GP van Bahrein

Gestart door waard500, 26 maart 2008 - 15:28:55

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ike Racing

1. Raikonnen
2. Kubica
3. Massa
4. Kovaleinen
5.Heidfeld
6. Hamilton
;D

Ferrari 2010

Aan allen die het al dan niet getest hebben in Bahrein aan een prestatie willen gaan koppelen:
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/03/28/whitmarsh-niet-testen-in-bahrein-geen-nadeel/
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Wat had je verwacht, "verwacht vooral niet dat we gaan winnen want we hebben hier niet getest"? ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 28 maart 2008 - 19:40:23
Wat had je verwacht, "verwacht vooral niet dat we gaan winnen want we hebben hier niet getest"? ;)
Neen, maar ik zie de stroom reacties 'Ferrari heeft kunnen testen, vandaar dat ze sneller zijn' en dergelijke al komen, vandaar :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 28 maart 2008 - 19:58:15
Citaat van: Jasper op 28 maart 2008 - 19:40:23
Wat had je verwacht, "verwacht vooral niet dat we gaan winnen want we hebben hier niet getest"? ;)
Neen, maar ik zie de stroom reacties 'Ferrari heeft kunnen testen, vandaar dat ze sneller zijn' en dergelijke al komen, vandaar :)
Het extra testen heeft wel zijn voordeel dat je meer data hebt om je setup te kunnen maken.
Het geeft natuurlijk geen garantie, maar wel extra voordeel.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

http://www.telesport.nl/autosport/3663764/_FIA_past_kwalificatieregels_aan__.html

ik weet niet hoe betrouwbaar de telegraaf is, maar op andere sites (van mij) werd het nog niet gemeld. Zat er natuurlijk aan te komen.

Supermariobros


Folkert

Wat ik zo halfslachtig vind is dat ze het dan zo matig veranderen. Voer dan direct grote veranderingen door.
BV met die brandstof bijvullen mogen ze ook wel aan passen dan. En ze moeten zowieso wat meer regeltjes schrappen vind ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Het gebeurt hooguit een paar keer per jaar maar bij deze een welgemeende "hoera!" van mij voor de FIA. En nu nog die blauwe vlaggen in de kwalificatie gebruiken... :)

Tim C

Mooi want het laatste wat we willen zien is een nieuwe Gilles Villeneuve...

ivan_

denk dat ferrari met name Kimi weer top zal zijn al verwacht ik Massa nu ook wel..

1: Kimi
2: Massa
3: Heidfeld
4: Rosberg
5: Trulli
6: Hamilton
7: Kovaleinen
8: Alonso

Jasper

Dat Massa maar oppast, in Bahrein wilt er wel eens zand op de baan liggen. :D

Ferrari 2010

Nog een kleine reactie op de aanpassing van de kwalificatie. Als reden voor het traag rijden wordt steeds aangehaald dat het dient om brandstof te sparen voor de race, maar ik dacht dat ze net moesten starten met die hoeveelheid waarmee ze aan de laatste sessie van de kwali begonnen zijn, maar dan zou dat geen reden zijn om traag te rijden. Sta ik nu een tijd achter ofzo? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Vanaf dit seizoen starten ze niet met de brandstof waarmee je begint aan de laatste sessie, maar met de brandstof die je na de laatste sessie overhoudt. Dat hebben ze ingevoerd om het rijden van trage rondjes in het begin van de laatste puur om benzine weg te gooien te vermijden.