Mad Max?

Gestart door Tim C, 31 maart 2008 - 10:36:19

« vorige - volgende »

Eric

ieder diertje zijn pleziertje  ;D
was er niet eens een president die ook graag raar deed ...met sigaren...
er  zijn veel mensen met een belangrijke functie die hun rare kantjes hebben...so what, zelfs al komt het aan het licht (zolang alles legaal verloopt)

McChouffe

De vraag is eigenlijk niet of Mosley nog kan blijven na zijn filmpje.
Maar de vraag is of Mosley nog kan blijven nu hij de steun niet meer heeft van grote autosportbonden, constructeurs en waarschijnlijk ook een groot aantal sponsors van F1-teams en circuits...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

amp

CitaatHaving been banned from the Bahrain GP by the principality's Crown Prince following those reports in the News of the World, The Times claims that an enraged Mosley called Bernie Ecclestone and 'shouted abuse down the phone about the Gulf Kingdom and said he did not want to go there again'. Unfortunately for Mosley, Ecclestone was at the time sitting next to the Crown Prince, who is believed to have heard every word - or at least the salient details.

bron: http://www.planetf1.com/story/0,18954,3213_3397214,00.html

geen idee of het daadwerkelijk ook zo is... maar wel grappig

Ferrari 2010

Waarschijnlijk een roddel, maar als het waar is, heeft hij zich nu wel heel belachelijk gemaakt :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.


amp

Das nog bijna 2 jaar...

Jasper

De hoeveelste keer is het al dat hij zijn vertrek aankondigt? Ging hij na 2006 ook al niet stoppen? :)

Folkert

maar zou het waar zijn dat meer mensen willen dat hij blijft dan dat hij opstapt?

nou ja ben benieuwd. Van mij maakt het absoluut niet uit
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaathttp://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/04/21/todt-spreekt-steun-uit-voor-mosley/

Opzich heeft hij wel een puntje, maar andere kant blijft maxie wel een belangrijk figuur binnen de F1.
Toch vind ik het wel frapant dat Todt vind dat Max moet blijven, het is nu volgens mij bewezen dat het hele schandaal negatief is geweest voor de F1.
Ik ben persoonlijk van mening dat Mosley maar meot afstappen, ookal heeft hij goede zaken gedaan voor de F1.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 21 april 2008 - 16:29:18
het is nu volgens mij bewezen dat het hele schandaal negatief is geweest voor de F1.
En waaruit concludeer je dat? Ik heb nog nergens kijkcijfers vergeleken gezien, polls bij mensen die niet echt fan zijn etc. Volgens mij geldt hier de regel "negatieve reclame is ook reclame" ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Wat iemand privé doet, staat toch los van gedane zaken in de F1? Wel denk ik dat men toe is aan "iets nieuws". Bovendien kan een frisse wind bij de FIA geen kwaad. Liever nu dan later, voordat ze dadelijk rondtaffelen met 2.0 TDI blokjes. ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 21 april 2008 - 17:30:17
Wat iemand privé doet, staat toch los van gedane zaken in de F1? Wel denk ik dat men toe is aan "iets nieuws". Bovendien kan een frisse wind bij de FIA geen kwaad. Liever nu dan later, voordat ze dadelijk rondtaffelen met 2.0 TDI blokjes. ;)
Oeh, als die blokjes dan ook snel gaan zou ik dat niet erg vinden, stel je voor met je peugeotje ofzo 300/h :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Peugeot is HDI.  :D

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 21 april 2008 - 17:25:14
Citaat van: Burorri op 21 april 2008 - 16:29:18
het is nu volgens mij bewezen dat het hele schandaal negatief is geweest voor de F1.
En waaruit concludeer je dat? Ik heb nog nergens kijkcijfers vergeleken gezien, polls bij mensen die niet echt fan zijn etc. Volgens mij geldt hier de regel "negatieve reclame is ook reclame" ...
Ik meende het ergens gelezen te hebben.
Maar kijk maar naar de GP van Bahrein, Mosley was niet welkom daar. En de koning van Spanje heeft ook al laten blijken dat hij liever niet wilt dat Mosley aanwezig is bij de GP.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 21 april 2008 - 17:34:44
Peugeot is HDI.  :D
Dat weet ik, maar als audi/vw het kan, kan peugeot het ook wel zeker :)

Citaat van: Burorri op 21 april 2008 - 18:00:45
Citaat van: Ferrari 2008 op 21 april 2008 - 17:25:14
Citaat van: Burorri op 21 april 2008 - 16:29:18
het is nu volgens mij bewezen dat het hele schandaal negatief is geweest voor de F1.
En waaruit concludeer je dat? Ik heb nog nergens kijkcijfers vergeleken gezien, polls bij mensen die niet echt fan zijn etc. Volgens mij geldt hier de regel "negatieve reclame is ook reclame" ...
Ik meende het ergens gelezen te hebben.
Maar kijk maar naar de GP van Bahrein, Mosley was niet welkom daar. En de koning van Spanje heeft ook al laten blijken dat hij liever niet wilt dat Mosley aanwezig is bij de GP.
Mja, of er daardoor ook minder kijkers zijn, ik betwijfel het eigenlijk... In tegendeel, de F1 komt nog eens in het nieuws en de mensen die het eigenlijk niet volgen worden op de hoogte gebracht dat er een GP is, weeral publiciteit ;) Enfin, zo zie ik het hé :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.