
Citaat van: Ferrari 2008 op 19 april 2008 - 13:09:02
Wizard, jij hebt in alles je eigen denkwijze en blijkbaar ook je eigen regels.

Zoals?

CitaatZie, de achterliggende moet de voorliggende inhalen, de voorliggende moet de achterliggende niet voorbij laten.

Waar beweer ik dat? Graag antwoorden met quote.

CitaatDe neus ernaast is dus niet voldoende. Jij bent waarschijnlijk zo iemand die op het laatste moment bij een splitsing nog iedereen voorbij steekt en dan vind dat je helemaal op het einde er maar kan tussenwringen en als men jouw er niet tussenliet je op een betonblok zou vliegen, wel,

En waar slaat dit nu weer op? Zullen we afspreken het inhoudelijk houden? 

Citaatdat is een verkeerde denkwijze.

Dat is een verkeerde denkwijze of dat vindt jij een verkeerde denkwijze? Probeer je mening niet als feit te projecteren.
-Zoals: hoe jij vindt dat het zou horen, hoort het volgens jouw ook.
-Dat beweer je nergens, maar je vind toch dat het logisch zou zijn als het gedaan zou worden...
-Dat slaat nergens op, net zoals sommige van jouw posts volgens mij
-Inderdaad, dat is wat ik denk, er staat nergens neergeschreven wat een juiste denkwijze is, das gewoon een mening. maar de correctste denkwijze is de denkwijze die door iedereen in de autosport wordt aanvaardt, en ik vind dat die van jouw daar niet dicht bij aanleunt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Wizard op 20 april 2008 - 22:27:44Dat is een verkeerde denkwijze of dat vindt jij een verkeerde denkwijze? Probeer je mening niet als feit te projecteren.
* Jasper houdt Wizard een spiegel voor

Wizard

Citaat van: Ferrari 2008 op 20 april 2008 - 22:41:15
-Zoals: hoe jij vindt dat het zou horen, hoort het volgens jouw ook.

Que?

Citaat-Dat beweer je nergens, maar je vind toch dat het logisch zou zijn als het gedaan zou worden...

Nogmaals, ik zeg nergens dat DC Button voorbij had moeten laten, ook niet iets in die richting. Dat je niet leest wat ik post is jouw probleem, maar ga me geen woorden in de mond leggen.

Citaat-Dat slaat nergens op, net zoals sommige van jouw posts volgens mij

Nogmaals de vraag; kunnen we het inhoudelijk houden?

Citaat-Inderdaad, dat is wat ik denk, er staat nergens neergeschreven wat een juiste denkwijze is, das gewoon een mening. maar de correctste denkwijze is de denkwijze die door iedereen in de autosport wordt aanvaardt, en ik vind dat die van jouw daar niet dicht bij aanleunt.

Mischien hier niet, dat kan, maar als je daarentegen luisterd naar wat kenners erover te zeggen hadden, lopen de meningen aardig paralel.
Zelfs op een Engels forum waar die-hard DC-fans zitten, zag merendeels in dat DC wat te enthousiast het gat dicht gooide en zeker naar zijn woorden "ik heb Button gezien" hij gewoon ruimte behoorde te bieden.

Bovendien zeg ik niet iets omdat de meerderheid dat roept en als de meerderheid dat roept betekend dat nog niet dat dat ook het dichtstebij de waarheid zit.

Folkert

Zegt de aap tegen de  banaan, nee wagt het was een duitser. EEn duiters en een aap lopen over een banaan.....

nee over straat, dat was het. Zegt de aap tegen de duitser, nee de duitser tegen de aap.....of was het de aap die sprak?
nou ja maakt eigenlijk ook niet uit wie wat zei, maar uiteindelijk gaan ze vechten en de aap wint de banaan.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Yes, ik ga met een banaan naar huis :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 21 april 2008 - 13:19:20
Yes, ik ga met een banaan naar huis :)

oohh nu snap ik ook waarom jij voor Schumacher was ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Citaat van: Burorri op 21 april 2008 - 11:26:11
Zegt de aap tegen de  banaan, nee wagt het was een duitser. EEn duiters en een aap lopen over een banaan.....

nee over straat, dat was het. Zegt de aap tegen de duitser, nee de duitser tegen de aap.....of was het de aap die sprak?
nou ja maakt eigenlijk ook niet uit wie wat zei, maar uiteindelijk gaan ze vechten en de aap wint de banaan.
???
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 21 april 2008 - 20:55:16
Citaat van: Burorri op 21 april 2008 - 11:26:11
Zegt de aap tegen de  banaan, nee wagt het was een duitser. EEn duiters en een aap lopen over een banaan.....

nee over straat, dat was het. Zegt de aap tegen de duitser, nee de duitser tegen de aap.....of was het de aap die sprak?
nou ja maakt eigenlijk ook niet uit wie wat zei, maar uiteindelijk gaan ze vechten en de aap wint de banaan.
???

Hahaha van dit welles nietus verhaaltje/wedstrijdje werd ik ook beetje moe ;D
dus ging ik maar verhaaltje vertellen  :-*
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Geen discussies gewend hier, pffffff. :P

scho0634

Citaat van: Wizard op 21 april 2008 - 21:12:33
Geen discussies gewend hier, pffffff. :P
zat discussies gewend hier, maar iemand mag best een dolletje maken tussendoor, pfffffff :P

Folkert

Citaat van: Wizard op 21 april 2008 - 21:12:33
Geen discussies gewend hier, pffffff. :P
Ben veel ergere en meer zinlozere discussies op een ander board gewent.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Nu ik hier ben niet meer. Afgelopen met dolletjes. :lol:

Alle gekkigheid op een stokje, voor mij is het ook even aftasten waar ik mee te maken heb. ;)

Wizard

Citaat van: Burorri op 21 april 2008 - 21:17:25
Citaat van: Wizard op 21 april 2008 - 21:12:33
Geen discussies gewend hier, pffffff. :P
Ben veel ergere en meer zinlozere discussies op een ander board gewent.


Waar? Als ik zo onbeleefd mag zijn.......

meatball

Citaat van: Wizard op 21 april 2008 - 21:19:33
Citaat van: Burorri op 21 april 2008 - 21:17:25
Citaat van: Wizard op 21 april 2008 - 21:12:33
Geen discussies gewend hier, pffffff. :P
Ben veel ergere en meer zinlozere discussies op een ander board gewent.


Waar? Als ik zo onbeleefd mag zijn.......
Nee onbeleefd zijn daar houden we hier niet van,alleen respect voor de oude garde is hier van toepassing ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 21 april 2008 - 21:22:29
Citaat van: Wizard op 21 april 2008 - 21:19:33
Citaat van: Burorri op 21 april 2008 - 21:17:25
Citaat van: Wizard op 21 april 2008 - 21:12:33
Geen discussies gewend hier, pffffff. :P
Ben veel ergere en meer zinlozere discussies op een ander board gewent.


Waar? Als ik zo onbeleefd mag zijn.......
Nee onbeleefd zijn daar houden we hier niet van,alleen respect voor de oude garde is hier van toepassing ;)

Hahah inderdaad, en aangezien ik langer lid ben mag jij dat niet vragen :p
heheh
F1updateracing forum :P
Trotse vader van Rosalie(L)