GP van Bahrein

Gestart door waard500, 26 maart 2008 - 15:28:55

« vorige - volgende »

scho0634

Button zie je ook wegsturen om een ongeluk te vermijden, DC stuurt weer eens gewoon in...

Kan iemand mij trouwens vertellen waarom Hamilton zowel bij Sato als bij Fisico zo'n raar handgebaar maakt, als hij er eindelijk langsgaat?

McChouffe

#91
Citaat van: 0634 op 06 april 2008 - 14:19:37
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom Hamilton zowel bij Sato als bij Fisico zo'n raar handgebaar maakt, als hij er eindelijk langsgaat?

Omdat hij in z'n McLaren verwacht dat iedereen zomaar opzij gaat...

Edit:
Hé, waar is de lollipopman van Ferrari?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

huuhh gaap.

leuke race, zeg.... :P

meatball

Massa  kan het dus ook vanaf een andere plaats dan de pole.
Terechte winnaar heel het weekend de beste en dan winnen,nu op naar de meer dan verdiende titel :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Absoluut een terechte winnaar. Goede race, goed weekend.

Kimi nu klassementsleider. Lewis was erg slecht. Kova bewees de matige Mclaren snelheid.

Verder ben ik blij dat deze is afgelopen. Weinig verheffends.

meatball

Ja ik vrees ook dat BMW meer kans maakt in de titelstrijd dan McLaren,die missen duidelijk snelheid.
Ik vond dit wel een toffe race,maar dat komt natuurlijk omdat je in elke bocht hoopt dat het niet fout gaat voor Massa.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 06 april 2008 - 13:58:15
Coulthard heeft precies iets met dit soort incidentjes :) Eens benieuwd wie volgens Coulthard dit keer schuld treft. Ik vind dit de fout van Coulthard, hij ging dacht ik opzij terwijl de neus van Button er al ietsje naast zat...
Alleen even nieuwsgierig: wie vond jij destijds fout in 2005? malbourn: Schumacher of Heidfeld?

Saaie race al had het begin nog wel wat spannends.
Terechte Winnaar al leek het alsof Kimi gecontroleerd reed. Als of hij wist dat hij Massa niet zou kunnen aan vallen. BMW erg sterk. Overwinning is echt mogelijk.

Persoonlijk vind ik het de fout van button. Je zag hem al remmen, en achter DC blijven. DC stuurd gewoon in en Button lijkt zich compleet te vergaloperen en verliest de controle en raakt DC. DC kan er niets aan doen.
Trotse vader van Rosalie(L)

amp

Zoals Jasper reeds voorspelde, saaie race en McLaren kan niet mee.
Terechte winnaar, het zal hem deugd doen! Wat Lewis allemaal toonde vandaag... Handgebaartjes hoefden zeker niet.
In het contstructeurskampioenschap gaat het nog heel leuk worden denk ik.
Ik vond Coulthard ook in de fout gaan, toch raar dat hij wééral bij zo een incident betrokken is.

Pff een race om te vergeten, op naar de volgende.

bogief1

Citaat van: McChouffe op 06 april 2008 - 14:24:01
Citaat van: 0634 op 06 april 2008 - 14:19:37
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom Hamilton zowel bij Sato als bij Fisico zo'n raar handgebaar maakt, als hij er eindelijk langsgaat?

Omdat hij in z'n McLaren verwacht dat iedereen zomaar opzij gaat...

Edit:
Hé, waar is de lollipopman van Ferrari?

Ze gebruiken een lichtsysteem. Moet eens er op letten, er hangt een rood bakje boven de wagen.

Ferrar het sterkste team, Bmw 2e dan Mclaren die qau racesnelheid iets meer over heeft Toyota blijkt me.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

scho0634

Citaat van: Burorri op 06 april 2008 - 15:10:55
Citaat van: Ferrari 2008 op 06 april 2008 - 13:58:15
Coulthard heeft precies iets met dit soort incidentjes :) Eens benieuwd wie volgens Coulthard dit keer schuld treft. Ik vind dit de fout van Coulthard, hij ging dacht ik opzij terwijl de neus van Button er al ietsje naast zat...
Alleen even nieuwsgierig: wie vond jij destijds fout in 2005? malbourn: Schumacher of Heidfeld?

Geen idee. Kan het me niet meer herinneren eigenlijk....

Maar als ik daarnet de herhaling zag, denk ik dat het niet echt DC's fout was. Leek er meer op, zoals Allard Kalff ook zei, dat Button zich verremde..

Jasper

#100
Citaat van: KVDracer op 06 april 2008 - 11:27:19

Ik denk dat Kubica in zijn start wat plekken zal verliezen, vanop pole starten is toch nog iets anders als tweede of derde starten. Maar ik gun hem zeker de overwinning met de ferrari's op 2 en 3. Ik denk, als je zo de eerste drie kwalificaties van het seizoen bekijkt, dat we wel eens een spannend seizoen kunnen krijgen, eentje die we al heel lang niet meer gekend hebben.
Zeg je dat nu serieus of om te lachen? ???

Citaat van: meatball op 06 april 2008 - 15:01:36Terechte winnaar heel het weekend de beste en dan winnen,nu op naar de meer dan verdiende titel :)

Inderdaad. Massa heeft een goede race gereden, het zou onrechtvaardig zijn als hij de titel nu niet zou winnen.

Citaat van: 0634 op 06 april 2008 - 15:05:08
Absoluut een terechte winnaar. Goede race, goed weekend.

Kimi nu klassementsleider. Lewis was erg slecht. Kova bewees de matige Mclaren snelheid.

Verder ben ik blij dat deze is afgelopen. Weinig verheffends.

100% mee eens. Meer heb ik niet te zeggen. Kutrace, eentje om snel te vergeten, en dat ze bij McLaren de komende drie weken maar eens goed nadenken over wat ze moeten doen om zichzelf weer toonbaar te maken.

dj Peter

Citaat van: amp op 06 april 2008 - 15:16:45
Zoals Jasper reeds voorspelde, saaie race en McLaren kan niet mee.
Terechte winnaar, het zal hem deugd doen! Wat Lewis allemaal toonde vandaag... Handgebaartjes hoefden zeker niet.In het contstructeurskampioenschap gaat het nog heel leuk worden denk ik.
Ik vond Coulthard ook in de fout gaan, toch raar dat hij wééral bij zo een incident betrokken is.

Pff een race om te vergeten, op naar de volgende.

Ik vond het zéér hautain van Lewis, die handgebaartjes, alsof iedereen zomaar plaats zou moeten maken voor hem. Het was zijn eigen stomme schuld dat hij in het achterveld terchtkwam. Hij wordt al even arrogant ls zijn teambaas, maar wordt nu even met twee voetjes op de grond gezet.

En het mag dan een saaie race geworden zijn, het kampioenschap wordt er alleen maar spannender op met BMW Sauber,Ferrari en McLaren aan de top met een miniem puntenverschil

dj Peter

Citaat van: dj Peter op 06 april 2008 - 15:48:16
Citaat van: amp op 06 april 2008 - 15:16:45
Zoals Jasper reeds voorspelde, saaie race en McLaren kan niet mee.
Terechte winnaar, het zal hem deugd doen! Wat Lewis allemaal toonde vandaag... Handgebaartjes hoefden zeker niet.In het contstructeurskampioenschap gaat het nog heel leuk worden denk ik.
Ik vond Coulthard ook in de fout gaan, toch raar dat hij wééral bij zo een incident betrokken is.

Pff een race om te vergeten, op naar de volgende.

Ik vond het zéér hautain van Lewis, die handgebaartjes, alsof iedereen zomaar plaats zou moeten maken voor hem. Het was zijn eigen stomme schuld dat hij in het achterveld terchtkwam. Hij wordt al even arrogant ls zijn teambaas, maar wordt nu even met twee voetjes op de grond gezet. Hij is een prima rijder als ie met voorsprong aan de top rijdt, maar bij een inhaalrace raakt hij met moeite voorbij een Force India of Super Aguri... Ik herriner mij een duitser die het klaarspeelde om van achterin naar de punten te rijden.

En het mag dan een saaie race geworden zijn, het kampioenschap wordt er alleen maar spannender op met BMW Sauber,Ferrari en McLaren aan de top met een miniem puntenverschil

Doefie

Citaat van: Burorri op 06 april 2008 - 15:10:55
Citaat van: Ferrari 2008 op 06 april 2008 - 13:58:15
Coulthard heeft precies iets met dit soort incidentjes :) Eens benieuwd wie volgens Coulthard dit keer schuld treft. Ik vind dit de fout van Coulthard, hij ging dacht ik opzij terwijl de neus van Button er al ietsje naast zat...
Persoonlijk vind ik het de fout van button. Je zag hem al remmen, en achter DC blijven. DC stuurd gewoon in en Button lijkt zich compleet te vergaloperen en verliest de controle en raakt DC. DC kan er niets aan doen.

Inderdaad, fout van Button. Het is in het racen zo dat degene die achter de andere rijdt moet opletten voor incidenten zoals deze. Met de voorvleugel naast de achterwielen is niet ver genoeg om het langszij te noemen. Als ze langszij rijden (= meer dan de helft van een wagen) moest die aan de buitenkant de deur openlaten. Button was nog lang niet langszij Coulthard, dus het was Button's fout.

Tim C

Lewis lijkt last te hebben van de druk. Hij kan het duidelijk niet meer aan, hoelang voor hij buiten ligt?  ;)