Mad Max?

Gestart door Tim C, 31 maart 2008 - 10:36:19

« vorige - volgende »

Icecognito

Citaat van: Ferrari 2008 op 21 april 2008 - 18:08:10
Citaat van: Wizard op 21 april 2008 - 17:34:44
Peugeot is HDI.  :D
Dat weet ik, maar als audi/vw het kan, kan peugeot het ook wel zeker :)

Citaat van: Burorri op 21 april 2008 - 18:00:45
Citaat van: Ferrari 2008 op 21 april 2008 - 17:25:14
Citaat van: Burorri op 21 april 2008 - 16:29:18
het is nu volgens mij bewezen dat het hele schandaal negatief is geweest voor de F1.
En waaruit concludeer je dat? Ik heb nog nergens kijkcijfers vergeleken gezien, polls bij mensen die niet echt fan zijn etc. Volgens mij geldt hier de regel "negatieve reclame is ook reclame" ...
Ik meende het ergens gelezen te hebben.
Maar kijk maar naar de GP van Bahrein, Mosley was niet welkom daar. En de koning van Spanje heeft ook al laten blijken dat hij liever niet wilt dat Mosley aanwezig is bij de GP.
Mja, of er daardoor ook minder kijkers zijn, ik betwijfel het eigenlijk... In tegendeel, de F1 komt nog eens in het nieuws en de mensen die het eigenlijk niet volgen worden op de hoogte gebracht dat er een GP is, weeral publiciteit ;) Enfin, zo zie ik het hé :)
Inderdaad, al zal vooral liggen aan ons zinderend vorige jaar:)
Mol: Hamilton, stomme geit! Hij ramt Alonso vol in z'n kont!

meatball

Dit gaat niet over de f1,daarvoor is dit geen positieve of negatieve reclame.
Het gaat erover of deze man nog kan gezien worden bij belangrijke mensen en regeringsleiders,wat wel belangrijk is voor de f1.
Als blijkt dat hij nergens meer welkom is dan moet hij opstappen,en met de f1 zelf heeft dat niets te maken.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 21 april 2008 - 18:08:10
Citaat van: Wizard op 21 april 2008 - 17:34:44
Peugeot is HDI.  :D
Dat weet ik, maar als audi/vw het kan, kan peugeot het ook wel zeker :)

Citaat van: Burorri op 21 april 2008 - 18:00:45
Citaat van: Ferrari 2008 op 21 april 2008 - 17:25:14
Citaat van: Burorri op 21 april 2008 - 16:29:18
het is nu volgens mij bewezen dat het hele schandaal negatief is geweest voor de F1.
En waaruit concludeer je dat? Ik heb nog nergens kijkcijfers vergeleken gezien, polls bij mensen die niet echt fan zijn etc. Volgens mij geldt hier de regel "negatieve reclame is ook reclame" ...
Ik meende het ergens gelezen te hebben.
Maar kijk maar naar de GP van Bahrein, Mosley was niet welkom daar. En de koning van Spanje heeft ook al laten blijken dat hij liever niet wilt dat Mosley aanwezig is bij de GP.
Mja, of er daardoor ook minder kijkers zijn, ik betwijfel het eigenlijk... In tegendeel, de F1 komt nog eens in het nieuws en de mensen die het eigenlijk niet volgen worden op de hoogte gebracht dat er een GP is, weeral publiciteit ;) Enfin, zo zie ik het hé :)
Nee daar heb je misschien wel gelijk in. Maar de F1 is ook een buisness en sponsoren zullen misschien nu wel 2 of 3 keer nadenken voor ze een contract met de F1 aan gaan.
En misschien in de long run gaat dat wel tenkoste van de kijkers denk ik. (minder uitzendtijd, duurdere kaartjes om het gat op te vullen.) Het heeft denk ik een kettingreactie effect.
Maar dat is tot nu toe speculatie, maar het is zeker mogelijk.
Trotse vader van Rosalie(L)

McChouffe

Citaat van: Burorri op 21 april 2008 - 21:13:49
Nee daar heb je misschien wel gelijk in. Maar de F1 is ook een buisness en sponsoren zullen misschien nu wel 2 of 3 keer nadenken voor ze een contract met de F1 aan gaan.
En misschien in de long run gaat dat wel tenkoste van de kijkers denk ik. (minder uitzendtijd, duurdere kaartjes om het gat op te vullen.) Het heeft denk ik een kettingreactie effect.
Maar dat is tot nu toe speculatie, maar het is zeker mogelijk.

Ik denk eerder dat het een kortetermijneffect is. Nu kijkt iedereen (of de meesten toch) vrij negatief naar Mosley. Over enkele weken/maanden/jaren zijn zo'n dingen vergeten.
Kijk naar McLaren, Ik denk niet dat er nu nog veel bedrijven zijn (als er al zijn) die negatief naar McLaren kijken. Vorig jaar zal dat wel even anders zijn, maar zo'n dingen vergeten mensen doorgaans snel.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Folkert

Citaat van: McChouffe op 22 april 2008 - 07:24:17
Citaat van: Burorri op 21 april 2008 - 21:13:49
Nee daar heb je misschien wel gelijk in. Maar de F1 is ook een buisness en sponsoren zullen misschien nu wel 2 of 3 keer nadenken voor ze een contract met de F1 aan gaan.
En misschien in de long run gaat dat wel tenkoste van de kijkers denk ik. (minder uitzendtijd, duurdere kaartjes om het gat op te vullen.) Het heeft denk ik een kettingreactie effect.
Maar dat is tot nu toe speculatie, maar het is zeker mogelijk.

Ik denk eerder dat het een kortetermijneffect is. Nu kijkt iedereen (of de meesten toch) vrij negatief naar Mosley. Over enkele weken/maanden/jaren zijn zo'n dingen vergeten.
Kijk naar McLaren, Ik denk niet dat er nu nog veel bedrijven zijn (als er al zijn) die negatief naar McLaren kijken. Vorig jaar zal dat wel even anders zijn, maar zo'n dingen vergeten mensen doorgaans snel.
Nou ja ligt er aan hoe lang Mosley blijft als president.
Ja dat is wel zo, maar Mclaren is toch wel meer "Aanwezeig" en meer te zijn dan Mad Max. Als Max weg zou zijn zou het veel mensen niet kunnen interreseren, als de F1 maar spannend blijft.
Als Mclaren weg zou zijn, zouden heel veel mensen hun team missen en is er een van de beste en mooiste teams uti de historie verdwenen.
Trotse vader van Rosalie(L)

McChouffe

Citaat van: Burorri op 22 april 2008 - 12:12:26
Als Max weg zou zijn zou het veel mensen niet kunnen interreseren, als de F1 maar spannend blijft.

Als Max blijft, kan dat even weinig mensen schelen. De volgende in functie zal op hetzelfde elan voortgaan als Mosley.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Folkert

Citaat van: McChouffe op 22 april 2008 - 12:50:25
Citaat van: Burorri op 22 april 2008 - 12:12:26
Als Max weg zou zijn zou het veel mensen niet kunnen interreseren, als de F1 maar spannend blijft.

Als Max blijft, kan dat even weinig mensen schelen. De volgende in functie zal op hetzelfde elan voortgaan als Mosley.
ik denk dat er wel veel mensen zijn die het wat kan schelen als hij blijft, maar ook genoeg die het neits uitmaakt.
Trotse vader van Rosalie(L)

McLaren_über_alles

Toch opmerkelijk dat zo goed als alle teams zich op de vergadering uitspraken tegen Mosley. Ze verklaarden dat het aanblijven van Mosley de sport schade toe brengt.  Enkel de twee Red Bull teams (blijkbaar is hun baas goed bevriend en wou men nog geen standpunt innemen zonder hem te raadplegen) en vooral Ferrari weigerden zich tegen Mosley te keren...
Bazenpoeperij of wederdienst?  ;)
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

McChouffe

Citaat van: McLaren_über_alles op 28 april 2008 - 22:48:52
Toch opmerkelijk dat zo goed als alle teams zich op de vergadering uitspraken tegen Mosley. Ze verklaarden dat het aanblijven van Mosley de sport schade toe brengt.  Enkel de twee Red Bull teams (blijkbaar is hun baas goed bevriend en wou men nog geen standpunt innemen zonder hem te raadplegen) en vooral Ferrari weigerden zich tegen Mosley te keren...
Bazenpoeperij of wederdienst?  ;)

Of een goed overwogen mening? Hier op het forum zijn ook een aantal mensen die geen vrienden zijn van Mosley, maar wel vinden dat dit geen reden is om op te moeten stappen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Eric

Citaat van: McLaren_über_alles op 28 april 2008 - 22:48:52
Toch opmerkelijk dat zo goed als alle teams zich op de vergadering uitspraken tegen Mosley. Ze verklaarden dat het aanblijven van Mosley de sport schade toe brengt.  Enkel de twee Red Bull teams (blijkbaar is hun baas goed bevriend en wou men nog geen standpunt innemen zonder hem te raadplegen) en vooral Ferrari weigerden zich tegen Mosley te keren...
Bazenpoeperij of wederdienst?  ;)

Het is een complot...michael Schumacher heeft de camera geplaatst om zo Max af te kunnen afpersen zodat Ferrari de boel naar hun hand kan zetten, toen Max weigerde gaf MS de beelden vrij...
en toen kwam er een olifant met een lange snuit en het verhaaltje was uit... ::)

Zo kan je achter alles iets beginnen te zoeken...Misschien heeft Ron Dennis de anderen betaald om tegen Max te stemmen.... ::)

Folkert

Citaat van: McChouffe op 29 april 2008 - 07:18:57
Citaat van: McLaren_über_alles op 28 april 2008 - 22:48:52
Toch opmerkelijk dat zo goed als alle teams zich op de vergadering uitspraken tegen Mosley. Ze verklaarden dat het aanblijven van Mosley de sport schade toe brengt.  Enkel de twee Red Bull teams (blijkbaar is hun baas goed bevriend en wou men nog geen standpunt innemen zonder hem te raadplegen) en vooral Ferrari weigerden zich tegen Mosley te keren...
Bazenpoeperij of wederdienst?  ;)

Of een goed overwogen mening? Hier op het forum zijn ook een aantal mensen die geen vrienden zijn van Mosley, maar wel vinden dat dit geen reden is om op te moeten stappen.
Nouj goed overwogen. Het is nu toch wel redelijk duidelijk dat heel veel mensen walgen van deze zaak. Of het nou prive is geweest of niet, het is nu bekent en al 2 landen hebben gezegt hem niet aanwezig te willen hebben op het circuit.
Meen ergens gelezen te hebben dat er toch wel een slechte reactie op is geweest M.B.T de kijkcijfers. Maar dat weet ik eigenlijk niet helemaal zeker.

Mij boeit het eerlijk gezegt niet, mocht hem nooit zo echt, maar hij deed wel goede zaken voor de F1. Maar toch denk ik dat het beter is om voor hem op te stappen. En Todt heeft ook wel gelijk, maar denk dat dat niet opgaat nu.
Trotse vader van Rosalie(L)


Jasper

Alsof hij onvervangbaar is. ::)

McChouffe

Citaat van: Jasper op 18 mei 2008 - 14:14:43
Alsof hij onvervangbaar is. ::)

De volgende, door Bernie gekozen, marionnet staat waarschijnlijk al klaar...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

TheIceman

Hij blijft nog even.