Bahrein man van de race

Gestart door meatball, 06 april 2008 - 17:27:25

« vorige - volgende »

bekende vraag

Massa
Raikkonen
Kubica
Heidveld
Kovalainen
Webber
Hamilton
Trulli
Rosberg
andere

scho0634

Dat vond ik eerst ook, Wizard. Maar na een paar keer de herhaling te hebben gezien ben ik van mening dat Button zich gewoon verremde. Dat verraste DC wellicht.

Wizard

DC zelf zei in het interview dat hij Button weldegelijk zag. Dus wat ik eerst afschilderde als race-incident, bestempelde ik later als dat DC ruimte had kunnen bieden aan Button.

Jasper

Citaat van: 0634 op 17 april 2008 - 20:46:52
Dat vond ik eerst ook, Wizard. Maar na een paar keer de herhaling te hebben gezien ben ik van mening dat Button zich gewoon verremde. Dat verraste DC wellicht.
Button verremde zich, maar had de bocht alsnog kunnen halen. DC deed de deur dicht. Zeggen dat hij daar binnen mocht snijden, is zeggen dat je als coureur iemand anders van de baan mag rijden.

Folkert

Citaat van: Jasper op 17 april 2008 - 23:48:47
Citaat van: 0634 op 17 april 2008 - 20:46:52
Dat vond ik eerst ook, Wizard. Maar na een paar keer de herhaling te hebben gezien ben ik van mening dat Button zich gewoon verremde. Dat verraste DC wellicht.
Button verremde zich, maar had de bocht alsnog kunnen halen. DC deed de deur dicht. Zeggen dat hij daar binnen mocht snijden, is zeggen dat je als coureur iemand anders van de baan mag rijden.
Ben ik niet mee eens. Wat als DC Button voor bij liet? Was hij dus plek verloren. Ok het was niet verstandig want nu viel die ui en heeft hij helemaal niets. Maar ik weet nog wel hoe fel er gereageerd werd overal, toen trulli in 2004 in Frankrijk in de laatste bocht Barichello voorbij liet.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Nogmaals, ik heb het nergens over dat DC zijn plek had moeten afstaan. Zoja, quote me maar eens waar ik dat zeg.

Wizard

#50
Citaat van: Jasper op 17 april 2008 - 23:48:47
Citaat van: 0634 op 17 april 2008 - 20:46:52
Dat vond ik eerst ook, Wizard. Maar na een paar keer de herhaling te hebben gezien ben ik van mening dat Button zich gewoon verremde. Dat verraste DC wellicht.
Button verremde zich, maar had de bocht alsnog kunnen halen. DC deed de deur dicht. Zeggen dat hij daar binnen mocht snijden, is zeggen dat je als coureur iemand anders van de baan mag rijden.

Hoe komen je erbij dat Button zich verremt?
DC gaat iets van de racelijn af waardoor er een gat ontstaat, waar Button vervolgens "induikt", Coulthard  keert plotseling weer terug op de ideale lijn door in te sturen daar waar hij plaats dient te laten omdat Button zich inmiddels naast DC genesteld had. Zeker omdat DC ook nog eens claimt Button gezien te hebben.

[edit] Filmpje gevonden;



Na 3 seconde zie je dat DC van de ideale lijn afgaat en op het moment dat Button hem erlangs prikt, hij instuurd. Ik snap niet dat men Button hier iets verwijt, zijn aanzet was prima, DC laat hem geen ruimte, daar kan Button niks aan doen.


Folkert

Citaat van: Wizard op 18 april 2008 - 12:58:37
Citaat van: Jasper op 17 april 2008 - 23:48:47
Citaat van: 0634 op 17 april 2008 - 20:46:52
Dat vond ik eerst ook, Wizard. Maar na een paar keer de herhaling te hebben gezien ben ik van mening dat Button zich gewoon verremde. Dat verraste DC wellicht.
Button verremde zich, maar had de bocht alsnog kunnen halen. DC deed de deur dicht. Zeggen dat hij daar binnen mocht snijden, is zeggen dat je als coureur iemand anders van de baan mag rijden.

Hoe komen je erbij dat Button zich verremt?
DC gaat iets van de racelijn af waardoor er een gat ontstaat, waar Button vervolgens "induikt", Coulthard  keert plotseling weer terug op de ideale lijn door in te sturen daar waar hij plaats dient te laten omdat Button zich inmiddels naast DC genesteld had. Zeker omdat DC ook nog eens claimt Button gezien te hebben.

[edit] Filmpje gevonden;



Na 3 seconde zie je dat DC van de ideale lijn afgaat en op het moment dat Button hem erlangs prikt, hij instuurd. Ik snap niet dat men Button hier iets verwijt, zijn aanzet was prima, DC laat hem geen ruimte, daar kan Button niks aan doen.


Dat zie je als hij ineens ook van achter DC vandan komt en ineens breekt  zijn achter kant lichtjes weg. Eeerst komt hij achter DC vandaan en gaat dan ineens weer stukje terug en besluit daarna weer naar rechts te gaan omdat hij daar een gaatje ziet die er niet is. En je zegt het zelf, hij gaat iets van de racelijn af, maar misschien heeft hij andere lijn tenopzichte van Button. En ja hij kan Button gezien hebben, mmaar volgnes mij alleen in de spiegels, want op moment dat hij naast hem zat was hij al aan het insturen.
En nee je zegt het niet, maar als je kijkt naar met welke snelheid Button ineens voorbij DC gaat had hij de bocht zeer ruim genomen waar door DC heel veel plaats moest maken en Button of er ineens langs was, of meer momentum zou hebben om daarna er voor bij te gaan.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Citaat van: Wizard op 18 april 2008 - 12:58:37
Citaat van: Jasper op 17 april 2008 - 23:48:47
Citaat van: 0634 op 17 april 2008 - 20:46:52
Dat vond ik eerst ook, Wizard. Maar na een paar keer de herhaling te hebben gezien ben ik van mening dat Button zich gewoon verremde. Dat verraste DC wellicht.
Button verremde zich, maar had de bocht alsnog kunnen halen. DC deed de deur dicht. Zeggen dat hij daar binnen mocht snijden, is zeggen dat je als coureur iemand anders van de baan mag rijden.

Hoe komen je erbij dat Button zich verremt?
DC gaat iets van de racelijn af waardoor er een gat ontstaat, waar Button vervolgens "induikt", Coulthard  keert plotseling weer terug op de ideale lijn door in te sturen daar waar hij plaats dient te laten omdat Button zich inmiddels naast DC genesteld had. Zeker omdat DC ook nog eens claimt Button gezien te hebben.

[edit] Filmpje gevonden;



Na 3 seconde zie je dat DC van de ideale lijn afgaat en op het moment dat Button hem erlangs prikt, hij instuurd. Ik snap niet dat men Button hier iets verwijt, zijn aanzet was prima, DC laat hem geen ruimte, daar kan Button niks aan doen.

En dat Button gigantisch sliddert en moet tegensturen, hoort natuurlijk allemaal bij zijn prachtige manoeuvre!

Wizard

Gi-gan-tisch slingert? Zou het mischien kunnen dat Button reageert op het insturen van DC, ik zeg maar iets geks.  8)

Kom op zeg, je ziet duidelijk dat DC diegene is, die van zijn lijn wijkt en weer terugkomt. Hij zag Button(dat heeft hij zelf toegegeven) en gooit keihard het gat dicht. Hoe je het ook wendt of keert, je kunt Button indeze niks kwalijk nemen als je het mij vraagt.

Folkert

Citaat van: Wizard op 18 april 2008 - 16:10:16
Gi-gan-tisch slingert? Zou het mischien kunnen dat Button reageert op het insturen van DC, ik zeg maar iets geks.  8)

Kom op zeg, je ziet duidelijk dat DC diegene is, die van zijn lijn wijkt en weer terugkomt. Hij zag Button(dat heeft hij zelf toegegeven) en gooit keihard het gat dicht. Hoe je het ook wendt of keert, je kunt Button indeze niks kwalijk nemen als je het mij vraagt.
Gigantisch is misschien overdreven, maar hij slingert weldegelijk. En ja je kan Button wel iets kwalijk nemen. Hij is achter de achteroprijdende persoon. Dat hij de actie van DC verkeerd leest is toch echt wel Button zijn schuld.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Op het moment van de aanrijding zit Button er al naast hoort en als je DC dan hoort zeggen dat hij Button weldegelijk zag, heb je gewoon ruimte te laten. DC treft wat mij betreft alle blaam. Ten eerste wijkt DC van de lijn, stuurt terug en gooit vervolgens het gat dichtterwijl Button er naast zit.

Folkert

Citaat van: Wizard op 18 april 2008 - 16:23:27
Op het moment van de aanrijding zit Button er al naast hoort en als je DC dan hoort zeggen dat hij Button weldegelijk zag, heb je gewoon ruimte te laten. DC treft wat mij betreft alle blaam. Ten eerste wijkt DC van de lijn, stuurt terug en gooit vervolgens het gat dichtterwijl Button er naast zit.
Ok, vraagje wie waren fout in Australie 2005: Heidfeld of Schumacher
en wie was fout in Malbourn 2008: Massa of DC?
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Schumacher, die bood Heidfeld geen ruimte als ik me niet vergis, maar met het verschil, Schumacher week niet van zijn lijn, iets wat DC wel doet, dus een mank vergelijk.

Massa vs DC, moet je me eens een link plaatsen. Kan me wel herinneren dat ze een aanrijding hadden, maar ken de details niet meer.

scho0634

Citaat van: Wizard op 18 april 2008 - 16:10:16
Gi-gan-tisch slingert? Zou het mischien kunnen dat Button reageert op het insturen van DC, ik zeg maar iets geks.  8)

Kom op zeg, je ziet duidelijk dat DC diegene is, die van zijn lijn wijkt en weer terugkomt. Hij zag Button(dat heeft hij zelf toegegeven) en gooit keihard het gat dicht. Hoe je het ook wendt of keert, je kunt Button indeze niks kwalijk nemen als je het mij vraagt.
Button verremde zich, dus je kan hem wel wat kwalijk nemen.

Folkert

Citaat van: Wizard op 18 april 2008 - 16:40:37
Schumacher, die bood Heidfeld geen ruimte als ik me niet vergis, maar met het verschil, Schumacher week niet van zijn lijn, iets wat DC wel doet, dus een mank vergelijk.

Massa vs DC, moet je me eens een link plaatsen. Kan me wel herinneren dat ze een aanrijding hadden, maar ken de details niet meer.
Kan ff geen filmpje daar van vinden.
Maar of DC nou van de race lijn afgaat of niet, is niet belangrijk. Button gooit hem van veel te ver er tussen. En het blijft nog altijd: de gene die achteroprijd is nog altijd schuldig.
Trotse vader van Rosalie(L)