GP van Bahrein

Gestart door waard500, 26 maart 2008 - 15:28:55

« vorige - volgende »

Icecognito

Kimi
Kubi
Heikki
Nick
:PTimo:P
Mol: Hamilton, stomme geit! Hij ramt Alonso vol in z'n kont!

McChouffe

Massa gaat eraf bij de start en neemt Hamilton mee. Dan is Massa toch nog nuttig geweest  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Icecognito

Seizoen alweer geslaagd:P
Mol: Hamilton, stomme geit! Hij ramt Alonso vol in z'n kont!

Ferrari 2010

En Ferrari direct goed op schok. Het zijn natuurlijk maar trainingen, maar dan nog, ze zijn goed begonnen :) Btw: tijd om de sticky's te switchen ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Laat ons hopen op een spannende race zondag,en ik zou nu toch eens willen zien of er ingehaalt kan worden,daar waren die nieuwe regels toch voor bedoeld.
Tot nogtoe heb ik er weinig van gemerkt.
Massa mag nu eindelijk nog eens winnen,dat zijn jullie vast met mij eens ;)
Voor Ferrari ziet er in elk geval goed uit.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Doefie

Inhalen is een kwestie van de coureur zelf, niet van circuit of wagen :) Inhalen onmogelijk? Daarmee dat er coureurs zijn die zelfs in Monaco (de plaats bij uitstek "waar er niet ingehaald kan worden") anderen voorbij gaan :)

Jasper

"Problemen in Irak? Maar er zijn daar mensen die een tv hebben!" :)

Doefie

#52


TimoGlockfan

Neuh, een beetj :-\e ellendig.
Timo's nieuwe helm.

Supermariobros

Rosberg heeft zonet de snelste tijd gereden, ik heb het gevoel dat hij gaat verrassen in de kwalificatie.

waard500

Williams zal het iig beter doen dan 2 weken terug. Dit mag je natuurlijk ook wel verwachten, achterin rijden met een Williams, dat is schande :P

Ik hoop verder op Nederlands succes in de F1 over een paar jaar. Ga ik dit nog meemaken in mijn leven? :P :P Het Nederlandse volkslied bij de podiumceremonie zou toch geweldig zijn  ;D
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

TheIceman

#57
Weet iemand overigens of Hamilton een probleem heeft gehad, want de 18e tijd is toch magertjes, want ok, ik weet dat de topteams zich inhielden, maar dan nog vind ik 18e erg laag.

robbert

#58
Citaat van: TheIceman op 05 april 2008 - 11:25:23
Weet iemand overigens of Hamilton een probleem heeft gehad, want de 18e tijd is toch magertjes, want ok, ik weet dat de topteams zich inhielden, maar dan nog vind ik 18e erg laag.

hij zal wel vlug zijn, want hij heeft zand in de ogen van ferrari gestrooid.

Folkert

Citaat van: TheIceman op 05 april 2008 - 11:25:23
Weet iemand overigens of Hamilton een probleem heeft gehad, want de 18e tijd is toch magertjes, want ok, ik weet dat de topteams zich inhielden, maar dan nog vind ik 18e erg laag.
Denk niet dat hij een probleem heeft. Maar kijk eens hoe dicht het bij elkaar zit. 4tiende gewonnen en hij was 9de of 10de geworden.
Trotse vader van Rosalie(L)