Mad Max?

Gestart door Tim C, 31 maart 2008 - 10:36:19

« vorige - volgende »

Eric

Citaat van: Ferrari 2008 op 01 april 2008 - 07:38:12
Citaat van: Icecognito op 31 maart 2008 - 20:15:36
Auteursclaim..
Mja, hij kan wat gaan claimen inderdaad als hij wil, maar als hij het effectief is, is zen reputatie intussen wel ferm aangetast hé. Ik denk dat hij het eerder niet te veel aandacht gaat geven om zo te hopen dat iedereen het snel vergeten is.

Als het een 1 april grap was, kwam ze ten eerste wat vroeg, en het zou zoals FerrariMan al zei een beetje een dure grap zijn.

Maar wel een goeie  ;D

Wat maakt het eigenlijk uit, als Max graag wat spanky wil is dat zijn zaak...er zijn genoeg mensen met een fetisj, de man is daarom niet minder bekwaam, in hoeverre je van bekwaamheid kan spreken bij Mad Max.
Het zal wel overwaaien...

Doefie

Citaat van: Ferrari 2008 op 01 april 2008 - 07:38:12
Als het een 1 april grap was, kwam ze ten eerste wat vroeg, ...

Bwaaah, denk aan onze april grap zoveel jaar geleden, werd ook "per ongeluk" op 31 maart gepost en was plots ook zoveel waarheid ;D

Ferrari 2010

#17
Citaat van: Doefie op 01 april 2008 - 12:28:27
Citaat van: Ferrari 2008 op 01 april 2008 - 07:38:12
Als het een 1 april grap was, kwam ze ten eerste wat vroeg, ...

Bwaaah, denk aan onze april grap zoveel jaar geleden, werd ook "per ongeluk" op 31 maart gepost en was plots ook zoveel waarheid ;D
Mja, dan nog denk ik dat dit er geen is. Overigens, waar blijft jullie grap van dit jaar? :) Of is het dat bericht van Renault, dan is het maar ne flauwe zenne :) Hoewel ik stilaan begin te denken dat er aan die pitbox van McLaren iets scheelt, maar misschien word ik nu iets té paranoia ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

*geen commentaar* ::)

The REAL BUTTON Freak

Het nieuws van Mosely stond gisteren en vandaag in vele kranten, dus dat is geen grap

Ferrari 2010

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 01 april 2008 - 14:28:06
Het nieuws van Mosely stond gisteren en vandaag in vele kranten, dus dat is geen grap
Waarop baseer je je dan? Een krant publiceert geen grappen ofzo? Haha, natuurlijk niet, die kunnen dat zien ofdat dat een grap is ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

amp

Als dat echt Max Mosley is, zou ik mij toch erg schamen in zijn plaats. Ik denk niet dat veel mensen en teams nog graag bij Max gezien willen worden.
Iedereen doet natuurlijk in zijn vrije tijd wat hij wil, maar als je zo'n dingen doet, zorg je toch beter dat het niet opgenomen wordt.
Mocht ik hem zijn zou ik aftreden, niet omdat hij zijn werk niet goed doet, maar wel voor al die starende blikken  ;D

Ferrari 2010

Max moet toch ook altijd een afzwaksel van alles lanceren hé, iedereen schrijft een boek, en wat doet hij? Hij schrijft een brief... :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Max MosleyIk zal ook de schade aan mijn familie ongedaan proberen te maken. Zij zijn onschuldige slachtoffers van deze goed geplande aanval.

Ik zie het al zo voor mij. Zijn vrouw met een deegrol in de hand en Max: "Maar Celine, er was helemaal geen nazistische ondertoon toen ik seks had met die vijf andere vrouwen!"

;D ;D ;D

janke

Ik heb geen sex gezien. Een zweepie, beetje bondage en een verkleedpartij. Maar meneer schijnt daar op te kikken. Ieder zijn meug zeg ik maar. Kan me er niet druk overmaken. Hoeveel mensen lopen met deze "kinky"ideeën rondt in de wereld. Maar hij heeft de pech, Mosley is de naam. FIA president. Ja dan heb je een probleem. Ik vind het vooral lullig voor de naasten van hem. Een goede reden om op te stappen denk ik zo.
Some things are too important to be left in the past.

Icecognito

Al komt het door zijn naam, alleen maar meer reden om het niet in je hoofd te halen. Ik bedoel, al die media-aandacht kun je toch verwachten op zo een moment?!
Mol: Hamilton, stomme geit! Hij ramt Alonso vol in z'n kont!

Ferrari 2010

Citaat van: Icecognito op 02 april 2008 - 17:51:32
Al komt het door zijn naam, alleen maar meer reden om het niet in je hoofd te halen. Ik bedoel, al die media-aandacht kun je toch verwachten op zo een moment?!
Hij is gewoon enorm dom geweest, zoals je zegt, als je zo'n positie hebt moet je dingen laten die anderen niet normaal vinden, je weet dat ze je daarmee kunnen pakken... En dan nog laten opnemen, ik begrijp hem niet dat hij dat heeft laten gebeuren :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Citaat van: Icecognito op 02 april 2008 - 17:51:32
Al komt het door zijn naam, alleen maar meer reden om het niet in je hoofd te halen. Ik bedoel, al die media-aandacht kun je toch verwachten op zo een moment?!
Dat zeg ik toch. Mosley is de naam.
Some things are too important to be left in the past.