Mad Max?

Gestart door Tim C, 31 maart 2008 - 10:36:19

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 05 april 2008 - 12:58:52
Citaat van: Ferrari 2008 op 05 april 2008 - 09:20:10
Citaat van: 0634 op 04 april 2008 - 21:05:44
Als je je leuter in je broek houd kom je ook niet in de situatie dat je in de media terechtkomt met dit soort genante verhalen.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat hij zijn leuter eruit heeft gehaald, enfin, de beelden waren op dat vlak eerder braaf ...
Ik heb het filmpje niet gezien, maar je begrijpt mijn punt,denk ik. ;)
Mja, je punt is duidelijk :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues

Volgende keer vraag ik aan Max of ik mee mag... ;)

scho0634

Hmm. Het is maar waar je van houd ... ???

bogief1

Citaat van: Alan Blues op 05 april 2008 - 16:21:23
Volgende keer vraag ik aan Max of ik mee mag... ;)

Wil je dan ook een bloedende poep?  ;D ;D ;D
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Eric

Alan zal eerder de poesjes geselen LOL

McChouffe

Citaat van: 0634 op 04 april 2008 - 21:05:44
Als je je leuter in je broek houd kom je ook niet in de situatie dat je in de media terechtkomt met dit soort genante verhalen.

Vooral als je geen camera gebruikt kom je niet in die situatie...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 06 april 2008 - 08:31:24
Citaat van: 0634 op 04 april 2008 - 21:05:44
Als je je leuter in je broek houd kom je ook niet in de situatie dat je in de media terechtkomt met dit soort genante verhalen.

Vooral als je geen camera gebruikt kom je niet in die situatie...

Volgens mij deed hij het voor de kick, hij kickt erop dat iedereen het nu weet en heeft gezien :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Hoe het ook ging, het is nogal flauw om de pers de schuld te geven.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 06 april 2008 - 10:36:51
Hoe het ook ging, het is nogal flauw om de pers de schuld te geven.
Had die roddelkrant het niet gepubliceerd, dan was er niets geweest, dus het is de pers zen schuld dat iedereen het nu weet. Maar je kan zeggen dat hij op zen minst naïef is geweest toen hij het liet filmen. Nuja, hij is allessinds niet zo hypocriet om het te ontkennen ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 06 april 2008 - 12:06:14
Citaat van: 0634 op 06 april 2008 - 10:36:51
Hoe het ook ging, het is nogal flauw om de pers de schuld te geven.
Had die roddelkrant het niet gepubliceerd, dan was er niets geweest, dus het is de pers zen schuld dat iedereen het nu weet. Maar je kan zeggen dat hij op zen minst naïef is geweest toen hij het liet filmen. Nuja, hij is allessinds niet zo hypocriet om het te ontkennen ...
"Don't blame the messenger", zeggen de Britten.

Publicatie was een kwestie van tijd. Er zijn bladen die ervoor worden betaald om dit soort verhalen te maken. Hij is zelf zo dom geweest om de bloemetjes buiten te zetten. Dan is hijzelf nog wel zo hypocriet om de schuld bij de bladen te leggen. Mevr. Mosley zal dat wellicht toch niet doen.


McChouffe

Citaat van: 0634 op 06 april 2008 - 12:46:01
Mevr. Mosley zal dat wellicht toch niet doen.



Ze was misschien aant filmen  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Wil iemand me vertellen wat Mosley verkeerd gedaan heeft? Hij gaat prive naar een prive gelegendheid en wordt er gefilmd bij het binnengaan en bij het doen. Als er iemand hier iets misdaan heeft dan is het dat stuk wc papier van een krant...

FerrariMan

Citaat van: Tim op 06 april 2008 - 16:07:14
Wil iemand me vertellen wat Mosley verkeerd gedaan heeft? Hij gaat prive naar een prive gelegendheid en wordt er gefilmd bij het binnengaan en bij het doen. Als er iemand hier iets misdaan heeft dan is het dat stuk wc papier van een krant...
Daar zit ik nu ook al een week over te denken. Op zich doet hij niets mis, het is toch privé? Het is niet alsof hij degene is die er anderen mee lastig valt of er zelf mee naar buiten gekomen is?

scho0634

Citaat van: Tim op 06 april 2008 - 16:07:14
Wil iemand me vertellen wat Mosley verkeerd gedaan heeft? Hij gaat prive naar een prive gelegendheid en wordt er gefilmd bij het binnengaan en bij het doen. Als er iemand hier iets misdaan heeft dan is het dat stuk wc papier van een krant...
Mosley heeft m.i. niets verkeerds gedaabn waarvoor hij niet meer zou kunnen functioneren. Hij is misschien een slechte echtgenoot, maar dat moet hij maar thuis uitvechten.

Van mijn part heeft hij sex met Bernie zelf. Het enige waar ik overval is dat hij nu de schuld bij de media legt. Die media leeft van dat soort verhalen. Dat is nou eenmaal een gegeven. Daar moet je als publiek persoon mee leren leven. Hij heeft het risico genomen en iemand heeft de bladen getipt. Tja. Hij geeft een stok waarmee iedereen nu kan slaan.

Maar dan moet je niet nu de media de schuld gaan geven. Mede dankzij de media heeft Mosley een fortuin verdient. Dit is dan de keerzijde. Hij neemt willens en wetens een risico, de krant verraad hem.

Maar of ik vind dat hij nu af moet treden; nee. Wat mij betreft niet. Maar als BMW, Mercedes en Honda publiekelijk Mosley afvallen , kan het wel lastig gaan worden natuurlijk.

Eric

Citaat van: Tim op 06 april 2008 - 16:07:14
Wil iemand me vertellen wat Mosley verkeerd gedaan heeft? Hij gaat prive naar een prive gelegendheid en wordt er gefilmd bij het binnengaan en bij het doen. Als er iemand hier iets misdaan heeft dan is het dat stuk wc papier van een krant...

helemaal mee eens
Wie heeft dit eigenlijk gefilmd, de prostituees of Maxke zelf?
als de meisjes van lichte zeden (alhoewel licht:-) ) dit hebben gefilmd zijn deze in de fout gegaan