GP van Bahrein

Gestart door waard500, 26 maart 2008 - 15:28:55

« vorige - volgende »

webberonpole

De race was best leuk. Er wordt teveel gezeurd op de f1. Dit seizoen staan er weer wat mensen op en vallen er weer wat af. BMW sluit aan en de strijd om de titel ligt wage wijd open!

waard500

Idd, aan spanning in het kampioenschap ligt het niet. Al zouden ze het inhalen wel makkelijker mogen maken. Doormiddel van verandering van de reglementen. En de slicks zie ik liever vandaag terugkomen dan morgen! 8) ;D
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

meatball

Als er iets is dat ik geleerd heb na 10 tallen jaren f1 kijken,is dat het bij elke verandering saaier word.
Nu zonder tc dat zou top zijn en je ziet wel een McLaren kan nog geen RedBull meer inhalen enz.
We moeten terug in de tijd gaan kijken vanaf waar het fout ging en niet elk jaar halve maatregelen die de sport saaier maken.
Ik beweer niet de oplossing te hebben,maar dit jaar is het in elk geval weer zeker niet beter ,zonder tc durven de meeste blijkbaar niet eens proberen van in te halen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

webberonpole

Nou, de tc haalde gewoon rijders naar de F1, geen coureurs! En de beste coureurs komen nu naar boven, want die durven dus. Hakkinen, Schumacher, Senna, noem ze maar op, die hebben laten zien hoe je moet inhalen. Met ballen! De slicks mogen inderdaad terug.

Doefie

Zoals al zo vaker gezegd, inhalen hangt niet alleen van de wagens of de circuits af. Het hangt nog steeds grotendeels van de coureurs af. En zo lang de fucked up mentaliteit er blijft hangen zal het niet veranderen. Het is blijkbaar belangrijker je wagen aan de finish te brengen dan je wagen in de punten te krijgen. De coureurs durven niks meer tegenwoordig. Of willen niks meer durven.

Eric

nieuw voorstel aan de FIA....als de race saai lijkt te worden laat dan fragmenten zien van Mad Max mit die lederhose bende  ;D

De Fia heeft tot nu maar een ding verwezenlijkt...de F1 de das aan het omdoen...iedereen wil uiteraard dat het veiliger moet, zelfs dat men moeite doet om de kosten te drukken kan velen bekoren, maar de aanpak is verkeerd.
Ze hebben tot nu toe de sport saai gemaakt, de meeste races zijn gewoon een wiegeliedje.
Tijd dat ze ingrijpen en al hun stomme regeltjes herbekijken.

meatball

Citaat van: Eric op 07 april 2008 - 17:11:40
nieuw voorstel aan de FIA....als de race saai lijkt te worden laat dan fragmenten zien van Mad Max mit die lederhose bende  ;D

De Fia heeft tot nu maar een ding verwezenlijkt...de F1 de das aan het omdoen...iedereen wil uiteraard dat het veiliger moet, zelfs dat men moeite doet om de kosten te drukken kan velen bekoren, maar de aanpak is verkeerd.
Ze hebben tot nu toe de sport saai gemaakt, de meeste races zijn gewoon een wiegeliedje.
Tijd dat ze ingrijpen en al hun stomme regeltjes herbekijken.
100% gelijk :)
Misschien heeft die sextape wel tot gevolg dat er eindelijk andere aan de top komen,als dat zo is dan lang leve de prostitutie :D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Eric

omg ik en meatball op dezelfde lijn...dat is ook een mirakel  ;D  ;)

Jasper

Citaat van: meatball op 07 april 2008 - 13:48:30Nu zonder tc dat zou top zijn en je ziet wel een McLaren kan nog geen RedBull meer inhalen enz.
En dat ligt natuurlijk aan de TC en niet aan de McLaren...

Alan Blues

Citaat van: meatball op 07 april 2008 - 17:17:41
tot gevolg dat er eindelijk andere aan de top komen

Klinkt wel héél dubbelzinnig in dit topic... ;)

robbert

Citaat van: meatball op 07 april 2008 - 13:48:30
Als er iets is dat ik geleerd heb na 10 tallen jaren f1 kijken,is dat het bij elke verandering saaier word.


voila, en als er dan velen zijn die denken van " het wordt toch saai, we kijken niet meer naar de f1", dan zullen er heel wat minder kijkcijfers zijn en dus minder geld in de schuif van ecclestone en zo de f1 stilletjes aan gaan verdwijnen. Dus  f1 fans, blijf de f1 trouw en blijf kijken naar de races.

Een echte fan blijft kijken naar de races en denkt: volgende race wordt het beter. En zeurt niet van " pff saaie race".

Ik vond de laatste 3 races veel leuker dan vorige 2-3 seizoenen. In elke race is er al eens iets gebeurd


Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 07 april 2008 - 17:36:52
Citaat van: meatball op 07 april 2008 - 13:48:30
Als er iets is dat ik geleerd heb na 10 tallen jaren f1 kijken,is dat het bij elke verandering saaier word.


voila, en als er dan velen zijn die denken van " het wordt toch saai, we kijken niet meer naar de f1", dan zullen er heel wat minder kijkcijfers zijn en dus minder geld in de schuif van ecclestone en zo de f1 stilletjes aan gaan verdwijnen. Dus  f1 fans, blijf de f1 trouw en blijf kijken naar de races.

Een echte fan blijft kijken naar de races en denkt: volgende race wordt het beter. En zeurt niet van " pff saaie race".

Ik vond de laatste 3 races veel leuker dan vorige 2-3 seizoenen. In elke race is er al eens iets gebeurd


Je denkt toch niet dat zenders minder moeten betalen omdat er minder volk kijkt? Zoveel inwoners * minimum bedrag per inwoner en dan wordt het verder per opbod verkocht. Ecclestone gaat echt niet minder vragen omdat er minder volk kijkt! De F1 gaat heus niet verdwijnen omdat er eens een dipje is in holland, Spanje en Engeland flakkeren net helemaal op. Je bent een beetje naïef.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Icecognito

Fisico heb ik de laatste jaren ook zelden zo goed zien rijden... was gisteren toch een van de betere coureurs. Ik heb het gevoel dat dat toch gevolgen heeft voor de populariteit van Sutil, da's best jammer! Maar daar heeft FI waarschijnlijk maling aan..
Mol: Hamilton, stomme geit! Hij ramt Alonso vol in z'n kont!

robbert

Citaat van: Ferrari 2008 op 07 april 2008 - 17:43:23
Citaat van: robbert op 07 april 2008 - 17:36:52
Citaat van: meatball op 07 april 2008 - 13:48:30
Als er iets is dat ik geleerd heb na 10 tallen jaren f1 kijken,is dat het bij elke verandering saaier word.


voila, en als er dan velen zijn die denken van " het wordt toch saai, we kijken niet meer naar de f1", dan zullen er heel wat minder kijkcijfers zijn en dus minder geld in de schuif van ecclestone en zo de f1 stilletjes aan gaan verdwijnen. Dus  f1 fans, blijf de f1 trouw en blijf kijken naar de races.

Een echte fan blijft kijken naar de races en denkt: volgende race wordt het beter. En zeurt niet van " pff saaie race".

Ik vond de laatste 3 races veel leuker dan vorige 2-3 seizoenen. In elke race is er al eens iets gebeurd


Je denkt toch niet dat zenders minder moeten betalen omdat er minder volk kijkt? Zoveel inwoners * minimum bedrag per inwoner en dan wordt het verder per opbod verkocht. Ecclestone gaat echt niet minder vragen omdat er minder volk kijkt! De F1 gaat heus niet verdwijnen omdat er eens een dipje is in holland, Spanje en Engeland flakkeren net helemaal op. Je bent een beetje naïef.

wacht maar af belgie kan nog volgen als het zo doorgaat, daarom hoop ik dat er geen kijker afhaakt omdat de races volgens hen saai zijn

Jasper

Misschien, heel misschien, zouden Ecclestone en de FIA al wel ingrijpen als de kijkcijfers dalen, voordat de F1 van de kabel wordt gehaald. ;)