GP van Bahrein

Gestart door waard500, 26 maart 2008 - 15:28:55

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 07 april 2008 - 22:24:01
Citaat van: Ferrari 2008 op 07 april 2008 - 17:43:23
Citaat van: robbert op 07 april 2008 - 17:36:52
Citaat van: meatball op 07 april 2008 - 13:48:30
Als er iets is dat ik geleerd heb na 10 tallen jaren f1 kijken,is dat het bij elke verandering saaier word.


voila, en als er dan velen zijn die denken van " het wordt toch saai, we kijken niet meer naar de f1", dan zullen er heel wat minder kijkcijfers zijn en dus minder geld in de schuif van ecclestone en zo de f1 stilletjes aan gaan verdwijnen. Dus  f1 fans, blijf de f1 trouw en blijf kijken naar de races.

Een echte fan blijft kijken naar de races en denkt: volgende race wordt het beter. En zeurt niet van " pff saaie race".

Ik vond de laatste 3 races veel leuker dan vorige 2-3 seizoenen. In elke race is er al eens iets gebeurd


Je denkt toch niet dat zenders minder moeten betalen omdat er minder volk kijkt? Zoveel inwoners * minimum bedrag per inwoner en dan wordt het verder per opbod verkocht. Ecclestone gaat echt niet minder vragen omdat er minder volk kijkt! De F1 gaat heus niet verdwijnen omdat er eens een dipje is in holland, Spanje en Engeland flakkeren net helemaal op. Je bent een beetje naïef.

wacht maar af belgie kan nog volgen als het zo doorgaat, daarom hoop ik dat er geen kijker afhaakt omdat de races volgens hen saai zijn
;D ;D ;D Sorry, maar ik kan me niet serieus houden als ik jouw paniekberichten lees ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

Citaat van: Ferrari 2008 op 08 april 2008 - 07:40:12
Citaat van: robbert op 07 april 2008 - 22:24:01
Citaat van: Ferrari 2008 op 07 april 2008 - 17:43:23
Citaat van: robbert op 07 april 2008 - 17:36:52
Citaat van: meatball op 07 april 2008 - 13:48:30
Als er iets is dat ik geleerd heb na 10 tallen jaren f1 kijken,is dat het bij elke verandering saaier word.


voila, en als er dan velen zijn die denken van " het wordt toch saai, we kijken niet meer naar de f1", dan zullen er heel wat minder kijkcijfers zijn en dus minder geld in de schuif van ecclestone en zo de f1 stilletjes aan gaan verdwijnen. Dus  f1 fans, blijf de f1 trouw en blijf kijken naar de races.

Een echte fan blijft kijken naar de races en denkt: volgende race wordt het beter. En zeurt niet van " pff saaie race".

Ik vond de laatste 3 races veel leuker dan vorige 2-3 seizoenen. In elke race is er al eens iets gebeurd


Je denkt toch niet dat zenders minder moeten betalen omdat er minder volk kijkt? Zoveel inwoners * minimum bedrag per inwoner en dan wordt het verder per opbod verkocht. Ecclestone gaat echt niet minder vragen omdat er minder volk kijkt! De F1 gaat heus niet verdwijnen omdat er eens een dipje is in holland, Spanje en Engeland flakkeren net helemaal op. Je bent een beetje naïef.

wacht maar af belgie kan nog volgen als het zo doorgaat, daarom hoop ik dat er geen kijker afhaakt omdat de races volgens hen saai zijn
;D ;D ;D Sorry, maar ik kan me niet serieus houden als ik jouw paniekberichten lees ;D ;D ;D

geef toe, zou jij de f1 blijven volgen als de races saai zijn?? De meeste haken nu al af na de start

Ferrari 2010

1) Dat doet niet ter zake
2) ik heb de afgelopen 7 jaar geen enkele race gewilt gemist, ja dus, ik blijf kijken.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Citaat van: Icecognito op 07 april 2008 - 18:54:19
Fisico heb ik de laatste jaren ook zelden zo goed zien rijden... was gisteren toch een van de betere coureurs. Ik heb het gevoel dat dat toch gevolgen heeft voor de populariteit van Sutil, da's best jammer! Maar daar heeft FI waarschijnlijk maling aan..

Fisichella is overruled geworden door Alonso, die natuurlijk ook profijt heeft gehad van zijn kopmanstatus, wat het verschil heeft groot getrokken.

En wat Sutil betreft, ben ik het wel eens met je. Sutil's naam werd bij grote teams genoemd, als hij zich niet herpakt kan het nog wel eens "einde carriere" betekenen voor Sutil. Hoeveel mensen riepen niet dat Sutil, Fisichella de oren wel zou gaan wasse. Niet dus.  ;)