GP van Bahrein

Gestart door waard500, 26 maart 2008 - 15:28:55

« vorige - volgende »

scho0634

Hehe. Nou, het was wel een klein blundertje, hoor. Alonso vanachteren een kusje geven...

Die achtervleugel van Renault is overigens wel van uitstekende kwaliteit ;).

FerrariMan

Sterk weekend van Massa. Alleen hoop ik dat hij ook op andere circuits hetzelfde niveau kan aanhouden want Kimi kon er echt niet aan. Op gebied van kwalificatie was het toch raar dat Kimi lichter was en toch langzamer.

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 06 april 2008 - 16:23:30
Sterk weekend van Massa. Alleen hoop ik dat hij ook op andere circuits hetzelfde niveau kan aanhouden want Kimi kon er echt niet aan. Op gebied van kwalificatie was het toch raar dat Kimi lichter was en toch langzamer.
Kimi gaf al aan dat hij hier niet graag rijd. Kan ik me voorstellen dat je dan moeilijker wint. Kimi is altijd sterk geweest in Spanje dus denk dat hij daar weer de baas is.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 06 april 2008 - 16:23:30
Sterk weekend van Massa. Alleen hoop ik dat hij ook op andere circuits hetzelfde niveau kan aanhouden want Kimi kon er echt niet aan. Op gebied van kwalificatie was het toch raar dat Kimi lichter was en toch langzamer.
Moi. Ze hadden vrijwel dezelfde racepace. Daar zat niks tussen. Massa heeft zich beter gekwalificeerd. Maar dat doet hij wel vaker. Massa houdt van Bahrein, Kimi niet. Daar zit ook een verschil.

waard500

Massa heeft dik verdiend gewonnen. Lekker voor iedereen die direct met veel kritiek kwam aanzetten:P. Iedere coureur verdient kansen om fouten goed te maken ;)

Verder verbaas ik me over McLaren, weinig snelheid. Hamilton geen punten en  Kov op plaats 5...das matig voor een topteam. Trulli kon kov aardig volgen :D
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Alan Blues

Verdiende overwining voor Ferrari! Maar, godverdommedenondedju, wat een afgang voor Lewis!!!

Dammit... Ik hoop dat ik straks nog kan winnen met het bowlen, anders is m'n dag helemaal om zeep... :(

En waar blijft Dimi? Die deksele ferrarifan zit hier heel de tijd mee te lezen, maar hij durft gewoon niets schrijven!!! ;)

Het is de moment, Dimi!! Ferrari heeft z'n dubbel binnegehaald. Niemand kan met je lachen!!  ;D ;D ;D ;D



meatball

Citaat van: sloggerke op 06 april 2008 - 09:14:17
1.Massa (hij krijgt nog éénmaal het voordeel van de twijfel)
2.Kubica (De Pole zal de Pool vleugels geven. BMW wordt steeds sterker.)
3.Kimi (op basis van de statistieken. Dit circuit ligt hem zo niet. Hamilton zal "stressfout" maken.)
Redelijk goede voorspeling moet ik zeggen.
Massa was dit weekend in elk geval in vorm,wel raar van Ferrari dat hij Kimi niet moest voorlaten,daar zat ik eigenlijk op te wachten.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

waard500

Citaat van: meatball op 06 april 2008 - 17:42:22
Citaat van: sloggerke op 06 april 2008 - 09:14:17
1.Massa (hij krijgt nog éénmaal het voordeel van de twijfel)
2.Kubica (De Pole zal de Pool vleugels geven. BMW wordt steeds sterker.)
3.Kimi (op basis van de statistieken. Dit circuit ligt hem zo niet. Hamilton zal "stressfout" maken.)
Redelijk goede voorspeling moet ik zeggen.
Massa was dit weekend in elk geval in vorm,wel raar van Ferrari dat hij Kimi niet moest voorlaten,daar zat ik eigenlijk op te wachten.

Idd geen slechte voorspelling! Ik ben blij dat Massa niet moest inhouden voor Kimi. Ik heb al een hekel aan dat voorlaten...helemaal als het al in de 3e race moet gebeuren! Het seizoen is amper begonnen...waar hebben we het over. In Brazilie vorig jaar was Massa ook de snelste, toen kon ik het "voorlaten" beter begrijpen :)
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

scho0634

Citaat van: meatball op 06 april 2008 - 17:42:22
Citaat van: sloggerke op 06 april 2008 - 09:14:17
1.Massa (hij krijgt nog éénmaal het voordeel van de twijfel)
2.Kubica (De Pole zal de Pool vleugels geven. BMW wordt steeds sterker.)
3.Kimi (op basis van de statistieken. Dit circuit ligt hem zo niet. Hamilton zal "stressfout" maken.)
Redelijk goede voorspeling moet ik zeggen.
Massa was dit weekend in elk geval in vorm,wel raar van Ferrari dat hij Kimi niet moest voorlaten,daar zat ik eigenlijk op te wachten.
in de derde race, was dat debiel geweest.

meatball

Citaat van: waard500 op 06 april 2008 - 18:00:52
Citaat van: meatball op 06 april 2008 - 17:42:22
Citaat van: sloggerke op 06 april 2008 - 09:14:17
1.Massa (hij krijgt nog éénmaal het voordeel van de twijfel)
2.Kubica (De Pole zal de Pool vleugels geven. BMW wordt steeds sterker.)
3.Kimi (op basis van de statistieken. Dit circuit ligt hem zo niet. Hamilton zal "stressfout" maken.)
Redelijk goede voorspeling moet ik zeggen.
Massa was dit weekend in elk geval in vorm,wel raar van Ferrari dat hij Kimi niet moest voorlaten,daar zat ik eigenlijk op te wachten.

Idd geen slechte voorspelling! Ik ben blij dat Massa niet moest inhouden voor Kimi. Ik heb al een hekel aan dat voorlaten...helemaal als het al in de 3e race moet gebeuren! Het seizoen is amper begonnen...waar hebben we het over. In Brazilie vorig jaar was Massa ook de snelste, toen kon ik het "voorlaten" beter begrijpen :)
Ik hou er ook zeker niet van maar bij Ferrari weet je dat de kans bestaat,zeker nu er max veel punten verschil tussen Kimi en Hamilton inzaten.
Alleen ben ik iets minder zeker van Hamilton na deze race en dan vooral de McLaren's die niet eens de BMW's aankonden.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Opvallend veel mensen die ineens McLaren neerhalen. Het was idd een slechte race, maar 3 weken terug, na Melbourne, riep iedereen dit over Ferrari.

Het seizoen duurt nog lang, McLaren gaat gerust nog wel winnen en competatief zijn. Maak je niet druk.

Jasper

Ron Dennis: "Lewis's bad start and the incident with Fernando, which extensively damaged his car, seriously hampered his pace, and we then took the early decision to save the engine for the next race in Barcelona."

Laten we hopen dat het waar is.

waard500

Dan kun je beter de auto in de garage parkeren, dan pas bespaar je de motor  :D
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

TurboBoost

Citaat van: 0634 op 06 april 2008 - 16:20:41
Hehe. Nou, het was wel een klein blundertje, hoor. Alonso vanachteren een kusje geven...

Die achtervleugel van Renault is overigens wel van uitstekende kwaliteit ;).

Ik wacht trouwens nog altijd op een straf voor hamilton.
Er zijn al sancties gegeven voor veel mindere dingen.

bogief1

Moet er eerst niet afgewacht worden of Fernando eventjes van z'n gas ging?
Lewis word hier wel wat gemakkelijk beschuldigd...

A new chapter will begin soon: Bruno Senna