Bahrein man van de race

Gestart door meatball, 06 april 2008 - 17:27:25

« vorige - volgende »

bekende vraag

Massa
Raikkonen
Kubica
Heidveld
Kovalainen
Webber
Hamilton
Trulli
Rosberg
andere

Wizard

Nogmaals, Button rijdt niet erachterop, en daarnaast, als DC de wagen abrupt voor Button gooit terwijl Button in een inhaalslag zit, dus sneller is, is Button niet fout.

Diegene die achterop rijdt is niet altijd fout, dat is op de weg ook niet. Als jij mij inhaalt op de autobaan en ik gooi mijn wagen op een moment dat jij niet meer kunt uitwijken voor de jouwe, ben jij ook niet schuld, of wel soms?

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 19 april 2008 - 01:13:20
Nogmaals, Button rijdt niet erachterop, en daarnaast, als DC de wagen abrupt voor Button gooit terwijl Button in een inhaalslag zit, dus sneller is, is Button niet fout.

Diegene die achterop rijdt is niet altijd fout, dat is op de weg ook niet. Als jij mij inhaalt op de autobaan en ik gooi mijn wagen op een moment dat jij niet meer kunt uitwijken voor de jouwe, ben jij ook niet schuld, of wel soms?
Maar circuit is de weg niet. Coulthard had het kunnen voorkomen maar deed het niet, hij wilden koste wat het kost die positie behouden, en terecht. In de autosport bestaat er zoiets tussen de ene is in fout en de andere is in fout: raceincident ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Citaat van: Ferrari 2008 op 19 april 2008 - 08:27:17
Maar circuit is de weg niet.

Ja en de ene race is de andere niet. Het was enkel als voorbeeld dat de achterop rijdende niet altijd schuld is. Dat ik dit nog moet uitleggen....

CitaatCoulthard had het kunnen voorkomen maar deed het niet,

En Button niet, dus is DC schuld...hij had het wel kunnen voorkomen -zeg je zelf-

Citaathij wilden koste wat het kost die positie behouden, en terecht.

Deze denkwijze stelling blijven vasthouden. :-\ Schieten ze dadelijk met bosjes eraf en gebruiken als argument; "ja, ik wilde mijn positie behouden". Dit soort uitspraken vind ik een zwakte bod, serieus. Als ik mijn belager eraf moet rossen om mijn positie te houden, is dat geen faire manier van je positie verdedigen. Ik hoop dat de overige coureurs, geen voorbeeld nemen aan deze man, die ook nog het hardste schreeuwt over veiligheid hier, veiligheid daar om vervolgens zelf als een dweil een gat dicht te gooien terwijl hij zijn belager ziet.

CitaatIn de autosport bestaat er zoiets tussen de ene is in fout en de andere is in fout: raceincident ...

True, alleen indeze gaat die theorie niet op.

Folkert

Citaat van: Wizard op 19 april 2008 - 08:41:41
Citaat van: Ferrari 2008 op 19 april 2008 - 08:27:17
Maar circuit is de weg niet.

Ja en de ene race is de andere niet. Het was enkel als voorbeeld dat de achterop rijdende niet altijd schuld is. Dat ik dit nog moet uitleggen....

CitaatCoulthard had het kunnen voorkomen maar deed het niet,

En Button niet, dus is DC schuld...hij had het wel kunnen voorkomen -zeg je zelf-

Citaathij wilden koste wat het kost die positie behouden, en terecht.

Deze denkwijze stelling blijven vasthouden. :-\ Schieten ze dadelijk met bosjes eraf en gebruiken als argument; "ja, ik wilde mijn positie behouden". Dit soort uitspraken vind ik een zwakte bod, serieus. Als ik mijn belager eraf moet rossen om mijn positie te houden, is dat geen faire manier van je positie verdedigen. Ik hoop dat de overige coureurs, geen voorbeeld nemen aan deze man, die ook nog het hardste schreeuwt over veiligheid hier, veiligheid daar om vervolgens zelf als een dweil een gat dicht te gooien terwijl hij zijn belager ziet.

CitaatIn de autosport bestaat er zoiets tussen de ene is in fout en de andere is in fout: raceincident ...

True, alleen indeze gaat die theorie niet op.
Juist bij deze zou dat eerder op gaan. Maar DC gooit de deur niet abrubt dicht  Je ziet duidelijk dat Button een beweging maken, war hij weer meer achter DC rijd. En eerder zei jij al iets van dat door het afwijken van de Race lijn van DC dat Button dacht dat hij er voor bij kon. DC had dus kunnen denken dat Button er niet meer mee door ging en dus gewoon instuurde.

En ja er zijn enkele gevallen waar het achter oprijdende verkeer niet schuldig is, maar dat is in slechts 5% maar het geval.


En ook Button had het kunnen voorkomen, door er op een betere manier voor bij te gaan. Hij zat dicht genoeg achter DC, maar hij pakte het helemaal verkeerd aan. Het is duidelijk te zien aan het slingeren van Button. DC was al aan het insturen toen Button nog ver achter hem zat.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Wizard, jij hebt in alles je eigen denkwijze en blijkbaar ook je eigen regels. Zie, de achterliggende moet de voorliggende inhalen, de voorliggende moet de achterliggende niet voorbij laten. De neus ernaast is dus niet voldoende. Jij bent waarschijnlijk zo iemand die op het laatste moment bij een splitsing nog iedereen voorbij steekt en dan vind dat je helemaal op het einde er maar kan tussenwringen en als men jouw er niet tussenliet je op een betonblok zou vliegen, wel, dat is een verkeerde denkwijze.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Burorri op 19 april 2008 - 10:50:14
En ook Button had het kunnen voorkomen, door er op een betere manier voor bij te gaan. Hij zat dicht genoeg achter DC, maar hij pakte het helemaal verkeerd aan. Het is duidelijk te zien aan het slingeren van Button. DC was al aan het insturen toen Button nog ver achter hem zat.
Sorry maar kan je deze ff uitleggen voor een domme Hollander:

CitaatHij zat dicht genoeg achter DC

en

CitaatDC was al aan het insturen toen Button nog ver achter hem zat.

Als DC al aan het insturen was, zoals je in je tweede quote zegt, zat hij er dus niet dicht genoeg achter, zoals je in je eerst quote zegt.

Dus gaarne even een uitleg...

Folkert

Citaat van: 0634 op 19 april 2008 - 14:42:37
Citaat van: Burorri op 19 april 2008 - 10:50:14
En ook Button had het kunnen voorkomen, door er op een betere manier voor bij te gaan. Hij zat dicht genoeg achter DC, maar hij pakte het helemaal verkeerd aan. Het is duidelijk te zien aan het slingeren van Button. DC was al aan het insturen toen Button nog ver achter hem zat.
Sorry maar kan je deze ff uitleggen voor een domme Hollander:

CitaatHij zat dicht genoeg achter DC

en

CitaatDC was al aan het insturen toen Button nog ver achter hem zat.
Als DC al aan het insturen was, zoals je in je tweede quote zegt, zat hij er dus niet dicht genoeg achter, zoals je in je eerst quote zegt.

Dus gaarne even een uitleg...


Ok, ff denken hoor :P.
Nou laat ik het zo zeggen. Button zat inderdaad dichtgenoeg achter DC om een poging te wagen. Maar de manier waar op Button het aanpakte was hoogst twijfel achtig. Ik ben van Mening dat Button een stuurbeweging naar links maakte en weer meer achter DC terecht kwam, maar toen zag dat DC iets van de l ijn afweek en als nog een alles of niets poging probeerde bij DC. Aan het slingeren van de auto van Button kon je op maken dat hij de situattie toch verkeerd had ingeschat.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

En ik blijf van mening dat het eerst wilde proberen, toen zich terugtrok en zich daarna gewoon verremde. Maar goed, die dingen gebeuren.

Folkert

Citaat van: 0634 op 19 april 2008 - 22:20:15
En ik blijf van mening dat het eerst wilde proberen, toen zich terugtrok en zich daarna gewoon verremde. Maar goed, die dingen gebeuren.
Ja das precies wat ik dus bedoel. :D
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Burorri op 20 april 2008 - 00:58:00
Citaat van: 0634 op 19 april 2008 - 22:20:15
En ik blijf van mening dat het eerst wilde proberen, toen zich terugtrok en zich daarna gewoon verremde. Maar goed, die dingen gebeuren.
Ja das precies wat ik dus bedoel. :D
dan zijn wij het in deze dus helemaal eens ;)

Ik ben nu ook wel klaar met dit race-incident dat inmiddels over heel wat pagina's hier wordt uitgesmeerd. Zo bijzonder was het namelijk allemaal niet. En ik doe er nog aan mee ook  :-[

meatball

Citaat van: 0634 op 20 april 2008 - 09:38:51
Citaat van: Burorri op 20 april 2008 - 00:58:00
Citaat van: 0634 op 19 april 2008 - 22:20:15
En ik blijf van mening dat het eerst wilde proberen, toen zich terugtrok en zich daarna gewoon verremde. Maar goed, die dingen gebeuren.
Ja das precies wat ik dus bedoel. :D
dan zijn wij het in deze dus helemaal eens ;)

Ik ben nu ook wel klaar met dit race-incident dat inmiddels over heel wat pagina's hier wordt uitgesmeerd. Zo bijzonder was het namelijk allemaal niet. En ik doe er nog aan mee ook  :-[
Ik niet :D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: 0634 op 20 april 2008 - 09:38:51
Citaat van: Burorri op 20 april 2008 - 00:58:00
Citaat van: 0634 op 19 april 2008 - 22:20:15
En ik blijf van mening dat het eerst wilde proberen, toen zich terugtrok en zich daarna gewoon verremde. Maar goed, die dingen gebeuren.
Ja das precies wat ik dus bedoel. :D
dan zijn wij het in deze dus helemaal eens ;)

Ik ben nu ook wel klaar met dit race-incident dat inmiddels over heel wat pagina's hier wordt uitgesmeerd. Zo bijzonder was het namelijk allemaal niet. En ik doe er nog aan mee ook  :-[
Hahah ja inderdaad. En je hebt ook gelijk, als het om het WK ging dan kon ik het me nog voorstellen, maar dit was de eerste race en om 2 rijders die opdat moment achteraan reden.

@Meatball: Jij bent er nog niet klaar mee, of jij bent het niet met ons eens :P
Trotse vader van Rosalie(L)

amp

Citaat van: Burorri op 20 april 2008 - 12:26:11
Citaat van: 0634 op 20 april 2008 - 09:38:51
Citaat van: Burorri op 20 april 2008 - 00:58:00
Citaat van: 0634 op 19 april 2008 - 22:20:15
En ik blijf van mening dat het eerst wilde proberen, toen zich terugtrok en zich daarna gewoon verremde. Maar goed, die dingen gebeuren.
Ja das precies wat ik dus bedoel. :D
dan zijn wij het in deze dus helemaal eens ;)

Ik ben nu ook wel klaar met dit race-incident dat inmiddels over heel wat pagina's hier wordt uitgesmeerd. Zo bijzonder was het namelijk allemaal niet. En ik doe er nog aan mee ook  :-[
Hahah ja inderdaad. En je hebt ook gelijk, als het om het WK ging dan kon ik het me nog voorstellen, maar dit was de eerste race en om 2 rijders die opdat moment achteraan reden.

@Meatball: Jij bent er nog niet klaar mee, of jij bent het niet met ons eens :P

Dit was toch al weer de derde race meen ik

Folkert

Citaat van: amp op 20 april 2008 - 13:22:33
Citaat van: Burorri op 20 april 2008 - 12:26:11
Citaat van: 0634 op 20 april 2008 - 09:38:51
Citaat van: Burorri op 20 april 2008 - 00:58:00
Citaat van: 0634 op 19 april 2008 - 22:20:15
En ik blijf van mening dat het eerst wilde proberen, toen zich terugtrok en zich daarna gewoon verremde. Maar goed, die dingen gebeuren.
Ja das precies wat ik dus bedoel. :D
dan zijn wij het in deze dus helemaal eens ;)

Ik ben nu ook wel klaar met dit race-incident dat inmiddels over heel wat pagina's hier wordt uitgesmeerd. Zo bijzonder was het namelijk allemaal niet. En ik doe er nog aan mee ook  :-[
Hahah ja inderdaad. En je hebt ook gelijk, als het om het WK ging dan kon ik het me nog voorstellen, maar dit was de eerste race en om 2 rijders die opdat moment achteraan reden.

@Meatball: Jij bent er nog niet klaar mee, of jij bent het niet met ons eens :P

Dit was toch al weer de derde race meen ik
Oh wacht ja, ben ff in de war met Massa DC :P

mmmm hij raakt wel vaak betrokken er bij ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

#74
Citaat van: Ferrari 2008 op 19 april 2008 - 13:09:02
Wizard, jij hebt in alles je eigen denkwijze en blijkbaar ook je eigen regels.

Zoals?

CitaatZie, de achterliggende moet de voorliggende inhalen, de voorliggende moet de achterliggende niet voorbij laten.

Waar beweer ik dat? Graag antwoorden met quote.

CitaatDe neus ernaast is dus niet voldoende. Jij bent waarschijnlijk zo iemand die op het laatste moment bij een splitsing nog iedereen voorbij steekt en dan vind dat je helemaal op het einde er maar kan tussenwringen en als men jouw er niet tussenliet je op een betonblok zou vliegen, wel,

En waar slaat dit nu weer op? Zullen we afspreken het inhoudelijk houden? 

Citaatdat is een verkeerde denkwijze.

Dat is een verkeerde denkwijze of dat vindt jij een verkeerde denkwijze? Probeer je mening niet als feit te projecteren.