GP van Bahrein

Gestart door waard500, 26 maart 2008 - 15:28:55

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 30 maart 2008 - 13:03:18
Vanaf dit seizoen starten ze niet met de brandstof waarmee je begint aan de laatste sessie, maar met de brandstof die je na de laatste sessie overhoudt. Dat hebben ze ingevoerd om het rijden van trage rondjes in het begin van de laatste puur om benzine weg te gooien te vermijden.
Azo, dat is dus een stuk dat ik gemist heb :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Nu gaan ze McLaren toch terug naar de achterste pitbox verplaatsen, maar de reden waarom wordt niet gezegd. Ik vind het wel vreemd, dat de 5e, dan de laatste, weten ze daar eiegnlijk wel wat ze willen?

Ferrari 2010

Citaat van: KVDracer op 30 maart 2008 - 19:58:18
Nu gaan ze McLaren toch terug naar de achterste pitbox verplaatsen, maar de reden waarom wordt niet gezegd. Ik vind het wel vreemd, dat de 5e, dan de laatste, weten ze daar eiegnlijk wel wat ze willen?

Ik veronderstel dat het is omdat de boxen hier wel even groot/groot genoeg zijn op het einde van de pitstraat. En terecht, als ze dat als argument opgeven dan moeten ze ook maar enkel met dat argument rekening houden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Forza F1

1. RAI
2. MAS
3. HAM
4. TRU
5. KOV
6. KUB
7. HEI
8. GLO

Ik verwacht een reusachtig voordeel voor Ferrari en Toyota, aangezien zij als enige teams in Bahrein getest hebben. Normaal gezien zou ik BMW hoger inschatten, maar ik verwacht dat ze problemen gaan hebben om hun supergevoelige wagen perfect af te stellen.  ;)

Icecognito

Kimi was nogal snel idd daar, maar 1 BMW zal het podium halen!
Mol: Hamilton, stomme geit! Hij ramt Alonso vol in z'n kont!

Ike Racing

Citaat van: Ferrari 2008 op 28 maart 2008 - 19:58:15
Citaat van: Jasper op 28 maart 2008 - 19:40:23
Wat had je verwacht, "verwacht vooral niet dat we gaan winnen want we hebben hier niet getest"? ;)
Neen, maar ik zie de stroom reacties 'Ferrari heeft kunnen testen, vandaar dat ze sneller zijn' en dergelijke al komen, vandaar :)
[/quote
Ik denk dat Ferrari toch sterk staat, als je weet dat Kimi tijdens de testen in bahrein, net geen nieuw ronderecord heeft gereden]

supersteven

mijn pronostiek

1 km
2 fm
3 jt

Hoe zou die pronostiek toch komen ;)
let the sunshine shine in your heart

Ferrari 2010

Citaat van: supersteven op 01 april 2008 - 19:21:41
mijn pronostiek

1 km
2 fm
3 jt

Hoe zou die pronostiek toch komen ;)
Trulli derde? Hmm, toch niet omdat ze getest hebben? :-\ Als het voordeel zo groot zou zijn zouden de andere teams wel heel lomp zijn geweest :)
Ik ga eerder voor:
KR
FM
LH
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2008 op 01 april 2008 - 19:31:40
Citaat van: supersteven op 01 april 2008 - 19:21:41
mijn pronostiek

1 km
2 fm
3 jt

Hoe zou die pronostiek toch komen ;)
Trulli derde? Hmm, toch niet omdat ze getest hebben? :-\ Als het voordeel zo groot zou zijn zouden de andere teams wel heel lomp zijn geweest :)
Ik ga eerder voor:
KR
FM
LH
bovendien kennen we een zekere "Kimi Massa" niet (km)

supersteven

oeps het moest kr zijn.
let the sunshine shine in your heart

amp

Citaat van: Ferrari 2008 op 01 april 2008 - 19:31:40
Citaat van: supersteven op 01 april 2008 - 19:21:41
mijn pronostiek

1 km
2 fm
3 jt

Hoe zou die pronostiek toch komen ;)
Trulli derde? Hmm, toch niet omdat ze getest hebben? :-\ Als het voordeel zo groot zou zijn zouden de andere teams wel heel lomp zijn geweest :)
Ik ga eerder voor:
KR
FM
LH

Veel voordeel zal Ferrari wel niet halen uit die test in Bahrein.. ze reden toen enkel op de harde banden. Voor dit weekend voorziet Bridgestone de zachte en de medium banden. En de andere teams zullen wel genoeg informatie hebben uit voorgaande jaren zodat ze in de vrije trainingen er vrijwel gelijk voor staan.

Ferrari 2010

Citaat van: TheIceman op 01 april 2008 - 20:44:52
Citaat van: Ferrari 2008 op 01 april 2008 - 19:31:40
Citaat van: supersteven op 01 april 2008 - 19:21:41
mijn pronostiek

1 km
2 fm
3 jt

Hoe zou die pronostiek toch komen ;)
Trulli derde? Hmm, toch niet omdat ze getest hebben? :-\ Als het voordeel zo groot zou zijn zouden de andere teams wel heel lomp zijn geweest :)
Ik ga eerder voor:
KR
FM
LH
bovendien kennen we een zekere "Kimi Massa" niet (km)
km is op zich niet verkeerd: Kimi Matias Räikkönen
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 01 april 2008 - 19:31:40
Citaat van: supersteven op 01 april 2008 - 19:21:41
mijn pronostiek

1 km
2 fm
3 jt

Hoe zou die pronostiek toch komen ;)
Trulli derde? Hmm, toch niet omdat ze getest hebben? :-\ Als het voordeel zo groot zou zijn zouden de andere teams wel heel lomp zijn geweest :)
Ik ga eerder voor:
KR
FM
LH
Kan toch ook zijn dat Toyota dit jaar eindelijk eens goede auto hebben gebouwd ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

alonsolover

Raikonnen zal man en baas zijn

janke

Kimi
Heikki
Heidfeld.

Daar Massa ronden lang op de hielen wordt gezeten door Kubica maakt hij (weer) een stuurfout en einde verhaal. ;)
Some things are too important to be left in the past.